Close
جستجو
بازگشت به همه موارد اخبار

نیکون تکنولوژی دوربین های NX سامسونگ را می خرد

1394/09/12

نیکون تکنولوژی به کار گرفته شده در دوربین های

سامسونگ NX  را می خرد

 

 

طی چند هفته گذشته درباره آینده بخش دوربین های سامسونگ خبرهای بسیاری منتشر کردیم که ادعا می کنند غول فناوری کره ای قرار است در این واحد خود را برای همیشه ببندد و کارمندان آن را به بخش دوربین اسمارت فون ها منتقل کند.

خروج اخیر سامسونگ از بازار دوربین چندین کشور به معنای تعطیلی کل بخش آن تلقی نمی شود؛ اما در ابتدای امروز سامسونگ اظهار داشت قرار است کسب و کار دوربین های خود را در انگلستان تعطیل کند؛ حالا نیز شایعه شده سامسونگ ممکن است امتیاز فناوری سری NX دوربینهای بدون آینه خود را به نیکون بفروشد.

نیکون را همه می شناسند و دیگر نیازی به معرفی ندارد زیرا نزدیک به یک قرن در زمینه تولید دوربین ها فعالیت می کند و به قدرتی برتر در عرصه خود تبدیل شده است. اگرسامسونگ دیگر تمایلی نسبت به فعالیت در حوزه تولید دوربین های دستی نداشته باشد، خرید امتیاز آن توسط نیکون امری کاملا منطقی به نظر می رسد.

طبق شایعه ای، نیکون تکنولوژی NX سامسونگ را به طور کامل تصاحب کرده و قرار است این خبر را در نمایشگاه CES 2016 که در ماه آینده برگزار می شود، به صورت رسمی علنی کند.

پیش از این خبری منتشر کردیم مبنی بر این که سامسونگ قرار است در نمایشگاه CES 2016 در رابطه با واحد تولید دوربین های خود خبر مهمی را اعلام کند. شاید آن خبر مهم همین شایعه امروز باشد که در آن مراسم به حقیقت می پیوندد. هنوز نیکون و سامسونگ هیج نظری در مورد این شایعات ندادند، بنابراین برای روشن شدن این مسئله تا زمان شروع نمایشگاه باید منتظر بنشینیم.

سامسونگ سنتر شما را در جریان آخرین اخبار روز دنیای سامسونگ قرار می دهد....

 

منبع : Sammobile

 

www.samsungcenter.ir
 

نظرات
نظر بنویسید بستن فرم نظر دهی