Close
جستجو
بازگشت به همه موارد اخبار

پتنت گلکسی S10 سامسونگ حسگر اثر انگشت نوری را نشان می دهد

1397/07/28

 

پتنت گلکسی S10 سامسونگ حسگر اثر انگشت نوری را نشان می دهد

 

یک برنامه ثبت پتنت از سامسونگ نشان می دهد که چگونه یک اسکنر اثر انگشت نوری زیر نمایشگر گوشی گلکسی S10 تعبیه شده است . گرچه این اولین بار نیست که پتنتی شبیه به این را می بینیم ، اما باید بگوییم که این بار از دفعات قبل پیشرفته تر می باشد .

 

پتنت : سنسور اثر انگشت نوری زیر صفحه نمایش

 

شایعاتی که مربوط به پرچمداران گوشی های سامسونگ با اسکنر FOD (اثر انگشت روی صفحه نمایش ) می باشد ، به سالها پیش باز می گردد . زمانی که این ویژگی در  گلکسی S9 سامسونگ پدیدار نشد ، اعتقاد بر این بود که در گوشی نوت 9 عرضه شود . اما بعد از اینکه این گوشی نیز ، این قابلیت را رد کرد ، شایعات به دستگاه های میان رده جدید و در نهایت گلکسی S10 اشاره داشتند . در حالی که سامسونگ می تواند به راحتی از یک تولید کننده دیگر برای ساخت سنسورهای خود استفاده کند . بخش تحقیق و توسعه خود هنوز مشغول  فعالیت نشده است .

 

 

هم اکنون WIPO پرونده ای با عنوان " دستگاه الترونیک شامل سنسور بیومتریک " که پتنت جدیدی می باشد را منتشر کرد . این پرونده در اوایل سال جاری ثبت شده است ، اما تاریخ اصلی درخواست ثبت این اختراع کره ای به آوریل 2017 باز می گردد . آنچه که ما می بینیم یک سنسور نوری است که در زیر نمایشگر آخرین دستگاه گلکسی سامسونگ جاساسزی شده است ، بر خلاف پتنت های مشابه که اجرای آن را غیر عملی نشان می دادند . منطقه کلی سنسور، حساس به فشار می باشد ، درست مانند کلید خانه در مدل های گلکسی S و مدل های نوت .

با یاد داشته باشید که تاریخ شروع ثبت کردن این پتنت ، احتمال رسیدن به نتیجه ای راجع به طراحی آینده گلکسی S10 را رد می کند حتی اگر قاب پایین کوچکتر به نظر برسد . با این وجود ، این امر به خوبی می تواند سامسونگ را به عنوان ارائه دهنده اثر انگشت در زیر نمایشگر در گوشی های آینده معرفی کند .

 

منبع : sammobile

نظرات
نظر بنویسید بستن فرم نظر دهی