Close
جستجو
بازگشت به همه مقاله ها

مسیرتان را با گوشی‌های تاشو گلکسی زد فلیپ و گلکسی زد فولد سامسونگ انعطاف‌پذیر کنید

گوشی‌های هوشمند همه چیز را متحول کرده‌اند؛ دیگر مهم نیست که آینده شما را به کجا خواهد برد این شما هستید که به مسیر آینده شکل می‌دهید. از زمان تلفن‌های پاره آجری، مسیری طولانی تا به اینجا طی کرده‌ایم. اکنون در جهانی زندگی می‌کنیم که نمایشگرها را می‌توان تا کرد، تلفن‌های همراه در مسیر جدیدشان منعطف هستند. با گوشی‌های تاشو سامسونگ تعریف تلفن همراه و روش استفاده از آن‌ها در زندگی روزمره به طور کلی تغییر کرده و آینده‌ای را می‌‌بینیم که تا دیروز قابل تصور نبوده است. راه پیش‌رو با گلکسی Z Flip و گلکسی Z Fold2 منعطف‌تر از آن چیزی است که همیشه تصور می‌کردیم.

نمایشگرهای بزرگ در قاب‌های کوچک و تأثیرگذار

تغییرات نسل تلفن‌های همراه امروزه کاملا به چشم می‌آید. اولین موبایل بی‌سیم در سال ۱۹۷۳ وزنی معادل دو کیلوگرم داشت که قابل حمل از همه لحاظ به جز اندازه صفحه‌نمایش بزرگ بود. در جهان امروز شما هم به ظاهر و هم به عملکرد نیاز دارید، اکنون با نمایشگرهای تاشوی بزرگ در گلکسی زد فلیپ و گلکسی زد فولد، دستگاهی قدرتمند و در عین حال قابل حمل دارید که مناسب قرار گرفتن در جیب و کیفتان است.

وقتی تلفن را تا می‌کنید، حالت Flex برنامه‌ها را به دو نیم تقسیم می‌کند و موارد کنترلی را در نیمه پایینی قرار می‌دهد و نیمه بالایی را به ناحیه مشاهده تبدیل می‌کند. از هر جهت خیره‌کننده، بالا به پایین، باز تا بسته از هر طرف به گلکسی Z Fold و گلکسی Z Flip نگاه کنید عالی به نظر می‌رسد.

آینده عکس‌ها را در مدل فولد و فلیپ سامسونگ ببینید

در دهه 70، قابلیت تصویربرداری و به اشتراک گذاشتن عکس‌ها ظرف 60 ثانیه، فرهنگ را برای همیشه تغییر داد. در دنیای امروز گلکسی تاشو امکان ضبط عکس و ویدیو را از چشم‌اندازی کاملاً جدید فراهم کرده است. گوشی تمام صفحه گلکسی زد فولد 2 با صفحه‌نمایش قابل انعطافی که دارد وقتی در حالت تاشو قرار می‌گیرد، برنامه دوربین را به دو نیمه پیش‌نمایش در بالا و کنترل‌ها در پایین تقسیم می‌کند.

فناوری تا شدن گلکسی زد فلیپ سلفی‌هایی را که قبلاً غیرممکن به نظر می‌رسید را میسر می‌کند. پس آن را تا کنید، برگردانید و حالا ببینید چه شیوه جدیدی برای گرفتن عکس در گوشی شما ابداع کرده است. حتی می‌توانید دوربین را به‌نحوی برنامه‌ریزی کنید که فقط با تکان دادن دست عکس بگیرد. تصور کنید که چه چیزهایی را می‌توانید با صفحه نمایش تاشوی بزرگی که به شما اجازه می‌دهد عکس‌هایتان را مثل دنیای اطرافتان ببینید تغییر دهید.

چشم‌اندازی جدید از تغییر شکل کسب و کار

با صفحه نمایش تاشوی بزرگ گلکسی زد فولد و گلکسی زد فلیپ کل شرکت در کف دستتان قرار دارد. می‌توانید جریان کارتان را با چند پنجره فعال کارآمد کنید؛ در سراسر اپلیکیشن‌ها بکشید و رها کنید، با «حالت تاشو» مثل یک رئیس کنفرانس ویدیویی داشته باشید، سپس کافی است دستگاهتان را تا کنید و ساعت خروج را ثبت کنید.

سرگرمی در حرکت، گوشی هوشمندی که روی پای خود می‌ایستد

سرگرمی قابل حمل دهه 70 به دلیل بزرگ، سنگین و بد دست بودن آنچنان قابل حمل نبود. اما در 2021، شرکت سامسونگ با خط تولید گوشی‌های تاشو گلکسی Galaxy Z Flip  و Galaxy Z Fold2 لذت بردن از موارد دلخواهتان را با تمام شکوه ممکن ساخته است. کافی است با خیال راحت بنشینید و از صفحه نمایش 7.6 اینچی سینمایی خیره کننده گلکسی زد فولد2 لذت ببرید.

آزادی خلاقانه انجام کارها به روش خودتان؛ دیدگاه منحصر به فرد شما بی‌همتا می‌شود

با نمایشگر تاشوی منحصربه‌فرد سامسونگ که همه انتظارات را به چالش می‌کشد، تجربه چند پنجره فعال و بیشترین انعطاف‌پذیری که تا به حال در هیچ گوشی هوشمندی ندیده‌اید را خواهید داشت. با باز کردن همزمان دو اپلیکیشن باهم، کارایی خود در استفاده از برنامه‌ها را افزایش دهید. گوشی خود را حتی زمانی که تا شده است به راحتی کنترل کنید؛ نمایشگر کاور به شما در لحظه هشدار می‌دهد و با نمایش متن روی صفحه، می‌توانید روی اعلان بزنید و به اپلیکیشن مورد نظر هدایت شوید. آینده را در دستان شما قرار دادیم تا به آن شکل دهید.

نظرات
نظر بنویسید بستن فرم نظر دهی