Close
جستجو

لپ تاپ 54 اينچي ايسوس - مدل V502UX - E

0 تومان

شعبه ونک : 86086400 021 _ 86086500 021
شعبه جمهوری : 42709 021 _ 66488069 021
*

توضیحات تکمیلی :

معمولا محصولات مخصوص بازی از کیفیت ساخت بالایی مانند لپ‌تاپ ایسوس G552VW برخوردار هستند. ایسوس دو مدل از این دستگاه را ارائه کرده است که تنها در جنس قاب پشتی صفحه‌نمایش تفات دارند؛ جنس اولی از آلومینیوم  و دیگری از پلاستیک مات می باشد. بدنه‌ی اطراف کیبورد از جنس فلز مشکی‌رنگ است و روی آن خطوطی وجود دارد که دستگاه را زیبا کرده است. ضخامت دستگاه به حدود 33 میلی‌متر می‌رسد. باوجوداین لپ‌تاپ GL552VW نسبت به اندازه و قطعات استفاده‌شده، از وزن بسیار خوبی برخوردار بوده و برای جا‌به‌جایی کاملآ ایده آل است. رنگ حروف کیبورد و دور تاچ‌پد قرمز است که نشان نانوشته‌ی لپ‌تاپ‌های مخصوص بازی محسوب می‌شود. درمجموع می‌توان کیفیت ساخت بالا و وزن مناسب دستگاه را نسبت به دیگر لپ‌تاپ‌های این رده، جزو برتری های آن شمرد.

یکی از مهم‌ترین قوت‌های G552VW نسبت به سایر لپ‌تاپ‌های مخصوص بازی، صفحه‌نمایش آن است. صفحه‌نمایش این دستگاه، کیفیت 4K دارد که کیفیت بسیار خوبی در بین صفحه‌نمایش لپ‌تا‌پ‌ها به‌شمار می‌رود. استفاده از پنل IPS و روکش مات در کنار این کیفیت بالا، به تصاویری خیره‌کننده و چشم‌نواز منتهی شده است. به همین دلیل با مشکلاتی مانند بازتاب نور محیط و زاویه‌ی دید محدود مواجه نخواهید بود. البته شفافیت تصویر به آن اندازه نیست که زیر تابش مستقیم نور خورشید، تصاویر کاملا واضح باشند. این صفحه‌نمایش توسط دو لولای مقاوم به بدنه‌ی لپ‌تاپ متصل می باشد که علاوه‌بر استحکام زیاد، می‌توان آن را به‌راحتی و با یک دست تا زاویه‌ی 135 درجه باز کرد. در پایین قاب صفحه‌نمایش، لوگوی ایسوس و در بالای آن، یک وب‌کم با کیفیت HD دیده می‌شود.

بلندگوهای G552VW به‌صورت Face Front طراحی شده‌اند؛ یعنی جهت بلندگوها برعکس بسیاری از لپ‌تاپ‌های دیگر رو به بالامیباشد و صدا واضح‌تر به گوش خواهد رسید.در بالای کیبورد، چهار خروجی بلندگوهای استریو تقریبا در یک‌سوم دو طرف دستگاه قرار دارند. صدای تولیدشده کاملا شفاف  به‌گوش می‌رسد و کیفیت بالایی دارد. بلندی صدا به اندازه‌ای است که برای بازی یا تماشای فیلم به استفاده از بلندگوهای جداگانه یا هدست نیازی ندارد. لپ‌تاپ G552VW از سیستم ICESound انحصاری ایسوس استفاده می‌کند.

مسلما کیبورد این دستگاه باید با سایر لپ‌تاپ‌ها متفاوت باشد درنتیجه میتوان به‌راحتی آن را از یک لپ‌تاپ مالتی‌مدیا تشخیص داد. به همین خاطرلپ تاپ ایسوس حروف روی کلیدهای کیبورد را قرمزرنگ طراحی کرده است و پایه‌ی کلیدهای WASD هم به قرمز رنگ میباشد تا حس بهتری به بازیکنان بدهند. البته نور پس‌زمینه‌ی قرمزرنگ هم برای این کیبورد تعبیه شده  که قابل‌تنظیم با کلیدهای fn به همراه F3 و F4 است. اندازه‌ی کلیدها بزرگ  است. فاصله‌ی بین کلیدهای این کیبورد جزیره‌ای هم کاملا استاندارد می باشد و درصد خطا هنگام بازی یا تایپ به حداقل می‌رسد. همان‌طور که گفته شد، با اینکه جنس روکش میان کلیدها، آلومینیوم یکپارچه‌ی برس‌خورده است، این قسمت مقاومت کمی در مقابل فشار دارد و اندکی خم می‌شود.

تاچ‌پد ایسوس حساسیت و کیفیت بالایی دارد. روکش تاچ‌پد از جنس پلاستیک صیقلی و مسطح می باشد که باعث می‌شود انگشتان دست به‌راحتی روی آنحرکت کند. سطح تاچ‌پد از حساسیت بالایی برخوردار است؛ به‌طوری‌که کوچک‌ترین فرمان‌های لمسی را تشخیص داده و از فرمان‌های چندلمسی هم پشتیبانی می‌کند. البته این لپ‌تاپ در رده‌ی کاربری مخصوص بازی می باشد و معمولا خریداران این لپ‌تاپ برای انجام بازی به یک ماوس احتیاج دارند.

روی لبه‌ی سمت چپ لپ تاپ شاهد دو پورت USB 3.0 سوپر اسپید، پورت شبکه‌ی LAN گیگابیتی، پورت HDMI و پورت USB TYPE-C هستید. دریچه‌ی خروجی هوای گرم و سیستم خنک‌کننده‌ی لپ تاپ هم در کنار شارژر دستگاه، روی همین لبه وجود دارد.

لبه‌ی دیگر لپ تاپ ایسوس دارای ورودی میکروفون و خروجی هدفون جداگانه تعبیه شده است. درکنار آن‌ها تک پورت USB 2.0 وجود دارد. درایو نوری و شیار قفل کنسینگتون هم روی لبه‌ی سمت راست می باشد.

در لبه‌ی جلویی دستگاهG552VW غیر از شیار کارت‌خوان، پورت یا اتصال دیگری وجود ندارد. راه‌های ارتباطی بی‌سیم هم مانند بلوتوث داخلی و شبکه‌ی بی‌سیم Wi-Fi با استاندارد 802.11a/b/g/n است.

لپ‌تاپ ایسوس از نقطه نظر سخت‌افزاری؛ دستگاهی بسیار قوی محسوب می‌شود که برای اجرای بازی،برنامه های گرافیکی  و حتی محاسبات سنگین بسیار ایدئال میباشد. لپتاپ ایسوس G552VW دارای پردازنده‌ی مرکزی Core i7 6700HQ شرکت اینتل می باشد که از نسل ششم معروف به Skylake است. این پردازنده‌ی قدرتمند چهارهسته‌ای تکنولوژی Hyper-Threading دارد که می‌تواند در صورت لزوم به هشت هسته تقسیم شود تا قدرت پردازش بالاتری را برای دستگاه ایجاد کند. همچنین فناوری Turbo-Boost امکان افزایش خودکار فرکانس 2.6 گیگاهرتزی پردازنده تا 3.5 گیگاهرتز را می‌دهد. روی چیپست پردازنده، یک پردازشگر گرافیکی آنبورد HD Graphics 530 هم وجود دارد. این لپ‌تاپ دارای 16 گیگابایت حافظه‌ی رم میباشد که در کنار پردازشگر گرافیکی GeForce GTX 960M با چهار گیگابایت حافظه‌ی اختصاصی GDDR5 قدرتی فوق العاده به مخاطب میدهد. حافظه‌ی داخلی این لپ تاپ نمونه‌ای هیبریدی است که از ترکیب یک هارددیسک 1 ترابایتی و 128 گیگابایت حافظه‌ی SSD تشکیل شده است. این حافظه‌ی داخلی هم سرعت پردازش بالا و هم گنجایشی عالی برای ذخیره ی فایل دارد. ازطرفی گنجایش 128 گیگابایتی SSD علاوه‌بر سیستم‌عامل، دارای فضای کافی برای ذخیره‌ی تعدادی بازی می باشد.

این لپ‌تاپ ایسوس از باتری لیتیوم‌یون پلیمری چهارسلولی با ظرفیت 48 وات‌ساعت استفاده کرده است که برای مرورگری اینترنت با استفاده از شبکه‌ی WiFi میتواند تا پنج ساعت دوام بیاورد. در تست بازی در حالت حداکثر تنظیمات گرافیکی، این میزان به حدود سه ساعت رسید که برای یک لپ‌تاپ مخصوص بازی، عددی فوق العاده است. البته  حتی این باتری قوی هم هنگام کم‌شدن شارژ دچار مشکل Throttling پردازنده‌ی مرکزی و پردازشگر گرافیکی می‌شود و راندمان سیستم را پایین می‌آورد. پس برای استفاده بهتر، هنگام بازی‌کردن دستگاه را به برق متصل کنید.

نتیجه گیری

درمجموع لپ‌تاپ ایسوس GL552VW از بهترین و خوش‌ساخت‌ترین لپ‌تاپ‌های سری ROG ایسوس و حتی سایرلپ‌تاپ‌های مخصوص بازی است. طراحی زیبا، جنس باکیفیت بدنه، وزن کم، صفحه‌نمایش با کیفیت 4K، سخت‌افزاری قدرتمند و صدای واضح و شفاف ازجمله ویژگی هایی هستند که شما را به پرداخت چنین هزینه‌ای برای خرید این لپ‌تاپ ترغیب می‌کنند.


خرید از : تلفن شعبه ونک42709 - 88647891
خرید از : شعبه جمهوری66488069 - 66952002

تذکر :
مشتری گرامی امکان دادن یک چک برای هر دو قسط وجود دارد.در صورتیکه پیش قسط بیشتری پرداخت نمایید و یا قصد داشته باشید تعداد اقساط را تغییر دهید امکانپذیر میباشد.ضمنا مبلغ 3 درصد مبلغ فاکتور شما هزینه اعتبار سنجی شرکت بای چک جهت صدور تاییدیه چک میباشد که از مشتریان تایید شده که برای خرید مراجعه مینمایند اخذ میگردد.

مشخصات محصول
ابعاد32.4 × 255 × 385 ميلي‌متر
وزن2.6 کيلوگرم
سازنده ی پردازندهIntel
سری پردازندهCore i7
مدل پردازنده6700HQ
محدوده سرعت پردازنده2.5 تا 2.8 گيگاهرتز
فرکانس پردازنده2.6GHz up to 3.5GHz
حافظه ی cache6 مگابايت
ظرفیت حافظه ی RAM16 گيگابايت
نوع حافظه ی RAMDDR4
ظرفیت حافظه ی داخلیدو ترابايت
نوع حافظه ی داخلیحافظه‌هاي هيبريدي
مشخصات حافظه ی داخلیدو ترابایت هارددیسک به همراه 256گیگابایت حافظه SSD
شرکت سازنده پردازنده ی گرافیکیNVIDIA
مدل پردازنده ی گرافیکیGeForce GTX 960M GDDR5
حافظه ی اختصاصی پردازنه ی گرافیکی4GB
اندازه صفحه ی نمایش15.6 اينچ
نوع صفحه ی نمایشIPS LCD
دقت صفحه ی نمایش4K 3840x2160
صفحه ی نمایش ماتدارد
صفحه ی نمایش لمسیندارد
توضیحات صفحه ی نمایشنسبت تصویر 16:9
درایو نوریDVD-RW
وبکمدارد
توضیحات وبکمHD Web Camera
مشخصات اسپیکربلندگوهای داخلی استریو با پشتیبانی از ICESound
کیبورد با نور پس زمینهدارد
مشخصات تاچ پدپشتیبانی از فرمان‌های چند لمسی
حسگر اثر انگشتندارد
کارت خواندارد
مودمفاقد مودم
شبکه بیسیم WI-FIدارد
توضیحات شبکه بیسیم WI-FI802.11a/b/g/n
بلوتوثبلوتوث داخلي
پورت شبکه Ethernetدارد
پورت VGAندارد
پورت HDMIدارد
تعداد پورت USB 3.02
تعداد پورت USB 2.01
پورت Thunderboltندارد
طبقه بندیمخصوص بازي
نوع باتری4سلولي
شارژدهی با تریتا 5:00 ساعت
توضیحات باتریبا ظرفیت 3200 میلی آمپر ساعت یا 48 وات ساعت
سیستم عاملفاقد سيستم‌عامل
نسخه سیستم عاملDOS
اقلام همراه لپ تاپکیف و ماوس اوریجینال ایسوس -هدست اوریجینال ایسوس -شارژر و کابل برق -دفترچه راهنما
توضیحات پورت شبکه Ethernetگیگابیتی
پورت Serialندارد
امکانات دیگرمجهز به کیبورد فارسی
توضیحات درایو نوریSuper-Multi DVD
پورت USB Type-cدارد
بررسی و نظر خود را بنویسید بستن فرم نظر دهی
  • تنها کاربران عضو می توانند بررسی خود را بنویسند
*
*
بد
عالی
*
*
*
*