Close
جستجو
خبرخوان

نوشته های بلاگ  "2020"  از "آبان"

مقایسه فضاهای ذخیره سازی ابری
اگر آمادگی لازم را برای انتقال فایل ها، عکس ها و سایر اطلاعات خود را به فضای ذخیره سازی ابری (Cloud) دارید، اما برای تصمیم گیری و انتخاب بهترین سرویس، با توجه به نیازهایتان و هزینه مورد نظرتان، شاید برخی از شما دوستان به کمک نیاز داشته باشید. بر همین اساس و بنا بر گزارشی از پایگاه اطلاع رسانی زومیت، ما در این مقاله به بررسی عمیق و مقایسه سرویس های ذخیره سازی ابری می پردازیم.
معرفی 5 راه برای کنترل و کاهش دیتای مصرفی در اینترنت همراه!
اینترنت همراه، در کنار تمام ویژگی های مثبت خود، گاه به دلایلی، هزینه های بالایی را نیز برای کاربرران به همراه دارد. بر همین اساس در این مقابله و براساس گزارشی از پایگاه اطلاع رسانی فناوران، به معرفی پنج روش که به مصرف کمتر دیتا در گوشی های موبایل کمک می کند خواهیم پرداخت.
قابلیت پنهان دوربین های دیجیتال
گروهی از محققان دانشگاه DUKE دریافته اند که با کمک قابلیت های موجود در دوربین های دیجیتال فعلی، نظیر فوکوس خودکار یا تثبیت تصویر می توان بدون نیاز به ایجاد تغییرات اساسی و افزودن قطعات سخت افزاری به دوربین های دیجیتال موجود در بازار، تصاویری سه بعدی از سوژه ها تهیه کرد. تنها کاری که باید انجام داد، برنامه ریزی امکانات موجود در دوربین برای انجام این وظیفه جدید است.