Close
جستجو
بازگشت به همه مقاله ها

نوآوری جدید در صنعت بازی با تلویزیون QLED سامسونگ؛ برای بالاترین سطح بازی آماده‌اید؟

بازی‌های رایانه‌ای در صدر جدول موارد سرگرم‌کننده در خانه قرار دارد. تلویزیون مناسب بازی می‌تواند شما را از روی مبل به قلمروی دیگری هدایت کند، اما تصور کنید زمانی که در آستانه فتح یک دنیای مجازی قرار دارید به طور ناگهانی صفحه‌نمایش دچار تأخیر شود؛ زمان بازی کردن، تکنولوژی همه تفاوت‌ها را رقم می‌زند. از نرم‌افزار تا سخت‌افزار، در این‌جا می‌بینید چگونه تلویزیون HDR سامسونگ یک تجربه بازی فراگیر را در اختیارتان قرار می‌دهد و شما را بدون این‌که متوجه گذر زمان باشید سرگرم بازی دلخواهتان می‌کند. جزئیات واضح، کنتراست عمیق و اتصال بدون وقفه هنگام بازی کردن در خانه را در سطح دیگری تجربه کنید.

تصاویری واضح و روشن تا دوست و دشمن را اشتباه نگیرید

با تصاویر واقعی در گرافیک بازی مورد علاقه خود محو شوید. تلویزیون HDR دامنه‌ای وسیع از رنگ‌های واقعی با کنتراست بالا ارائه می‌دهد؛ به همین دلیل هر صحنه‌ی بازی زندگی واقعی به خود می‌گیرد گویی در آن‌جا حضور دارید. گیم با جزئیات واضح و قابل مشاهده حتی در سایه‌های تاریک، هیجان‌انگیزتر می‌شود. اما این فقط رنگ نیست که شما را جذب خود می‌کند، هم‌زمان صحنه‌های اکشن بیشتری را بر روی نمایشگر بزرگ و بسیار باریک ببینید تا هیچ‌چیز یا مهم‌تر از آن هیچ‌کس از چشم شما دور نماند.

تلویزیونی که برای بازی ساخته شده است

با تلویزیون HDR مناسب برای بازی که کارایی آن با سطح بالای شما سازگار است، نحوه تعاملتان با گیم‌‌پلی را به بهترین شکل رقم بزنید. حرکات ظریف و نامفهوم را درک کنید تا بتوانید با واکنشی خیلی سریع و غیرارادی پاسخ دهید. با وجود سرعت حرکت بسیار بالا هر صحنه اکشنی تا آخرین جزئیات روان و طبیعی خواهد بود؛ اکنون می‌توانید زمان‌بندی دقیق و مورد نیاز برای پیروزی بر دشمنانتان را پیدا کنید.

اتصال راحت و آسان با One Connect Box

راهکار One Connect Box روشی ساده و مناسب برای اتصال یکباره همه کنسول‌های شما به تلویزیون هوشمند است. ویژگی تشخیص خودکار کنسول‌های وصل‌شده را شناسایی می‌کند. پس ماجراجویی بعدی خود را در کنسول انتخاب کنید و با لمس یک دکمه در آن شیرجه بزنید؛ اجازه ندهید اتصالات پیچیده بازی شما را به تأخیر بیندازد.

تجربه‌ فضای پرشور و هیجان بازی

با تلویزیون‌های هوشمند سامسونگ، می‌توانید بازی‌های آنلاین دلخواهتان را روی صفحه‌نمایش بزرگ با وضوح فوق‌العاده و جزئیاتی دقیق انجام دهید. از طریق یک نمایشگر با کیفیت وارد فضای هیجان‌انگیز و گرافیک محشر بازی‌هایی مانند Red Dead Redemption 2 شوید. علاوه بر این ویژگی‌های خاص بازی که با همکاری Xbox تولید شده، عملکرد بازی بی‌نظیری برای یک تجربه فراموش نشدنی در اختیارتان می‌گذارد.

در دنیایی جدید حضور داشته باشید

بالاترین قدرت تفکیک 8K، فناوری HDR و حجم رنگ 100% تلویزیون‌های سامسونگ در کنار هم قرار گرفته و شما را به هرجایی که ماجراجویی بعدی بازی قرار دارد می‌برند. با تلویزیونی که برای بازی طراحی شده قلمروهای مخفی را کشف کنید، با توپ برق‌آسا و سریع امتیاز کسب کنید و با یک شلیک حماسی دشمن را از پا درآورید. سطح دیگری از بازی را با تلویزیون‌های QLED سامسونگ که روش بازی کردن شما را تغییر می‌دهد تجربه کنید.

نظرات
نظر بنویسید بستن فرم نظر دهی