Close
جستجو
بازگشت به همه موارد اخبار

هدست Alcatel Vision از تراشه سامسونگ استفاده میکند

1395/06/16

هدست واقعیت مجازی مستقل آلکاتل قدرت خود را از تراشه

اگزینوس سامسونگ می گیرد

 

در حال حاضر یکی از بهترین هدست های موبایلی موجود در بازار Gear VR است که توسط سامسونگ تولید شده است. حالا این شرکت تصمیم گرفته تا تراشه های دیگر تولید کنندگان هدست واقعیت مجازی را تامین کند. Alcatel Vision ، اولین هدستی است که منتظر دریافت پردازنده های سامسونگی است. این هدست واقعیت  مجازی که به صورت مستقل کار می کند قدرت خود را از یک تراشه هشت هسته ای اگزینوس 7420 سامسونگ می گیرد.

تراشه اگزینوس 7420 که با پردازنده گرافیکی Mali-T760 جفت شده برای اولین بار در اسمارت فون های پرچمدار سامسونگ در سال 2015 یعنی گلکسی اس6 و اس6 اج و سپس در گلکسی نوت5 استفاده شد.

هدست Alcatel Vision مجهز به رم 3 گیگابایتی، 32 گیگابایت حافظه داخلی، دو نمایشگر 3.8 اینچی سوپر امولد و یک باتری 3000 میلی آمپر ساعتی است. هنوز مشخص نیست این هدست با چه پلت فرم هایی سازگار است اما انتظار می رود قیمت آن چیزی در حدود 499 تا 599 دلار باشد. قبل از Alcatel، هدست DeePoon از این تراشه استفاده کرده و مجهز به تمام قابلیت هایی بود که هدست مستقل M2 داشته است.

به نظر می رسد برندهای دیگر در تولید هدست های مستقل به بهره گیری از تراشه های اگزینوس سامسونگی نسبت به محصولات سایر تامین کنندگان تمایل بیشتری دارند.

سامسونگ سنتر شما را در جریان آخرین اخبار روز دنیای سامسونگ قرار می دهد...

منبع : Sammobile

 

 

www.samsungcenter.ir
 

نظرات
نظر بنویسید بستن فرم نظر دهی