Close
جستجو
بازگشت به همه موارد اخبار

پتنت جدیدی از نمایشگرهای خمیده سامسونگ لو رفت

1394/09/09

سامسونگ پتنت جدیدی از صفحه نمایش های انعطاف پذیر خود منتشر کرد

 

 

چند سالیست که شرکت سامسونگ در پی یافتن روش هایی تازه برای کاهش اندازه دستگاه های تولیدی اش است. چندی پیش شاهد شایعات جدیدی درباره نمایشگرهای تاشو در سطح اینترنت بودیم. حالا پتنتی افشا شده که تصویر کلی از طرح های مفهومی دستگاه های لوله شونده به ما نشان می دهد.

این دستگاه ها دو حالت کاملا متفاوت از هم دارند : حالت لوله شده و حالت مسطح

در حالت اول با دستگاهی شبیه لوله مواجه هستید که با ضربه انگشتانتان آن را می توانید باز کنید و تبدیل به صفحه نمایش بزرگ کنید. این قابلیت در نوع خود بی نظیر است؛ چرا که  قابلیت حمل فوق العاده شما را قادر می سازد در مواقعی که بدان نیاز ندارید به راحتی آن را لوله کرده و در جیب خود بگذارید.

برای باز کردن صفحه نمایش اهرمی بالای آن تعبیه شده که به آن زبانه می گویند. زبانه دیگر که لمسی است، نوتیفیکیشن ها را در حالت باز صفحه نمایش نشان می دهد، و همچین قابلیت آن را دارد که فرمان هایی را از طرف کاربر دریافت نماید.

شیوه دیگری برای باز کردن این گجت ضربه زدن بر روی آیکون خاصی بر روی این زبانه است که صفحه نمایش باز شده و آیکون مورد نظر اجرا می شود. این زبانه در حالت باز بودن کامل نمایشگر، می تواند به عنوان یک نوار ابزار برای تبلت عمل کند.

پتنت قابل توجه دیگری که سامسونگ اخیرا آن را به ثبت رسانده دستگاهی شبیه کتاب است که به راحتی با کمک زبانه ای لوله می شود.

سامسونگ سنتر شما را در جریان آخرین اخبار روز دنیای سامسونگ قرار می دهد...

 

 

منبع : Sammobile

 

 

 

www.samsungcenter.ir
 

 

 

 

 

نظرات
نظر بنویسید بستن فرم نظر دهی