Close
جستجو
بازگشت به همه موارد اخبار

نسخه جهانی Galaxy S22 Ultra با پردازنده اگزینوس 2200 فاش شد

1400/09/01

نسخه جهانی گلکسی S22 Ultra سامسونگ با پردازنده اگزینوس 2200 در گیک‌بنچ ظاهر شد و برخی از مشخصات این محصول در دسترس قرار گرفته است.

شرکت سامسونگ بر اساس گزارشاتی که به تازگی منتشر شده، قرار است که از گلکسی S22 در فوریه 2022 رونمایی کند. البته طی هفته‌های اخیر، اطلاعات زیادی از این گوشی هوشمند به همراه رندرهای آن افشا شده که مشخصات فنی و طراحی ظاهری آن را نشان می‌دهند.

مشخصات Galaxy S22 Ultra سامسونگ با پردازنده اگزینوس 2200

مطابق لیستی که به تازگی در گیک بنچ ظاهر شده است، گلکسی اس ۲۲ اولترا در نسخه گلوبال خود از پردازنده اگزینوس ۲۲۰۰ بهره می‌برد. همچنین این دستگاه دارای اندروید پیش‌فرض ۱۲ است و ۸ گیگابایت رم خواهد داشت. این تراشه در آزمایشات تک هسته و چند هسته‌ای گیک بنچ، به ترتیب امتیاز ۶۹۱ و ۳۱۶۷ گرفته است.

از آنجایی که سامسونگ گلکسی S20 Ultra و گلکسی S21 Ultra با حداقل 12 گیگابایت رم روانه بازار شده‌اند، به نظر می‌رسد حداقل رم 8 گیگابایت برای این سری نمونه اولیه است و در مراحل نهایی دارای حداقل رم 12 گیگابایتی خواهد بود.

سامسونگ مطمئناً این سری از بالارده‌های خود را با رم 8 گیگابایتی عرضه نمی‌کند و این گوشی از ۱۲ گیگابایت حافظه رم و ۵۱۲ گیگابایت حافظه ذخیره‌سازی بهره خواهد برد. انتظار داریم که عضو اولترای این گوشی مجهز به نمایشگر سوپر آمولد 6.81 اینچی و وضوح آن QHD+ باشد. همچنین نرخ نوسازی آن 120 هرتزی است و قلم S نیز برای آن در نظر گرفته شده است.

سیستم دوربین پشتی Galaxy S22 Ultra به احتمال زیاد شامل یک لنز اصلی 108 مگاپیکسلی، یک لنز فوق عریض 12 مگاپیکسلی، یک دوربین 12 مگاپیکسلی تله‌فوتو با قابلیت بزرگ‌نمایی اپتیکال سه برابری و یک لنز ۱۲ مگاپیکسلی پریسکوپی با قابلیت بزرگ‌نمایی اپتیکال ۱۰ برابری خواهد بود.

ظرفیت باتری این محصول نیز احتمالا ۵۰۰۰ میلی‌آمپرساعت است و از فناوری شارژ سریع ۴۵ وات هم پشتیبانی می‌کند. گفته میشود این گوشی هوشمند در رنگ مشکی، سفید، قرمز و سبز وارد بازار می شود.

نظرات
نظر بنویسید بستن فرم نظر دهی