Close
جستجو
بازگشت به همه مقاله ها

کاربرد نمایشگرهای تجاری سامسونگ در صنعت گردشگری

راهکارهایی مدرن برای ایجاد استانداردی تازه در خدمات اسکان و پذیرش

تجربه ای متفاوت برای مهمانان

روندهای موجود در این صنعت

تأثیر روز افزون فناوری بر تبلیغات،خدمات و فعالیت های اجرایی گردشگری

افزایش گردشگری

افزایش جمعیت و رفاه،باعث شده افراد بیشتری از طبقه های مختلف اجتماعی،جغرافیایی و نژادی به سیر و سفر بپردازند.به منظور پاسخگویی به تقاضای موجود،روز به روز سازمان های خدمات گردشگری بیشتری به دنبال یکپارچه سازی تبلیغات و نام تجاری خود هستند تا در شعبه های مختلف خود،خدماتی همگون تر و با کیفیت بالاتر به مهمانان ارائه دهند.همچنین خدمات و تجهیزات مهمانداری به سمت مطابقت بیشتر با سلیقه های شخصی مسافرین پیشرفت می کند تا نیازهای گوناگون آن ها را تأمین کند.

افزایش پیچیدگی اجرایی

توسعه فرآیند جهانی شدن،باعث افزایش پیچیدگی های اجرایی هتل های زنجیره ای شده که در پی حضور پر رنگ تر در بازار جهانی هستند.چالشی که پیش روی این گونه مؤسسات قرار دارد،استانداردسازی و سفارشی سازی خدماتی است که به وسیله سیستم های اجرایی مختلف ارائه می شوند.

مزیت رقابتی از طریق تمایز نام تجاری

فعالان عرصه گردشگری،همواره در پی افزایش حضور خود در بازارهای روبه رشد هستند و در این راه،از فناوری،به عنوان اهرمی برای متمایز و برجسته ساختن نام خود بهره می گیرند.عرضه کنندگان مطرح چنین خدماتی،با استفاده از فناوری های به روز،می کوشند تجربه اقامت مهمانان خود را به یاد ماندنی کنند تا به این ترتیب سهم خود در بازار را بیشتر کرده و از رقیبان خود پیشی بگیرند.

نیازهای مشتریان

ارائه خدماتی بهتر و متفاوت برای مشتریان

پاسخگویی به انتظارات بالای مشتریان

موقعیت های بسیاری در محیط های مخصوص اسکان،برای پذیرایی از مهمانان،با هدف افزایش درآمد و بهره وری وجود دارد.به منظور پاسخگویی به تقاضای مشتریان دوستدار فناوری،عرضه کنندگان صنعت گردشگری،باید تجربه ای پر از خدمات به روز و سفارشی شده برای رفع نیازهای مهمانان خود ایجاد کنند.

مدیریت مؤثر منابع

به منظور ارائه مؤثر چنین خدمات سطح بالایی،ارائه دهندگان خدمات گردشگری باید از عملکرد بی نقص تسهیلاتشان،به واسطه استفاده بهتر از منابع انسانی و مالی،در جهت بهبود عملیات اجرایی اطمینان حاصل کنند.

محصول پیشنهادی سامسونگ در زمینه صنعت گردشگری و هتلداری

دستگاه

تابلو اعلانات هوشمند(SMART Signage)

نمایشگری بی نظیر،با ضخامت کم،همراه با نرم افزار داخلی مخصوص هتل،که ارائه خدمات آنی و دقیق را میسر می سازد.

راهکار

MagicInfo

سیستم ساده ای برای استفاده راحت از محتوای نمایشگرها و مدیریت آن ها که به صورت یکپارچه،پیام های زمانی و هدف دار به مهمانان هتل ارائه می دهند.

ارائه تجربه ای متفاوت و با صرفه اقتصادی

1393/10/14

نظرات
نظر بنویسید بستن فرم نظر دهی