Close
جستجو
بازگشت به همه موارد اخبار

گلکسی نوت 10 مجهز به صفحه نمایش 6.6 اینچی و 4k می باشد

1397/08/28

 

گلکسی نوت 10 مجهز به صفحه نمایش 6.6 اینچی و 4k می باشد

 

هنگامی که گوشی HTC مدل HD2 با صفحه نمایش 4.3 اینچی در سال 2009 عرضه شد ، بسیاری از کاربران گفتند که نمایشگرهای گوشی های هوشمند نمی توانند از این اندازه بزرگتر شوند . اما چندین سال بعد ، گوشی گلکسی نوت سامسونگ از مرز 5 اینچ نیز با صفحه نمایش 5.3 اینچی خود عبور کرد .

در حال حاضر گوشی گلکسی نوت 9 دارای نمایشگر 6.4 اینچی می باشد که در تصویر بالای مقاله می بینید . همچنین گوشی اپل آیفون XS Max نیز به تازگی عرضه شده است که دارای صفحه نمایش 6.5 اینچی می باشد . اگر گزارشات کره ای صحت داشته باشد اندازه نمایشگرها در سال آینده بزرگتر نیز خواهد شد .

طبق اطلاعات یکی از سایت های کره ای ، انتظار می رود گوشی گلکسی نوت 10 سامسونگ مجهز به نمایشگری 6.6 اینچی و 4k می باشد . این گوشی همان طور که گزارش شده است نام کد "DaVinci" به آن داده شده است و مدل U.S این مدل دارای اسنپدراگون کوالکوم 8150 می باشد . انتظار می رود که این گوشی از شبکه 5G پشتیبانی کند و دارای یک دوربین سه گانه در پشت باشد . گلکسی نوت 10 سامسونگ احتمالا در اواسط سال آینده در مقایسه با سری Q3 منتشر خواهد شد .

در حالیکه صفحه نمایش 6.66 اینچی بسیار بزرگ به نظر می رسد ، اما این بزرگترین نمایشگر این تولیدکننده نخواهد بود که در سال جاری بتوان در جیب قرار داد . مدل گلکسی F تاشو سامسونگ نیز زمانی که به طور کامل باز شود صفحه نمایش 7.3 اینچی خواهد داشت .

 

منبع : phonearena

نظرات
نظر بنویسید بستن فرم نظر دهی