Close
جستجو
بازگشت به همه مقاله ها

یخچال فریزر RT53

قابلیت اعتماد و راحتی از برندی که به آن اطمینان دارید

سرمای یکنواخت در تمام نقاط

 سرمای یکنواخت در تمام نقاط

تکنولوژی «خنک کننده همه جانبه» سرمای یکنواختی را در تمامی نقاط یخچال در چهار گوشه آن فراهم می آورد و در نتیجه همه چیز را تازه نگه می‌دارد. هوای سرد از طریق خروجی های متعدد در تمامی طبقات به درون دستگاه دمیده می شود، به این ترتیب یک دمای ثابت و پایدار از بالا تا پایین یخچال را شاهد خواهید بود و مواد غذایی برای مدت زمان طولانی‌تری تازه تر می مانند.

مرتب سازی مواد غذایی به لطف عرض بیشتر فضای داخلی

 مرتب سازی مواد غذایی به لطف عرض بیشتر فضای داخلی

کانال‌ها و جداره های با طراحی باریک این دستگاه امکان افزایش عمق و فضای قابل استفاده آن را در کنار فضاهای داخلی به خوبی سازمان یافته فراهم آورده اند. بدین‌ترتیب فضای بیشتری برای جاسازی مواد غذایی در اختیار خواهید داشت و می‌توانید به سرعت و به راحتی هر آنچه که نیاز دارید را ببینید و بردارید.

مواد غذایی به واسطه درجات بهینه رطوبت تازه نگه داشته می‌شوند

میوه‌جات و سبزیجات را با قرار دادن در «قسمت تازه نگه داشتن با رطوبت» (Moist Fresh zone) به مدت زمان طولانی‌تری تازه نگه دارید. این کشو که به طرزی هوشمندانه طراحی شده است فضایی بهینه برای تازه نگهداشتن مواد غذایی فاسد شدنی فراهم می‌آورد. در موارد پایین بودن سطح رطوبت، درزگیرهای محکم دستگاه از هدر رفتن رطوبت جلوگیری می‌کنند و در موارد بالا بودن رطوبت نیز مقادیر اضافی از طریق یک منفذ به بیرون انتشار می‌یابند.
 فیلتر ضدعفونی‌کننده هوا را تمیز نگه می‌دارد

فیلتر ضدعفونی‌کننده هوا را تمیز نگه می‌دارد

با کمک تکنولوژی «محافظ آنتی باکتریال»* می‌توانید اطمینان داشته باشید که یخچال شما تمیز و بهداشتی خواهد ماند. هوای موجود در یخچال حین عبور از فیلتر واقع شده در ناحیه فن که همیشه فعال است، ضدعفونی می‌شود.
 راهکار ذخیره‌سازی مجزا

راهکار ذخیره‌سازی مجزا

«سبد ذخیره‌سازی بخش بندی شده» (Multi Storage Basket) محلی ایده‌آل برای جاسازی و نگهداری جداگانه موارد مختلف می باشد - از چاشنی ها و سس های مورد علاقه تان گرفته تا مواد آرایشی و داروهایی که لازم است در یخچال نگهداری شوند. این محفظه بخش بندی شده کمک می‌کند مواد و وسایل خود را سر و سامان دهید و در هنگام نیاز به راحتی آن‌ها را برداشته یا جابه‌جا کنید.

ذخیره تعداد بیشتری بطری بزرگ

با نوشیدنی هایی که به سرعت و به راحتی در دسترس می باشند، زمینه خوشی و نشاط همه اعضای خانواده را فراهم سازید. «محافظ بطری بزرگ» نگهداری بطری های بزرگ و بلند مانند شیر، آب، نوشابه و چاشنی ها را به راحتی ممکن می سازد. این قفسه امکان جاسازی بطری ها با دسترسی سریع در درب را برای بطری هایی تا حداکثر 3 لیتر را فراهم می سازد و دو ردیف ذخیره سازی برای قوطی ها نیز در اختیار می گذارد.
 یخ بیشتر به راحتی تمام

یخ بیشتر به راحتی تمام

تکنولوژی IceMax این امکان تهیه و ذخیره سازی حجم زیادی یخ را برای شما فراهم می سازد - تنها با یک چرخش ساده آبسردکن می توانید تعداد زیادی مکعب های ریز یخ در اختیار داشته باشید. ظرفیت یخسازی آن 2.5 برابر و ظرفیت ذخیره یخ آن نیز 2 برابر مدل های مشابه است. تمامی یخ مورد نیاز شما با این دستگاه به راحتی تهیه می شود و به آسانی ذخیره شده آماده استفاده می شود.
samsung.com
1393/08/17
 
 فروشگاه مرکزی سامسونگ
88206530-66952002
www.samsungcenter.ir

 

نظرات
نظر بنویسید بستن فرم نظر دهی