Close
جستجو
بازگشت به همه موارد اخبار

افزایش 46 درصدی فروش ساعت‌های هوشمند سامسونگ در سه‌ماهه اول 2022

1401/03/11

سامسونگ رقیبی جدی در بازار جهانی ساعت‌های هوشمند محسوب می‌شود. غول فناوری کره‌ای سال گذشته از سری گلکسی Watch 4 با چند بروزرسانی بزرگ رونمایی کرد. گلکسی واچ 4 سیستم‌عامل تایزن خود سامسونگ را به نفع Wear OS کنار گذاشت. به‌نظر می‌رسد این تغییر بسیاری از مشتریان را متقاعد کرده تا یکی از بهترین ساعت‌های سامسونگ را که تا به حال عرضه شده خریداری کنند. براساس گزارش سم‌موبایل، آخرین داده‌های تحقیقات بازار نشان می‌دهد که سامسونگ در سه‌ماهه اول 2022 نسبت به مدت مشابه سال گذشته 46 درصد افزایش در فروش ساعت‌های هوشمند داشته است.

سامسونگ جایگاه دوم خود را در این لیست تثبیت کرد
بازار جهانی ساعت‌های هوشمند در سه‌ماهه اول 2022 نسبت به سه‌ماهه اول 2021، 13 درصد افزایش فروش داشته است. این به رغم کاهش رشد اقتصادی و تورمی که در بازارهای سراسر دنیا قابل مشاهده است می‌باشد. بازار جهانی ساعت‌های هوشمند سال گذشته پس از سال سخت 2020 دوباره رونق گرفت و همچنان شتاب رشد پایدار را نشان می‌دهد. اپل همچنان بر بازار ساعت‌های هوشمند حکومت می‌کند. اپل واچ 36.1 درصد از کل محموله‌های ساعت هوشمند در سه‌ماهه اول سال جاری را به خود اختصاص داده است. عرضه دیرهنگام اپل واچ 7 به این شرکت کمک کرد تا پیشتازی خود را در سه‌ماهه اول 2022 افزایش دهد.

از طرف دیگر، استقبال مشتریان از ساعت‌های هوشمند سامسونگ باعث شده تا این شرکت پیشتازی خود را در جایگاه دوم لیست افزایش دهد. غول فناوری کره‌ای در سه‌ماهه اول 2022 نسبت به سه‌ماهه اول 2021، 46 درصد افزایش در فروش داشته که 10.1 درصد از کل محموله‌های ساعت هوشمند را به خود اختصاص داده است. شرکت تحقیقاتی Counterpoint اشاره می‌کند که سامسونگ براساس محبوبیت سری گلکسی واچ 4 در منطقه APAC رشد قابل‌توجهی داشته است.

این شرکت به‌دنبال حفظ این تداوم در سال 2022 خواهد بود. سامسونگ درحال برنامه‌ریزی برای عرضه ساعت‌های هوشمند جدید در سال جاری میلادی است. سری گلکسی واچ 5 شاید برخی از مهم‌ترین تغییرات طراحی را ارائه کند. طبق شایعات، سامسونگ ظاهراً قصد دارد قاب چرخان را برای همیشه حذف کند.

نظرات
نظر بنویسید بستن فرم نظر دهی