Close
جستجو
بازگشت به همه موارد اخبار

نسخه ویندوز iCloud با پشتیبانی از ProRes و ProRaw به‌روزرسانی شد

1400/08/22

نسخه ویندوز iCloud، امکان دسترسی به تصاویر، ویدئو‌ها، ایمیل‌، رویداد‌های تقویم و سایر اطلاعات مهم در رایانه‌ی شخصی کاربران را فراهم می‌کند. اپل اخیرا با انتشار یک بروزرسانی جدید برای نسخه ویندوزی iCloud، قابلیت‌های جدیدی را به آن افزوده است. به‌نقل از مک‌ رومورس، امکان تولید‌رمز‌های عبور، پشتیبانی از فرمت‌های ProRes و ProRaw و امکان افزودن یا حذف دسترسی افراد به پرونده‌ها یا پوشه‌های اشتراک‌گذاری شده در iCloud Drive به نسخه ویندوزی iCloud اضافه شده‌اند.

افزوده شدن امکان تولید رمز‌های عبور، سرویس iCloud Keychain که محلی برای ذخیره اطلاعات هویت‌سنجی و رمز‌های عبور به شمار می‌رود را به یک سرویس بین پلتفرمی (cross-platform) کارآمد برای مدیریت رمزهای‌ عبور تبدیل می‌کند. این قابلیت تکمیل‌کننده‌ی آپدیتی است که در ماه آگوست منتشر شد و به کاربران ویندوز اجازه میداد به رمز‌های عبور ذخیره شده در iCloud دسترسی داشته باشند. همچنین برای اینکه کاربران بتوانند رمزهای عبور را بر سیستم‌های ویندوز و دستگاه‌های اپل به راحتی مدیریت کنند، شرکت اپل اکستنشن مدیریت رمز عبور iCloud را برای مرورگر کروم منتشر کرد.

پشتیبانی از فرمت‌های ProRes و ProRaw امکان سودمندی برای کاربران جدیدترین نسل آیفون به حساب می‌آید که همگام‌سازی، مشاهده و ویرایش تصاویر و ویدئوهای ثبت‌شده با فرمت مذکور را برای کاربران ویندوز ساده‌تر می‌کند.

نظرات
نظر بنویسید بستن فرم نظر دهی