Close
جستجو
بازگشت به همه موارد اخبار

هشدار FAA برای ممنوعیت استفاده از نوت7 در هواپیما

1395/06/21

هشدار سازمان FAA، خسارت مالی عظیمی به سامسونگ وارد کرد

 

سازمان هوایی فدرال (FFA) اخیرا در مورد خطر بالقوه آتش سوزی گلکسی نوت7 مبنی بر عدم استفاده مسافران در هواپیما هشدار داده بود. البته حدود دو هفته پیش پس از آنکه سامسونگ طرح جمع آوری جهانی فبلت نوت 7 را پس از انتشار چندین گزارش انفجار باتری های سامسونگ آغاز نمود، سهام این کمپانی با نوسان عجیبی رو برو شد.

سپس اعلام هشدار از سوی سازمان هوایی فدرال آمریکا به میزان چشمگیری موجب کاهش سهام این شرکت شد  و حدود 10 میلیارد دلار از ارزش سهام این شرکت در بازار جهانی کاست.

روز گذشته که آخرین روز تجاری هفته بود، ارزش سهام سامسونگ به 1432 دلار رسید که در مقایسه با روز قبل چیزی در حدود 3.9 درصد کاهش داشت.

با وجود اینکه سرمایه گذاران نسبت به اقدام سامسونگ در جهت حل مشکل ایجاد شده خوش بین هستند، اما تاکنون ضربه ای اینچنینی به سهام آن وارد نشده بود.

از زمان عرضه گلکسی نوت 7 در 19 اوت سامسونگ به شدت در تلاش است تا تمام 2.5 میلیون گلکسی نوت7 با باتری های معیوب که در بازار کشورهای جهان عرضه کرده جمع آوری و با نوع سالم آن تعویض کند.

غول فناوری کره ای کاربران را مجاب نموده تا در طرح جمع آوری سری جدید نوت شرکت کنند و طی مدتی که دستگاه خود را به شرکت پس می دهند تا با مدل جدید تعویض کنند از محصولات دیگر این شرکت مانند سری J استفاده کنند. عرضه مدل های جدید گلکسی نوت7 با باتری های جدید به احتمال زیاد از یک هفته‌ ی دیگر آغاز خواهد شد.

سامسونگ سنتر شما را در جریان آخرین اخبار روز دنیای سامسونگ قرار می دهد..

منبع : Sammobile

 

 

www.samsungcenter.ir
 

نظرات
نظر بنویسید بستن فرم نظر دهی