Close
جستجو
بازگشت به همه موارد اخبار

گوشی هوشمند تاشو گلکسی F سامسونگ

1397/08/12

 

گوشی هوشمند تاشو گلکسی F سامسونگ

 

انتظار می رود که گوشی هوشمند تاشو سامسونگ این ماه در کنفرانس توسعه دهندگان سامسونگ در سانفرانسیسکو (San Francisco) ، پشت درهای بسته نمایش داده شود.

جدیدترین اطلاعات نشان می دهد که این گوشی در اوایل سال آینده عرضه خواهد شد . با توجه به گزارش جدید ، این گوشی گلکسی F ( احتمالا F برای "foldable" ) نامیده می شود و دارای شماره مدل SM-F900U است که بسیار شبیه به سیستم نام گذاری گلکسی S می باشد . این گزارش همچنین اشاره می کند که واحد های پیش تولید در ایالات متحده با شماره ساخت نرم افزار F900USQUQARJ5 آزمایش شده اند .

همچنین اشاره شده است که این گوشی دارای یک نسخه منحصر به فرد از Android UI می باشد که از طریق همکاری با Google توسعه یافته است .

دستگاه هایی با شماره مدل های SM-F900F و SM-F900N نیز احتمالا برای کمک به بازارهای اروپایی و آسیایی پخش شده اند ، که این نشانه قوی ای است که نشان می دهد که گوشی هوشمند قابل انعطاف به طور جهانی در دسترس خواهد بود .

به نظر می رسد سامسونگ مشخصات سخت افزاری بسیار حرفه ای و دقیق برای این گوشی در نظر گرفته است و تنها نسخه 512 گیگابایتی این گوشی هم اکنون طراحی شده است . با در نظر گرفتن شرایط تعجبی ندارد که تحلیلگران قیمت این گوشی را 2.000$ دلار پیش بینی کرده اند .

اما باید هوشیار باشیم و این را هم بدانیم که هنوز منابع یاد شده تایید نشده اند و ممکن است اطلاعات گفته شده در مورد گوشی ویژه بازی سامسونگ  باشد که آن هم در حال آماده سازی است .

 

منبع : gsmarena

نظرات
نظر بنویسید بستن فرم نظر دهی