Close
جستجو
بازگشت به همه موارد اخبار

گلکسی S10Lite سامسونگ با نمایشگرهای تخت Infinity-O

1397/08/23

 

گلکسی S10Lite سامسونگ با نمایشگرهای تخت Infinity-O

 

اگرچه سامسونگ قبلا هم نسخه های Lite از مدل های گوشی های پرچمدار خود را منتشر کرده است ، انتظار می رود گوشی اقتصادی گلکسی S10 اولین محصولی است که در مقایسه با قیمت پایین تر عملکرد مشابهی را ارائه می دهد و امروز گزارش جدیدی منتشر کرده است که چزئیات بیشتری در مورد این دستگاه اضافه کرده است .

باتوجه به اخبار چندین روز گذشته ، گوشی های گلکسی +S10 پلاس ، S10 و نسخه ارزان قیمت آن ، هرسه دارای اسنپدراگون 8150 کوالکوم در درون می باشند . این گوشی دارای دو مدل 4 گیگابایت و 6 گیگابایت حافظه رم بسته به اولویت خریدار می باشد . استاندارد این مدل گلکسی S10 دارای 64 گیگابایت حافظه داخلی می باشند با این حال کاربرانی که مایل به پرداخت هزینه بیشتری می باشند می توانند مدل های 128 گیگابایتی را نیز خریداری کنند .

انتظار می رود که گلکسی S10 Lite  با یک صفحه نمایش تخت Infinity-O عرضه شود. این صفحه نمایش ها با یک قاب فلزی همراه خواهد شد که شامل یک حسگر اثرانگشت جانبی و یک دوربین در پشت است که ممکن است به صورت افقی تعبیه شود . پیش از این ، دستگاه مورد نظر انتظار می رفت تنها با یک دوربین عقب همراه باشد .

انتظار می رود سامسونگ گوشی اقتصادی گلکسی S10 Lite خود را اواخر ماه فوریه در مراسم MWC 2019 در کنار گلکسی S10 و گلکسی +S10 پلاس معرفی کند . فروش این دستگاه احتمالا در ماه مارچ در کنار بقیه مجموعه ها آغاز خواهد شد . در نهایت ، ادعا شده است که قیمت این محصول تقریبا حدود 650 الی 750 دلار خواهد بود .

 

منبع : phonenarena

نظرات
نظر بنویسید بستن فرم نظر دهی