Close
جستجو
بازگشت به همه مقاله ها

نمایشگرهای سری EDD

نمایشگرهای با کیفیت بالا در سایزهای مختلف و پورت های ارتباطی متنوع

ویژگی برتر

  •  کاهش هزینه ها و امکان نصب و را ه اندازی آسان به دلیل برخورداری از تجهیزات داخلی برتر
  •  
  • امکان اتصال به منابع مختلف شامل:

    D-Subminiature (D-sub) High 

  • Definition Multimedia (HDMI) Interface

  • ( Digital Visual Interface (DVI 

  •  CVBS Common

     

  • استفاده بهینه از فضا و ایجاد یک محیط نمایشی منظم به وسیله PIM جاسازی شده

 

  • افزایش تاثیر اطلاعات با استفاده از محتوای تعاملی بر روی یک صفحه لمسی

 

جذب بیننده از طریق نمایش تصاویر واضح و جذاب و نیز ابزارهای اطلاع رسانی قابل تغییر

مشاغل و بخش های مختلف آن به دنبال راهی خاص و بدون واسطه برای پیام رسانی دیجیتال با کیفیت هستند. این مشاغل همچنین بدنبال کاهش هزینه های نصب، راه اندازی و کارکرد می باشند. بعلاوه، شرکت ها به دنبال انعطاف پذیری هرچه بیشتر محتوا به منظور ایجاد تنظیمات جهت رفع نیازهای خود هستند. مدیران IT  به دنبال نمایشگرهایی در اندازه های مختلف و امکانات ارتباطی گوناگون می باشند. شرکت ها همچنین به دنبال افزایش اثربخشی اطلاعات از طریق ارائه محتوای تعاملی بر روی یک صفحه لمسی هستند.

نمایشگرهای سری EDD سامسونگ به منظور کاهش هزینه های کارکرد، تصویر با کیفیتی ارائه داده و مصرف انرژی کمی دارند. امکانات اتصال مختلف از قبیل HDMI, CVBS , D-sub و DVI  انعطاف پذیری فوق العاده ای را برای این نمایشگرها ایجاد می کنند.

طراحی سبک و باریک و PIM تعبیه شده استفاده بهینه از فضا و کاهش هزینه های نصب و راه اندازی را ممکن می سازد.

پنل بسیارشفاف و قاب باریک امکان نمایش بهتری را ایجاد می کنند. نمایشگرهای سری EDD به منظور بهبود کیفیت اطلاع رسانی از صفحه لمسی تعاملی نیز بهره می برند. نمایشگرها در اندازه های مختلف 32 تا 75 اینچی موجود می باشد تا بازه گسترده ای از نیازها را تحت پوشش خود قرار دهند.

جذب بیننده با استفاده از تصاویر در ابعاد بزرگ و متون کاملا خوانا

نمایشگرهای سری EDD  با تکنولوژی Samsung LED BLU  تصویری با کیفیت عالی، رنگ های واقعی و تن سیاه و سفید غنی تری را ارائه می دهند.

پنل بسیار شفاف با جلوگیری از پخش شدن و انعکاس نور تصاویر مشخص تر، دقیق تر و همچنین متون خواناتری را نمایش می دهند. تکنولوژی LED BLU  طراحی باریک و وزنی کم، جهت حمل آسان را به وزن های 6 کیلوگرم (13.23 پوند) تا 28.8 کیلوگرم (63.48پوند) ممکن می سازد.

نمایشگرهای سری EDD  با ویژگی Auto Rotation  که امکان قرارگیری در حالت های عمودی و افقی را فراهم می آورد، از انعطاف پذیری زیادی برخوردارند. طراحی بسیار باریک لبه ها، ظاهر زیبایی بوجود می آورد و موجب می شود تا توجه بیننده به جای نمایشگر به محتوای نمایش داده شده جلب شود.

امکان انتخاب از میان پورت های ارتباطی گوناگون برای دسترسی به منابع مختلف

امکانات ارتباطی بهبود یافته شامل D-sub, HDMI, DVI  و Component Common می باشند که از تمامی ورودی های دستگاه های منبع پشتیبانی می کنند. این امکانات موجب می شود تا کاربر براساس نیازهایش به راحتی نمایشگر را به شبکه اطلاع رسانی دیجیتال وصل کند. از قابلیت های اصلی اضافه شده، امکانات ارتباطی CVBS و DVI هستند که موجب افزایش کارایی این مدل در مقایسه با نمایشگرهای سری EDC  می شوند.

نمایشگرهای سری EDD  امکان دسترسی به محتوای دیجیتال را از طریق RS-232C فراهم می آورند. دسترسی به بازه گسترده تری از محتوای دیجیتال تجربه بهتری را برای بیننده به ارمغان می آورد. کاربران می توانند به کامپیوترها و سایر دستگاه های سازگار وصل شوند تا محتوای مناسب با مخاطب خود را نمایش دهند.

 

 

کشف برتری های EED  ها در مقایسه با تلویزیون

نمایشگرهای سری EDD برای مشاغلی مناسب هستند که به اطلاع رسانی دیجیتال ابتدایی نیاز دارند و یا از زیرساخت اولیه جهت اطلاع رسانی دیجیتال برخوردار بوده و تنها نیاز به نمایشگر دارند.

قابلیت اطمینان بالا

آزمایش های استاندارد کیفیت برای نمایشگرهای اطلاع رسان در مقایسه با تلویزیون ها سخت گیرانه تر هستند. LFD  ها در شرایط سخت تری در مقایسه با تلویزیون ها مورد آزمایش قرار می گیرند، مانند آزمایش طول عمر کوتاه مدت (ALT) و بلند مدت، آزمایش گردو غبار و شبیه سازی قطع و وصل برق.

با استفاده از PIM داخلی فضای نمایش کارآمدی ایجاد می کنید

مشاغل می توانند با استفاده از PIM  داخلی از فضا بهترین استفاده را داشته باشند و محیط نمایش یکدستی بوجود بیاورند ( فقط در مدل های 65 و 75 اینچی). کامپیوتر باریک قابل نصب چندین مزیت دارد:

نیازی به کابل برق اضافی ندارد. PIM  و سایر دستگاه های سازگار بدون نیاز به سیم می توانند بصورت مستقیم به نمایشگر وصل شوند. 

PIM بدلیل برخورداری از استاندارد OPS امکانات گوناگونی را در جهت تامین نیازهای فروشندگان مختلف فراهم می آورد. این قابلیت به دستگاه های سایر فروشندگانی که از OPS  پشتیبانی می کنند این امکان را می دهد تا به LFD  وصل شوند.

ایجاد تجربه نمایشی فراگیر و تعاملی در عین حفاظت از صفحه نمایشگر

پوشش لمسی قابل نصب ( تنها در مدل های 65 و 75 اینچی ) با اضافه کردن امکان تعامل، موجب افزایش تاثیر محتوا می شود. ایده آل برای فروشگاه ها، حمل و نقل، دفاتر، نمایش عمومی و محیط های آموزشی. پوشش لمسی قابل نصب امکان لمس همزمان در 6 نقطه را فراهم می کند. تجربه یک لمس واقعی با لمس همزمان در 6 نقطه از صفحه را ممکن می سازد. برخلاف حسگرهای رایج مادون قرمز ( Infrared) که تنها در حالت های افقی و عمودی عمل می کنند، پوشش خمیده IR  تمامی گوشه های صفحه را پوشش می دهد و هیچ نقطه کوری باقی نمی گذارد.

انتخاب بهترین LFD در اندازه های مختلف

مشاغل می توانند متناسب با نیاز، نمایشگر موردنظر خود را در اندازه های مختلف ( از 32 تا 75 اینچی ) انتخاب کنند:

فروشگاه های کوچک با فضای محدود می توانند از مدل های 32 اینچی کوچک و مقرون به صرفه استفاده کنند و درعین حال از مزایای اطلاع رسانی پویا بهره مند شوند.

فروشگاه های لباس سطح بالا می توانند به منظور پیام رسانی موثرتر و نمایش تولیدات و محصولات با تصویر مدل ها در اندازه های واقعی از سایزهای 65 و 75 اینچی استفاده کنند.

ویژگی ها و مزایا

قاب باریک، سبک، Full HD : نمایش پیام و اطلاع رسانی توسط تصاویر و متون واضح و شفاف، جلوگیری از انعکاس و پخش نور، ظاهری زیبا و قاب باریک

پورت های ارتباطی متنوع : امکان دسترسی به بازه وسیعی از محتوای دیجیتال

کامپیوتر باریک قابل نصب ( PIM  داخلی) : استفاده بهینه از فضا و امکان ایجاد فضایی یکدست ( فقط در مدل های 65 و 75 اینچی)

پوشش لمسی قابل نصب : بهبود اثر بخشی اطلاعات با ایجاد امکان تعامل برروی صفحه نمایشگر ( فقط در مدل های 65 و 75 اینچی)

 

 

فروشگاه مرکزی سامسونگ

www.samsungcenter.ir

 

 


 

 

    

نظرات
نظر بنویسید بستن فرم نظر دهی