Close
جستجو
بازگشت به همه مقاله ها

نحوه کار کردن از خانه با گلکسی S20 و موفق بودن با سامسونگ DeX

با توجه به جریانات اپیدمیک در دنیا مثل بحران کرونا مفهوم دورکاری در سازمان‌ها بیش از پیش مطرح شده و مدیران بسیاری را به سوی برپایی سازمان مجازی سوق داده است. دورکاری به نوعی حرکت کار به سمت کارکنان، به جای حرکت کارکنان به سوی کار است. کار کردن از خانه در فاصله‌ای دور از محل کار و کسی که به شما پول می‌دهد،مزیت به حساب می‌آید. البته نباید نادیده گرفت که دورکاری نیز چالش‌های خاص خود را دارد. اگر برای مدت طولانی به جمع افراد دورکار ملحق شده‌اید یا موقتاً خود را با شرایط کار از خانه وفق می‌دهید، ما برخی از شیوه‌هایی که از روز کاری خود بیشترین بهره را ببرید معرفی کرده‌ایم.

دورکاری شیوه‌ای انعطاف‌پذیر در کار کردن است؛ ساعت کاری و شخصی را برنامه‌ریزی کنید، سپس درست مثل رئیستان این برنامه را اجرا کنید.

در کار هدفمند، متحرک و توانا باشید

برای اینکه در کار هدفمند پیش بروید باید بر اساس ارزش‌ها و اولویت‌هایتان دست به عمل بزنید، در این راستا نیاز به دستگاهی دارید که توانمندی لازم برای باز‌آفرینی بهره‌وری شما در محل کار را داشته باشد. گلکسی S20 خود را به ابزاری همچون Samsung DeX متصل کنید که تجربه دسک‌تاپ برآمده از تلفن شما را به ارمغان می‌آورد.

از دور خارج نشوید

مدیریت زمان، یک مهارت به حساب می‌آید و مانند تمام مهارت‌ها نیاز به تمرین دارد. وقتی دورکاری می‌کنید، مدیریت مناسب زمان بسیار مهم است به ویژه وقتی در خانه میان آشفتگی‌های زندگی خانوادگی کار خود را انجام می‌دهید. سعی کنید ساعت‌های روز را به دوره‌های بهره‌وری تقسیم کنید؛ به طور مثال 15 دقیقه کار، سپس 5 دقیقه استراحت. این ترتیب را چهار بار تکرار کنید، سپس 20 دقیقه استراحت کنید. برنامه‌ای مثل "یادداشت‌های سامسونگ" را برای یادداشت‌برداری نصب کنید تا با اراده کارهای پیش رو را انجام دهید.

با فضای ابری کار کنید

داشتن قابلیت دسترسی به همه داده‌ها، پروژه‌ها و برنامه‌ها از خانه امری کلیدی است. اکنون ابزاری بی‌نقص مثل DeX می‌تواند با تبدیل موبایلتان به یک کامپیوتر دسکتاپ برای انجام همزمان چند کار به شما کمک کند. دیگر لازم نیست نگران باشید که کدام نسخه فایل روی کدام دستگاه است.

با گروه کاری خود در تماس باشید

تلاش بیشتری کنید تا در وسط روز کاری کارفرمایتان را در جریان آخرین وضعیت پیشرفت کار قرار دهید و برای برقراری گپ تصویری با همکاران خود، از Google Duo استفاده کنید تا مطمئن شوید که هیچ مکالمه‌ای که روی پروژه‌هایتان تأثیرگذار خواهد بود را از دست نمی‌دهید. با این کار علاوه بر حفظ ارتباط‌کاری، گفت‌وگوی چهره‌به‌چهره و دیدن طرف مقابل نیز برای شما فراهم می‌شود، موضوعی که ممکن است هنگام کار کردن از خانه مشتاق آن باشید.

در ظاهر شبیه گوشی، در عمل همچون کامپیوتر

با Samsung Dex در گلکسی S20 خود به راحتی در آن‌جا که دوست دارید کار کنید. برای شروع به کار، کافی است روی پنل سریع ضربه بزنید و به حالت DeX بروید تا قابلیت‌هایی که به شما امکان می‌دهد درست مثل یک کامپیوتر از گوشی ‌هوشمند استفاده کنید ارائه شود. چندین پنجره را همزمان باز کنید، عکسی را بکشید و داخل ایمیل رها کنید و برای دسترسی به عملکردهای بیشتر کلیک راست کنید.

مثل آب خوردن از پس ارائه پروژه‌های خود برآیید

آیا مسئول پروژه بزرگی هستید؟ DeX می‌تواند به شما کمک کند ارائه بی‌نظیری داشته باشید. به سادگی دکمه DeX در Galaxy خود را فشار دهید، به تلویزیون هوشمند اتاق جلسه متصل شوید و کار خود را بهترین شکل ممکن انجام دهید.

تجربه کاری بزرگتر حتی در خانه

با استفاده از Samsung Dex، عملکرد چندکاره را به سطح بالاتر ببرید. تصویر صفحه نمایش گلکسی S20 و گلکسی تب S7 خود را با باز کردن یک پنجره جداگانه DeX در نمایشگر بزرگ کامپیوتر وارد کنید و ماهرانه چند کار را همزمان برای ارائه حداکثر کارایی و سهولت انجام دهید. بدون شلوغ شدن محیط کار خود، به راحتی از طریق وای‌فای به تلویزیون هوشمند متصل شوید و برای مشاهده واضح‌تر محتواها، آن‌ها را در صفحه‌نمایش تلویزیون پخش کنید. ناگفته نماند انتقال داده به آسانی کشیدن یک فایل از پنجره DeX شما و انداختن آن در رایانه شخصی‌تان است.

نظرات
نظر بنویسید بستن فرم نظر دهی