Close
جستجو
بازگشت به همه موارد اخبار

گوشی گلکسی S10 سامسونگ دارای شش دوربین و پشتیبانی از شبکه 5G

1397/08/30

 

گوشی گلکسی S10 سامسونگ دارای شش دوربین و پشتیبانی از شبکه 5G

 

به نظر می رسد سامسونگ بسیار مشتاق است که جدیدترین مجموعه گوشی های پرچمدار سری S را عرضه کند . این گوشی همان طور که می دانید طبق برنامه ریزی های قبلی توسط کمپانی کره جنوبی در سه نوع مختلف گلکسی S10 تولید خواهد شد . با این حال، ستاره این مجموعه از گلکسی S10 ، در جشن دهمین سالگرد گوشی های سری S سامسونگ به عنوان بالاترین رتبه در تکنولوژی معرفی خواهد شد و این شرکت آن را به تولید انبوه خواهد رساند .

گزارش جدیدی که توسط Wall Street Journal منتشر شده است توضیح داده است که سامسونگ در نظر دارد مدل جدیدی از گلکسی S10 با پشتیبانی از شبکه 5G و شش دوربین که دو دوربین در جلو و چهار دوربین در عقب می باشد ارائه دهد . این دستگاه با کدنام "Beyond X" شناخته شده است و انتظار می رود اولین بار در ایالات متحده و در فصل بهار شروع به راه اندازی شود .

برخلاف سه مدل دیگر گلکسی S10 که دارای صفحه نمایش هایی با اندازه 5.8 اینچ تا 6.4 اینچ هستند ، این مدل خاص گفته شده است که یک نمایشگر 6.7 اینچی یا حتی بزرگتر دارد . این گران ترین گوشی هوشمند گلکسی S10 و همچنین یکی از پیشرفته ترین گوشی ها در زمینه تکنولوژی می باشد که تا کنون توسط سامسونگ معرفی شده است .

 

 

پس از فروش ناامید کننده گلکسی S9 ، سامسونگ تصمیم گرفته است با راه اندازی سری جدید گلکسی S10 شروع جدیدی را آغاز کند که مشتریان را تحت تاثیر قرار دهد و برخی از سهام بازار را دوباره بدست آورد .

سامسونگ قصد دارد تا جای ممکن کاربران زیادی به مدل جدید گلکسی S10 جذب شوند و به همین دلیل است که هر مدل از این گوشی را با مشخصات سخت افزاری و قیمت های متفاوت عرضه کرده است تا هرگونه سلیقه و نیازهای مصرف کنندگان را برآورده کند .

 

منبع : phonearena

نظرات
نظر بنویسید بستن فرم نظر دهی