Close
جستجو
بازگشت به همه موارد اخبار

مانیتور خمیده سامسونگ حسادت همسایگانتان را برمی انگیزد

1394/09/08

با مانیتور جدید سامسونگ لذت بی نظیر کاربری را تجربه کنید

 

 

همیشه سوپرایز شدن با رونمایی از یک گجت جدید بسیار لذت بخش بوده است. به نظر می رسد یکی از مهم ترین وسایل دیجیتالی خانه، مانیتور خمیده 29 اینچی کاملا عریض مجهز به صفحه نمایش LED است. بسیاری از افراد در حال پرس و جوی قیمت این دستگاه هستند تا بتوانند یکی از آن را برای منزل خود تهیه کنند. اما سوال اینجاست چه چیزی در این مانیتور مورد توجه همه قرار گرفته و دیگران به تحسین واداشته است؟

اول از همه مدل S29E790C با نسبت ابعاد 21:9   که در مقایسه با صفحه نمایش مانیتور های معمولی با نسبت تصویر 16:9 بسیار عریض تر می باشد. طوری که به نظر می رسد سامسونگ S29E790C، دو دستگاه مجزا را در یک پنل ال سی دی با باهم ادغام کرده است. همچنین در قسمت پشتی این دستگاه شاهد دو خروجی HDMI و دو خروجی دیگر برای نشان دادن دو کامپیوتر مختلف به صورت همزمان هستیم. در نتیجه به راحتی می توانید از یک سیستم مک و یک سیستم پی سی بر روی یک صفحه نمایش استفاده کنید. رزولوشن این دستگاه 2560X1080 پیکسل است و  صفحه این مانیتور به راحتی قابل تنظیم و گردش به بالا و پایین است.

اگر ترجیح می دهید مانیتور را بر روی اهرم قابل تنظیم خود و یا روی دیوار سوار کنید، در قسمت پشت آن جایگاه استاندارد VESA برای نصب آن در نظر گرفته شده است. این دستگاه مجهز دو اسپیکر داخلی است که تجربه صوتی بی نظیری را برایتان فراهم می کند.

 شما به راحتی می توانید این مانیتور را از طریق یک درگاه USB به لپ تاپ خود وصل کرده و تصویر خروجی شفاف تر با رنگهای زنده از لپ تاپ خود داشته باشید. علاوه بر این میتوانید قابلیت تصویر در تصویر و تقسیم صفحه نمایش به دو قسمت برای نمایش خروجی های مختلف را فعال کنید و از آن لذت ببرید. نکته شگفت انگیز این دستگاه وجود خروجی هایی برای اتصال  DVI و VGA است.

سامسونگ سنتر شما را در جریان آخرین اخبار روز دنیای سامسونگ قرار می دهد...

 

 

منبع : startribune.com

 

 

www.samsungcenter.ir
 

 

نظرات
نظر بنویسید بستن فرم نظر دهی