Close
جستجو
بازگشت به همه موارد اخبار

چیپست اگزینوس هوش از درون در تاریخ 14 نوامبر عرضه خواهد شد

1397/08/19

 

چیپست اگزینوس هوش از درون در تاریخ 14 نوامبر عرضه خواهد شد

 

همانطور که در کنفرانس توسعه دهندگان سامسونگ اعلام شده بود گوشی گلکسی S10 در ماه های آینده رونمایی خواهد شد و در این میان گوشی های میان رده نیز از این کمپانی عرضه خواهد شد .

با اینکه کاربران اکثرا به دنبال گوشی های رونمایی نشده سامسونگ می باشند اما بزرگترین تولید کننده گوشی های هوشمند در جهان عنوان رویداد دیگری را هفته آینده به خود اختصاص خواهد داد . این غول تکنولوژی اگزیونس هوش از درون را در تاریخ 16 نوامبر عرضه خواهد کرد .

هم اکنون نوبت آن رسیده است که این شرکت تراشه پرچمدار جدید خود را عرضه کند .سامسونگ در تلاش است تا این تراشه جایگزین اگزینوس 9810 را عرضه کند تا بتواند با آخرین چیپست های قدرتمند Apple و Huawei به رقابت بپردازد. انتظار می رود اگزینوس 9820 که البته هنوز نام آن تائید نشده است چیپست رده بالای بعدی این کمپانی است.همچنین مانند مدل A12 Bionic اپل و Kirin 980 هواوی، دارای معماری 7 نانومتری فوق پیشرفته می باشد  که پردازنده گلکسی S10، پرچمدار نسل بعد سامسونگ غیر از برخورداری از قدرت بیشتر و کارایی بهتر، فضای کمتری را درون دستگاه اشغال خواهد کرد.

 

اگر توجه کنید عبارت «هوش از درون» که روی تصویراین خبر درج شده است، انتظار می‌رود که در نسل جدید پردازنده‌ های اگزینوس توجه عمده ای به موضوع هوش‌ مصنوعی و پردازش‌های مخصوص به آن شده باشد.

بر اساس شایعات منتشر شده از طرف رسانه‌های فناوری، مدل‌های گلکسی S10 سامسونگ اکثرا دارای مودم اگزینوس 5100 می باشد که توانایی پشتیبانی از شبکه‌ی ارتباطی 5G را خواهند داشت.

 

منبع : phonearena

 

نظرات
نظر بنویسید بستن فرم نظر دهی