Close
جستجو

گوشی سامسونگ گلکسی اس 9 - Samsung galaxy S9

0 تومان

شعبه ونک : 86086400 021 _ 86086500 021
شعبه جمهوری : 42709 021 _ 66488069 021
توضیحات تکمیلی :

نخستین راه‌حل برای افزودن زیبایی و کارایی بیشتر، جابه جایی مکان حسگر اثرانگشت درگوشی  S9 است. البته توقع داشتیم ، سامسونگ هم مانند اپل این حسگر را حذف می کرد؛ ولی این کمپانی باز هم به استفاده از این اثرانگشت به‌عنوان یکی از روش‌های حفظ امنیت ادامه داد . اگر برای unlock کردن قفل گوشی S8 مجبور بودید چندین بار لنز گوشی را چرب و کثیف کنید، شما هم نظر من را خواهید داشت که طراحی قاب پشتی در S9 به بهترین نحو انجام شده است. آسان ترین وضعیت ممکن  با وجود کارایی بی نظیر، چیزی است که با دیدن قاب پشتی S9 متوجه آن خواهید شد. حسگر اثرانگشت اکنون به زیر لنز دوربین منتقل شده است پس به راحتی می توان از آن استفاده کرد. همچنین، این حسگر و دوربین کمی از قاب پشتی بیرون زدگی دارند تا لمس حسگر آسان تر باشد.با اینکه فقط دوربین و حسگر اثر انگشت کمی از قاب پشتی بیرون زده‌اند اما همین اندازه هم باعث بالا پایین شدن گوشی در زمان کار کردن با آن روی سطح صاف می شود. البته این مشکلی نیست و تنها با استفاده از یک قاب یا محافظ برطرف می‌شود.

قاب جلویی در نگاه نخست تفاوت چندانی با S8گوشی ندارد. اما لبه‌های بالا و پایین تا حد ممکن به نمایشگر نزدیک شده‌اند تا S9گوشی نسبت به  نسل قبلی‌اش کمی کوتاه‌تر باشد. این طراحی آنقدر خوب اعمال شده است که شما تصور می‌کنید گوشی جمع‌ و جور‌تر شده است؛ اما  گوشی S9 نسبت به مدل قبلی عریضتر شده و ضخامت بیشتری هم دارد.

طراحی گوشی S9 بدون در نظر گرفتن جای جدید حسگر اثرانگشت، مانند S8 می باشد. اما اگر بخواهیم با دقت بیشتری نگاه کنیم متوجه می‌شویم که سنسورهای بالای نمایشگرآنقدر ظریف طراحی شده‌اند که مانند S8 تو ذوق نمی زنند، به علاوه کلیدهای‌ بیکسبی و power نیز کمی بزرگ‌تر شده‌اند تا دسترسی به آن‌ها بدون نگاه‌کردن آسان تر باشد.

باوجود قاب و نمایشگر بزرگ S9، سایز آن برای در دست گرفتن بسیار مطلوب می باشد . کلید‌ها بزرگ‌تر شده‌اند تا راحت تر در دسترس قرار گیرند، مکان حسگر اثرانگشت بهتر شده است و استفاده از آن آسان تر شده است؛ همه‌ی این نکات یک طرف و  ضدآب بودن این گوشی  وعرضه در دو رنگ جدید بنفش و زغالی برای قاب پشتی از سوی دیگر بسیار هیجان انگیز می باشد.

اصولا قاب کوچک زیاد اجازه‌ای به سازندگان نمی‌دهد که به آسانی بتوانند هر سخت‌افزاری را برای بهبود دوربین گوشی‌ به آن اضافه کنند. اما سخت‌افزار گوشی‌ها بسیار قوی شده‌اند و پردازش‌های نرم‌افزاری سنگین را روی تصویر می توانند ثبت کنند . این کمپانی با استفاده از فیلم‌برداری آهسته با نرخ 960 فریم بر ثانیه و واقیعت افزوده برای ارائه ایموجی‌های هیجان انگیز، استفاده کرده تا دوربین S9 قابلیت های جدیدی برای عرضه داشته باشد.

این کل داستان نیست؛ بلکه سامسونگ نوآوری جدیدی را در دوربین S9 تعبیه کرده تا با آن حتی در شرایط نوری خیلی بد، تصاویر شفاف با کم‌ترین نویز را ثبت کند. گوشی S9  قابلیت تغییر دریچه‌ی دیافراگم بین دو عدد f/1.5 و f/2.4 را دارد تا بهترین وضعیت نوردهی را با درک نور محیط ایحاد کند. این تغییر می‌تواند دلیلی برای ضخیم‌تر شدن S9 نسبت به مدل قبلی‌اش باشد. گشودگی حداکثری دیافراگم در S9 باعث می‌شود حسگر نور بیشتری جذب ‌کند و این باعث روشن تر و واضح تر شدن ثبت تصاویر می‌شود.

اکنون در وضعیت حرفه‌ای دوربین می‌توانید غیر از تراز سفیدی، فوکوس و ایزو، گشودگی دریچه‌ی دیافراگم را هم به طور دستی تنظیم کنید. این سیستم ، عینا تنظیماتی مانند یک دوربین حرفه‌ای عکاسی برایتان فراهم می کند.

استفاده از واقعیت افزوده در برنامه‌ی اصلی دوربین، سبب می‌شود سرگرم باشید و ایموجی‌های جذابی بسازید. همچنین می‌توانید ایموجی‌هایی مانند ایموجی های آیفون10 بسازید.. از بامزه ترین قابلیت‌های گوشی S9، ساختن ایموجی خود شماست که بی اغراق سامسونگ در این قسمت عملکرد خوبی داشته است و شما می‌توانید یک ایموجی مخصوص به خود شبیه به چهره خودتان داشته باشید و از آن برای بیان احساسات در گفتگو‌ها یا ارسال انیمیشن به دوستان‌تان استفاده کنید

با اینکه در کل دوربین S9 تغییر به خصوصی  در مقایسه با S8 نداشته است؛ اما پردازش‌های نرم‌افزاری تراشه‌ی فوق‌العاده قدرتمند S9، تصاویر این گوشی را بی نظیر  کرده‌اند. کیفیت کلی تصاویر گوشی S9، شما را حیرت زده خواهند کرد. مهم‌ترین چیزی که از آن متعجب خواهید شد، قدرت فوکوس و توانایی فوق‌العاده ثبت تصاویر بدون نویز در نور بسیار کم است. گذشته از این در هر وضعیتی تقریبا فوکوس روی همه عناصر صحنه وجود دارد و این توانایی جذابیت S9 را برای شما چند برابر می‌کند.

دوربین سلفی S8 از لحاظ ثبت تصاویر بسیار خوب عمل کرده است به طوری که سامسونگ تصمیم گرفته در S9 هم همان دوربین سلفی که در S8 بوده است را قرار دهد. اما پردازش های نرم‌افزاری و استفاده از واقعیت افزوده روی تصاویر دوربین سلفی هم خودنمایی می کنند. غیر از اینکه تصاویر بی نظیر هستند، از لحاظ نرم‌افزاری نیز  قابلیت‌های جذابی به آن افزوده شده است.

اگر بخواهیم ویژگی های سخت‌افزاری S9 را ذکر کنیم به تراشه‌ی 10 نانومتری که پردازنده‌ی بزرگ آن 4 هسته‌ی قدرتمند با توان پردازش 2.8 گیگاهرتزی دارد، حدود 4 گیگابایت رم، 64 گیگابایت حافظه‌ی داخلی و پشتیبانی از کارت حافظه‌ی جانبی تا حجم 400 گیگابایت؛ می‌رسیم.

در کل این لیست سخت‌افزاری است که هیچ انتقادی را نمی توان از آن کرد و در هر حالتی بهترین بازده را دارد. باید مطمئن باشیم که وقتی این سخت‌افزار برای پردازش واقعیت افزوده، فیلم‌برداری 960 فریم بر ثانیه، تطبیق چهره و عنبیه برای باز کردن لاک گوشی طراحی شده؛ دیگر در مورد بازی‌هایی که چند فریم خروجی دارند یا برنامه‌هایی که مقدار کمی از رم را پر می‌کنند، به علاوه اجرای اندروید و رابط کاربری سامسونگ، هیچ ایرادی نخواهد داشت. پس جای نگرانی نیست که هیچ عملیاتی وجود ندارد که S9 از عهده آن برنیاید .

تجربه‌ی نه چندان خوب استفاده از حسگر عنبیه چشم درگوشی  S8، اکنون در S9 با شناسایی صورت در کنار حسگر شناسایی عنبیه چند پله‌ای ترقی کرده است ؛ اما هنوز هم در تاریکی با کندی همراه است. ممکن است این دلیلی برای حذف نکردن حسگر اثرانگشتی باشد که سامسونگ هنوز به آن پایبند بوده است ؛ اما برعکس اپل با جرات آن را جایگزین حسگر تشخیص چهره ای کرده که بهترین بازده ممکن را هم دارد. البته انصافا ترکیب حسگر عنبیه و تشخیص صورت در S9، کم‌نقص به‌نظر می‌رسد و اکثر اوقات عمکلکرد خوبی دارد.

ضخامت زیاد در اکثر گوشی‌های موبایل نشان دهنده ی باتری با ظرفیت بیشتری می باشد؛ اما عجیب است که چرا باتری به کار برده شده در S9 همان 3000 میلی‌آمپر‌ساعت باقی مانده است و سامسونگ برای افزایش ظرفیت آن هیچ اقدامی نکرده است. همان ویژگی های قبلی مانند شارژ سریع و شارژ بی‌سیم برای S9 هم در دوباره تکرار شده است تا شارژ کردن آن در هر وضعیتی ساده باشد و زمان زیادی از وقت شما را تلف نکند. باتری در استفاده ترکیبی و معمول دوام مناسبی دارد و می‌توانید اطمنیان از یک‌روز استفاده کامل را داشته باشید. اما با روشنایی اتوماتیک نمایشگر و Wi-Fi روشن، 7 ساعت دیدن فیلم آنلاین، 11.5 ساعت وبگردی در حالت Wi-Fi و همچنین 5 ساعت بازی را راحت از پس آن بر می آید.

تغییر دیگر، طراحی  بلندگوهای استریویی است که از طرف شرکت AKG به طور اختصاصی برای گوشی S9 طراحی و در داخل گوشی معماری شده‌اند تا بهترین کیفیت و حجم صدا را تولید کنند. این بلندگو‌ها کیفیت فوق‌العاده ای دارند که شما را متحیر خواهند کرد.

دکس از قابلیت‌های جدیدی بود که سامسونگ پارسال آن را با رونمایی از گوشی S8 معرفی کرد. بعد از یکسال اکنون دکس نیز بهبودهایی پیدا کرده است و می‌توانید به‌عنوان یک قابلیت بی نظیر برای مواقعی که می‌خواهید از نمایشگر بزرگی استفاده کنید، به آن اعتماد کنید . در مدل جدید دکس می‌توانید از گوشی خود به عنوان پد لمسی عینا مانند چیزی که در لپ‌تاپ‌ها وجود دارد، استفاده کنید تا دیگر احتیاجی به موس جداگانه نداشته باشید.

تغییرات در رابط کاربری و اندروید که اکنون در S9 از آخرین نسخه‌ی آن‌ها به کار برده شده ،  آن‌قدر کم هستند که نسبت به  S8 اصلا تفاوت چندانی ندارند. راحتی کار کردن با رابط کاربری، اختصاصی ساخته شدن آن برای داشتن آخرین کارایی در S9 جالب توجه هستند. اما اگر در وضعیت کلی سیستم‌عامل و رابط کاربری را مدنظر قرار دهیم، متوجه تغییرات جندانی نخواهیم شد.

نمایشگرگوشی   S9 نسبت به مدل قبلی‌اش هیج تغییری نکرده است. اندازه، تراکم پیکسلی، درصد پوشاندن قاب جلویی و حتی پشتیبانی از استاندارد HDR10 همهی این موارد عینا در گوشی S8 هم وجود داشت.

نمایشگری 5.8 اینچی که تراکم پیکسلی فوق‌العاده 570 در هر اینچ دارد در گوشی S9 هم تعبیه شده است. می‌توان اینطور فرض کرد که سامسونگ احتمالا استفاده از تعداد پیکسل بالاتر را به دلیل مصرف باتری بیشتر و اندازه‌ی بزرگ‌تر را به دلیل بزرگر‌تر شدن سایز گوشی گوشی حذف کرده و تلاش کرده همان طراحی موفق سال قبل را اجرا کند.

صفحه نمایش S9 هم از فناوری همیشه روشن بهره می‌برد که با استفاده از قسمت تنظیمات اکنون می توانید شخصی‌سازی‌های بیشتری را برای آن درنظر بگیرید. به علاوه نمایشگر این گوشی به فناوری لمس فشاری در کلید Home برای برگشت به منوی اصلی در هر حالتی مجهز شده است.

اگر قصد ارتقا از گوشی قدیمی خود یعنی S6 به قبل به S9 را دارید، اصلا تردید نکنید. اما اگر طرفدار گوشی‌های اندرویدی و سامسونگ هستید، حتی اگر S8 هم دارید، به خرید S9 فکر کنید.

گلکسی‌های جدید این کمپانی، امسال تغییرات زیادی را از لحاظ ظاهری تجربه نکرده‌اند، فقط تغییرات در آن‌ها برای پوشش مسائلی بود که کاربران را واقعا اذیت کرده بودند. اما سخت‌افزار و دوربین از لحاظ سخت‌افزاری، تغییرات زیادی را تجربه کرده‌اند. جالب است که تغییرات دوربین در قسمت پردازش‌های نرم‌افزاری و واقعیت افزوده خیلی بیشتر از سخت‌افزار هستند . به علاوه اکنون اطلاعات شما در گوشی به روش‌های امن‌تر، محافظت می‌شوند.

همچنین نمایشگر، باتری، دوربین سلفی تغییری نکرده اند. اما وزن و ضخامت این گوشی نسبت به قبل بیشتر شده است.

خرید از : شعبه ونک88641883 - 88647891
خرید از : شعبه جمهوری66488069 - 66952002
تذکر :
تغییر در تعداد اقساط ،دادن یک برگ چک به ازای دو یا سه قسط و یا تغییر مبلغ پیش قسط امکان پذیر میباشد.مبلغ 3 درصد کل فاکتورهزینه اعتبار سنجی شرکت بای چک جهت صدور تاییدیه چک میباشد که از مشتریان تایید شده که برای خرید مراجعه مینمایند اخذ میگردد.
مشخصات محصول
تعداد سیم کارتدو سيم کارت
قطع سیم کارتسايز نانو (8.8 × 12.3 ميلي‌متر)
ابعاد8.5 × 68.7 × 147.7 ميلي‌متر
وزن163 گرم
ساختار بدنهفلز و شیشه (محافظ گوریلا گلس 5 روی قاب پشتی + فریم آلومینیومی) دارای گواهینامه IP68 مقاوم در برابر گرد و غبار و آب تا عمق 1.5 متر و به مدت 30 دقیقه کاربرد شیار دوم برای سیم‌کارت یا کارت حافظه‌ی جانبی
تراشهSamsung Exynos 9810 Chipset
پردازنده ی مرکزیQuad-core Mongoose M3 + Quad-core Cortex-A55 CPU
نوع پردازنده64 بیت
فرکانس پردازنده ی مرکزی2.8 و 1.7 گيگاهرتز
حافظه داخلی64 گيگابايت
مقدار RAM4 گیگابایت
پشتیبانی از کارت حافظه جانبیmicroSD
صفحه نمایش رنگیدارد
صفحه نمایش لمسیدارد
نوعOLED
اندازه5.8اينچ
رزولوشن1440 × 2960 | +QHD
تراکم پیکسلی568 پيکسل بر هر اينچ
تعداد رنگ16 ميليون رنگ
سایر قابلیت هامجهز به نمایشگر همیشه روشن (Always-on Display) مجهز به فناوری 3D Touch (فقط برای دکمه Home) قابلیت دریافت تا 10 لمس همزمان
شبکه های ارتباطی2G، 3G، 4G
فناوری های ارتباطیGPRS، EDGE، Wi-Fi، بلوتوث، NFC
Wi-FiWi-Fi 802.11 a/b/g/n/ac Dual-band, Wi-Fi Direct, Hotspot
بلوتوثنسخه 5.0 A2DP, LE, aptX
فناوری مکان یابیA-GPS، GLONASS، Beidou|BDS، GALILEO
درگاه ارتباطیUSB Type-C 1.0 v3.1
دوربیندارد
رزولوشن عکس12.0 مگاپيکسل
فلشLED
فیلمبرداریرزولوشن 2160 × 3840 و سرعت 60 فریم بر ثانیه (2160p@60FPS) رزولوشن 1080 × 1920 و سرعت 240 فریم بر ثانیه (1080p@240FPS) رزولوشن 720 × 1280 و سرعت 960 فریم بر ثانیه (720p@960FPS) قابلیت فیلمبرداری HDR قابلیت فیلمبردارای هم‌زمان با هر دو دوربین (Dual-video Recording)
دوربین سلفیدارای سنسور با رزولوشن 8 مگاپیکسل دارای دریچه‌ی دیافراگم f/1.7 ثبت تصاویر با پیکسل‎هایی به سایز 1.22 میکرومتر (1.22µm Pixel Size) قابلیت استفاده از هر دو دوربین در هنگام مکالمه تصویری (Dual Video Call) سایز سنسور 1/3.6 اینچ (''Sensor Size 1/3.6) فاصله کانونی لنز 25 میلی‌متر (Focus Length 27 mm) فیلمبرداری با رزولوشن 2560 × 1440 و سرعت 30 فریم بر ثانیه (1440p@30FPS) مجهز به فناوری فوکوس اتوماتیک (Autofocus) قابلیت عکاسی HDR اتوماتیک قابلیت فیلمبردارای هم‌زمان با هر دو دوربین (Dual-video Recording
بلندگواستريو
سیستم عاملAndroid
نسخه سیستم عاملOreo 8.0
پشتیبانی از زبان فارسیدارد
منوی فارسیدارد
قابلیت های نرم افزاریMMS، ايميل، مرورگر HTML5، قابليت نمايش اسناد مايکروسافت آفيس، قابليت نمايش فايل‌هاي متني PDF، برنامه ويرايش عکس، سرويس‌هاي گوگل شامل Google Search, Google Maps, Gmail و YouTube، قابليت استفاده از سرويس شبکه‌هاي اجتماعي
دفترچه تلفنبا امکان افزودن مخاطب به تعداد بی‌نهایت
ضبط صدادارد
حس گرهاقطب‌نما (Compass)، شتاب‌سنج (Accelerometer)، مجاورت (Proximity)، فشارسنج (Barometer)، شمارنده ضربان قلب (Heart Rate)، سنجش اکسيژن خون (SPO2)، ژيروسکوپ (Gyro)، عنبيه چشم (Iris Scanner)، اثرانگشت روي قاب پشتي (FingerPrint|Rear-Mounted)
باتری قابل تعویضندارد
مشخصات باتریباتری لیتیوم یون با ظرفیت 3000 میلی‌آمپرساعت قابلیت شارژ سریع نسخه 2 (Quick Charge 2.0)
سایر قابلیت هاقابلیت شارژ به‌صورت Qi/PMA بی‌سیم (Qi/PMA Wireless Charging) پشتیبانی از شبکه‌ی +ANT مجهز به دستیار صوتی سامسونگ (Bixby) فناوری سامسونگ برای انجام امور در دسکتاپ (Samsung Dex
پردازنده گرافیکی (GPU)Mali-G72 MP18 GPU
فناوریSuper AMOLED
محافظتCorning Gorilla Glass 5
شبکه 2GGSM 850 / 900 / 1800 / 1900 برای هر دو سیم کارت
شبکه 3GHSDPA 850 / 900 / 1900 / 2100 HSPA با سرعت دانلود 42.2 مگابیت بر ثانیه و آپلود 5.76 مگابیت بر ثانیه
شبکه 4GLTE band 1|2100, 3|1800, 7|2600, 8|900, 28|700 LTE از نوع Cat18 با سرعت دانلود 1200 مگابیت بر ثانیه و آپلود 200 مگابیت بر ثانیه
فوکوس اتوماتیکPhase Detection
سایر قابلیت های دوربینمجهز به لرزشگیر اپتیکال تصویر (Optical Image Stabilization) دارای دریچه‌ی دیافراگم متغیر از f/1.5 تا f/2.4 سایز سنسور 1/2.55 اینچ (''Sensor Size 1/2.55) فاصله کانونی لنز 26 میلی‌متر (Focal Length 26 mm) ثبت تصاویر با پیکسل‎هایی به سایز 1.4 میکرومتر (1.4µm Pixel Size) مجهز به فناوری فوکوس اتوماتیک از نوع Dual Pixel PDAF قابلیت عکاسی و فیلمبرداری همزمان (Simultaneous 4K video and 9MP image recording) قابلیت ثبت موقعیت جغرافیایی عکس‌ها و فیلم‌ها (Geo-Tagging) قابلیت فوکوس با اشاره روی سوژه (Touch Focus) قابلیت تشخیص چهره (Face Detection) قابلیت عکاسی پانوراما (Panorama) قابلیت عکاسی HDR به صورت خودکار
جک 3.5 میلیمتری صدادارد
موسیقیMP3، eAAC، WAV، Flac
ویدیوMP4، DivX، XviD، H.265
اقلام همراه گوشیدفترچه‌ راهنما، کابل USB، شارژر
بررسی و نظر خود را بنویسید بستن فرم نظر دهی
  • تنها کاربران عضو می توانند بررسی خود را بنویسند
*
*
بد
عالی
*
*
*
*