Close
جستجو
بازگشت به همه مقاله ها

چگونه یک کولر گازی مناسب برای خرید انتخاب کنیم!

خنکی بیشتر ولی مصرف برق کمتر!

   

مواردی که باید در هنگام خرید کولرگازی رعایت شود:

  1. چنانچه در آخرین طبقه ساختمان سکونت دارید باید بدانید که به دلیل تابش و گرمای مستقیم خورشید بر روی سقف ساختمان واحد شما دارای حرارات بیشتری خواهد بود به همین دلیل سیستم خنک کننده شما نیز باید دارای ظرفیت بیشتری باشد به همین دلیل برای طبقه آخر به ازای هر متر مربع زیربنا می بایست 600 تا 800 BTU در نظر گرفته شود و در طبقات پایین تر چون گرمای خورشید تابش مستقیمی ندارد باید از 380 تا 580  BTU محاسبه گردد.

نیز در هنگام خرید و انتخاب کولرگازی به فرمول بالا توجه داشته باشید.

  1. مصرف برق کولرگازی و هماهنگی آمپراژ مصرفی آن با برق و کنتور محل نصب یعنی منزل یا محل کار شما رابطه مستقیم دارد در این ارتباط حتماً با ما مشاوره کنید:
  2. در قسمت مقالات همین وبسایت نکات بسیار مفیدی در ارتباط با کولرگازی آماده کردیم لطفاً آن را مطالعه کنید.
  3. کلیه کولرهای گازی سامسونگ دارای نصب رایگان می باشد ولی هزینه ایاب و ذهاب نصاب دریافت میگردد و همچنین چنانچه کارهای اضافی مثل برق کشی، جوشکاری، آماده نمودن جای کمپرسور و غیره انجام شود هزینه جدا دریافت خواهد شد.
  4. با توجه به اینکه تمامی کولرهای سامسونگ رطوبت محیط را گرفته و از طریق خروجی Drain تخلیه میگردد و حتماً قبل از عملیات نصب برای آن مکانی در نظر بگیرید.
  5. برای هر کولر سامسونگ 5 متر لوله رایگان در نظر گرفته شده ولی در مواردی که طول لوله مسی از پانل تا کمپرسور بیش از این باشد هزینه به ازای هر متر از مشتری دریافت خواهد شد.

تلفن های 66488069 و 66952002 در خدمت شماست

www.samsungcenter.ir

نظرات
نظر بنویسید بستن فرم نظر دهی