Close
جستجو
بازگشت به همه موارد اخبار

گوشی اقتصادی گلکسی A23 با دوربین 50 مگاپیکسلی عرضه می‌شود

1400/09/09

گوشی‌های گلکسی A محصولات میان‌رده‌ی شرکت سامسونگ را شامل می‌شوند و به دلیل قیمت معقول کاربران بسیاری را به خود جذب کرده‌اند. اخیراً خبرهایی در مورد عضو جدید خانواده با نام Galaxy A23 منتشر شده است که حضور یک دوربین 50 مگاپیکسلی در آن را وعده می‌دهند.

سامسونگ در ماه ژوئن گلکسی A22 را در دو نسخه­ 5G و 4G معرفی کرد، این دستگاه لقب ارزان ترین گوشی هوشمند سامسونگ با قابلیت پشتیبانی از شبکه 5G را دریافت کرده بود. تراشه‌ این محصول Dimensity 700 از تراشه‌های 7 نانومتری شرکت مدیاتک می‌باشد؛ یک لنز عریض با رزولوشن 48 مگاپیکسل، یک لنز فوق عریض با رزولوشن 5 مگاپیکسل و یک حسگر عمق 2 مگاپیکسلی مجموعه دوربین A22 را تشکیل می‌دادند. برای دوربین سلفی هم یک لنز 8 مگاپیکسلی از نوع عریض تعبیه شده بود. اما نسخه‌ی 4G گوشی گلکسی A22 دارای چیپست Helio G80 و نمایشگر HD+ بود.

و حالا نوبت به نسل بعدی A22 یعنی گلکسی A23 می‌رسد که قرار است با دوربین اصلی 50 مگاپیکسلی به بازار عرضه شود. این خبر توسط وبسایت هلندی GalaxyClub منتشر شده است. همچنین ادعا می‌کند که Galaxy A23 مانند نسل قبلی خود در دو نسخه 5G و 4Gعرضه خواهد شد؛ با این حال امکان دارد شاهد عرضه هر دو نسخه در تمامی بازارها نباشیم.

در حالی‌که بقیه مشخصات گلکسی A23 هنوز افشا نشده است، گلکسی کلاب از به کار رفتن باتری 5000 میلی‌آمپرساعتی در این گوشی خبر می‌دهد. از زمان عرضه‌ی Galaxy A23 هنوز خبری منتشر نشده است. اما در حالی که در انتظار تاریخ معرفی این موبایل هستیم امیدواریم جزییات بیشتری از این گوشی منتشر شود.

نظرات
نظر بنویسید بستن فرم نظر دهی