Close
جستجو
بازگشت به همه موارد اخبار

گوشی میان رده سامسونگ با اسکنر اثرانگشت درون نمایشگر و سنسور 3D

1397/10/26

 

 

گوشی میان رده سامسونگ با اسکنر اثرانگشت درون نمایشگرو سنسور 3D به زودی عرضه خواهد شد

 

 

سری گوشی های گلکسی A در حال حاضر چهار سال است که بسیار قوی ظاهر شده اند ، اما امسال سامسونگ برنامه ویژه دیگری در نظر گرفته است تا بتواند رقابت تازه ای را در پیش بگیرد . و امروز با عرضه اولین دستگاه های جدید ، غول کره جنوبی نقشه خود را آغاز کرده است .

طبق گزارش سایت خبری ET News ، سامسونگ در مجموع نه مدل جدید برای انتشار در این سال از مدل گلکسی A10 تا گلکسی A90 را طراحی کرده است . تعدادی از این گوشی ها احتمالا از صفحه نمایش Infinity-O مشابه آنچه که در گلکسی A8s نیز یافت می شود ، استفاده می شود . با این حال دستگاه های باقی مانده ،یکی از پنل های باریک سامسونگ مانند Infinity-O یا Infinity-U را خواهند پذیرفت .

همان طور که از شایعات گذشته شنیده بودیم ، سه دستگاه اول ، گلکسی A50 ، گلکسی A70 و گلکسی A90 خواهند بود . همه این دستگاه ها شامل اسکنر اثر انگشت درون صفحه نمایش مانند پرچمدار آینده سامسونگ می باشند . با این حال ، به جای استفاده از روش های دقیق تر مافوق صوت ، OnePlus 6T مانند نمونه اپتیکال حاضر بود .

در ادامه این مدل ها ، سامسونگ همچنان مدل های بیشتری را در طول سال معرفی خواهد کرد . اما بر خلاف دستگاه های فوق ، این ها اسکنر اثر انگشت درون صفحه نمایش را نخواهند داشت . با این وجود ، آنها دوربین های دوگانه یا سه گانه را در دوربین های عقب و به طور بالقوه ToF (Time-of-Flight) تنظیم می کنند که عکس های پرتره و محتوای AR را بهبود می بخشد .

سامسونگ هنوز زمان رونمایی از اولین مدل پیشنهادی گلکسی A را که قرار است به بازار عرضه کند ، تایید نکرده است . با این وجود گزارش می گوید که این شرکت تهیه سنسورهای مورد نیاز این گوشی ها را شروع کرده است . علاوه بر این ، انتظار می رود اولین مدل ها در سه ماه دوم سال 2019 رونمایی شوند .

 

 

منبع : phonearena
 

 

 

نظرات
نظر بنویسید بستن فرم نظر دهی