Close
جستجو
بازگشت به همه موارد اخبار

کسب امتیاز 5423 تست چند هسته ای Geekbench توسط اسنپدراگون 820

1394/09/15

 اسنپدراگون 820 امتیاز 5423 در آزمون چند هسته ای

 Geekbench را کسب کرد

 

 

در ابتدای سال خبردار شدیم نسخه ای از گلکسی اس 7 که قرار است در کشور آمریکا و چینی عرضه شود مجهز به تراشه اسنپ دراگون 820 خواهد بود واگزینوس 8890 قرار است قلب تپنده پرچمدار جدید سامسونگ باشد که در سایر کشورهای دنیا عرضه می شود.

اگرچه سامسونگ به استثنای امسال همواره تراشه اسنپدراگون را در اسمارت فون های سری گلکسی که در آمریکا عرضه می شود، به کار می گیرد. زیرا به دلیل بروز مشکل گرم شدن بیش از حد تراشه اسنپ دراگون 810، سامسونگ تصمیم گرفت همه مدل های گلکسی اس 6 همراه با چیپست اگزینوس 7420 تولید و روانه بازار کند.


اخیرا شبکه اجتماعی چینی Weibo  خبری را منتشر کرده که شایعه اخیر در رابطه با چیپست این موبایل را تایید می کند. حدس های اولیه که می توان زد این است که نسخه ای از اسنپدراگون 820 که قرار است در موبایل گلکسی اس 7 اجرا شود، به منظور مدیریت بهتر میزان گرما برای سامسونگ بهینه سازی خواهد شد تا انرژی کمتری را مصرف کند. از آنجایی که نسخه بهبود یافته تراشه اسنپدراگون 820 با فرکانس کاری بالاتری نسبت به نسخه معمولش کارمی کند، یک لوله هادی گرما به منظور کنترل حرارت گرمای چیپست در حین عملکرد بدان اضافه خواهد شد.

در پست یاد شده در سایت  Weibo، تصویری از نتایج یک تست Geekbench جدید بر روی گلکسی اس 7 منتشر شده که مجهز به اسنپدراگون 820 است. براساس آمار منتشر شده این گجت در تست تک هسته ای موفق به کسب امتیاز 2456 شده است و در تست چند هسته ای رقم 5423 را از آن خود کرده است. اگر این تست صحت داشته باشد، در نتیجه کاربران چینی و آمریکایی گلکسی اس 7 دیگر نباید نگران دشواری در عملکرد دستگاه های خود باشند

احتمالا گل سرسبد جدید سامسونگ در تاریخ 21 فوریه، روز قبل از گشایش نمایشگاه MWC در بارسلون طی مراسم Unpacked 2016 به طور رسمی معرفی خواهد شد.

سامسونگ سنتر شما را در جریان آخرین اخبار روز دنیای سامسونگ قرار می دهد...

 

 منبع : Phonearena

 

 

www.samsungcenter.ir
 

نظرات
نظر بنویسید بستن فرم نظر دهی