Close
جستجو

لپ تاپ 17 اینچی اچ پی مدل Omen 17T-W000 - B

0 تومان

شعبه ونک : 86086400 021 _ 86086500 021
شعبه جمهوری : 42709 021 _ 66488069 021
*

توضیحات تکمیلی :

کسانی که می‌خواهند برای بازی‌ لپ‌تاپ انتخاب کنند، یا به سمت یکی از لپ تاپ های مدل ROG ایسوس می‌روند یا اینکه Predatorهای Acer را به موارد دیگر ترجیح می‌دهند. اما کسانی که با آگاهی از وجود این دو گروه از دستگاه ها، علاقه‌ی زیادی به لپ‌تاپ‌های اومِن (Omen) دارند. اومن‌ها به وسیله ی کمپانی Hp تولید می‌شوند و بهترین سخت‌افزارهای موجود در حال حاضر را در یک لپ‌تاپ برای ارایه می‌دهند. لپ‌تاپی که می‌خواهیم در باره ی آن صحبت کنیم، مدل سال ۲۰۱۶ لپ تاپ اومن است که با ایجاد تغییرات زیادی در طراحی گذشته ی خود این مدل روانه‌ی بازار شده. لپ‌تاپ ۱۷اینچی اومن از گرافیکی در حد و اندازه‌ی پردازنده‌های گرافیکی Desktop بهره می‌برد و به این علت ، قابلیت پردازشی خیلی خوبی را در بازی‌های کامپیوتری از خود نشان می دهد. به غیر از پردازنده‌ی گرافیکی، دیگر قطعات سخت‌افزاری به‌کاررفته هم از قدرت زیادی برخوردار هستند و کلیت قدرتمندی را در کنار هم به وجود آورده‌اند.

مهم‌ترین نکته در باره ی لپ‌تاپ، وزن آن می باشد . برای یک لپ تاپ ۱۷اینچی، وزن کمتر از سه کیلوگرم عالی است و اینکه بشود یک لپ‌تاپ طراحی شده برای بازی ۱۷اینچی داشت که در حد و اندازه‌ی ۱۵اینچی وزن داشته باشد، خیلی عالی است. بر عکس مدل اصلی اومن که به صورت زاویه‌دار بود و گوشه‌های تند و تیزی داشت، مدل جدید این سری با گوشه‌های گرد و لبه‌های نرم ساخته شده که به تصور ما از لپ‌تاپ نزدیک‌تر می باشد. اما بر عکس مدل گذشته که در بدنه‌ی آن ازجنس فلز آلومینیوم استفاده شده بود، مدل جدید کاملا جنسیت  پلاستیکی دارد و مخصوصا در پشت صفحه نمایش به آسانی با فشار انگشت دست فرو می‌رود. باید  گفت مدل حاضر در قیاس با مدل گذشته حس اعلا بودن کمتری دارد و به نوعی پسرفت محسوب می‌شود. اما باید این را در نظر داشت که هنگامی که از فلز کمتری استفاده ‌شود، هزینه‌ی تولید به میزان زیادی کم می شود و نتیجتا، قیمت تمام‌شده‌ی برای کاربر کمتر خواهد شد. در قسمت پشت صفحه نمایشگر، یک لایه‌ی لاستیکی نرم می بینیم که به فرم بافتنی است و احساس نرم‌بودن را در زیر دست به کاربر می‌دهد. Hp تلاش کرده در این لایه‌ی لاستیکی، بافت فیبر کربن را شبیه‌سازی کرده تا در شما احساس بهتری درباره ی اومن جدید به وجود بیاورد. این بافت در داخل بدنه و در کنار صفحه کلید هم استفاده شده است. با وجود اینکه بدنه کاملا پلاستیکی می باشد، لولاهای صفحه نمایش شبیه دستگاه های دیگر Hp از جنس فلز ساخته شده‌اند و همان فرم استوانه‌ای جالب را دارند.

کلیت سخت‌افزاری که داخل اومن ۱۷اینچی داریم، از عالی ترین ترکیب‌هایی است که می شود در یک لپ‌تاپ مخصوص بازی دید. پردازنده‌ی اومن، یکی از عالی ترین پردازنده‌های دنیای لپ‌تاپ می باشد؛ از هر فردی که علاقمند دنیای لپ تاپ  است در باره ی پردازنده‌ی Core i7-6700HQ سوال کنید، جز تعریف و تمجید حرف دیگری نخواهید شنید. این پردازنده با فرکانس پایه‌ی ۲.۶ گیگاهرتزی خود می‌تواند از عهده ی سنگین‌ترین کارها بربیاید. پردازنده‌ی گرافیکی از آخرین مدل GeForce GTX 1060 و سری ده با نام تجاری پاسکال انتخاب شده و ۱۶ گیگابایت هم حافظه‌ی رم DDR4 داریم. کاملا واضح است که برای سخت‌افزار دستگاه سنگ تمام گذاشته شده و چیزی کم  گذاشته نشده. برای مثال در بازی DOOM و در تنظیمات Full HD می شود به نرخ فریم ۱۰۰ رسید که کاملا قابل بازی کردن می باشد.

حافظه‌ی داخلی لپ‌تاپ دو ترابایت هارددیسک می باشد که با ۱۲۸ گیگابایت حافظه‌ی SSD ترکیب شده و یک کلیت  ذخیره‌سازی بی نظیری را به وجود آورده است. حافظه‌ی SSD از مدل M.2 است و سرعتی غیر قابل باور را با خود به‌همراه می‌آورد. می شود از این ۱۲۸ گیگابایت حافظه‌ی سریع برای ویندوز و بازی‌ها استفاده کنید تا عملکرد بهتری تحویل بگیرید و دوترابایت هارددیسک را به دیگر  نیازهای آرشیوی‌تان اختصاص بدهید. این مجموعه از هر نظر فوق العاده و قدرتمند است و نمی شود انتظار دیگری داشت. فقط مسئله ای که می‌تواند اندکی خاطرتان را آزرده کند، زیادشدن صدای فن لپ‌تاپ زمان بازی‌کردن است.

صفحه نمایش ۱۷اینچی با رزولوشن ۳۸۴۰x۲۱۶۰، یعنی کیفیت 4K داخل اومن به کار رفته است. نمایشگری با این کیفیت برای یک لپ‌‌تاپ مخصوص بازی بهترین قابلیت است؛ چون که در سایز تصویر بزرگ این صفحه نمایش ، استفاده از یک نمایشگر 4K  ارزش و اعتبار لپ تاپ را بسیر زیاد کرده است. داشتن تکنولوژی IPS باعث می‌شود که این نمایشگر خوش‌بین باشیم. دارابودن این تکنولوژی ، گستره ی دید بالا را با خود به ارمغان می‌آورد و از هر زاویه‌ای که به صفحه نمایش نگاه کنید، متوجه تغییر در رنگ‌های آن نمی‌شوید. یک وب‌کم استاندارد با کیفیت HD در بالای نمایشگر استفاده شده که تصویر بیسار خوبی دارد و برای تماس ویدیویی Skype و انجام ویدیو کنفرانس کاملا پاسخگوی احتیاجات شما خواهد بود.

مدل چیدمان درگاه های این لپ‌تاپ به صورتی است که از شلوغ‌شدن Desktop گیمرها جلوگیری می‌کند. گیمرها برایشان خیلی اهمیت دارد که حواس‌شان در زمان بازی پرت نشود و درگیر سیم‌های دست و پاگیر نشوند که چینش پورت‌ها در اومن ۱۷اینچی این نیاز را برآورده می‌کند. همچنین اگر دوست دارید از هدست‌های واقعیت مجازی روی این دستگاه استفاده کنید، خیلی آسان همه ی درگاه هایی که احتیاج دارید را در یک سمت خواهید یافت. سمت راست لپ‌تاپ میزبان یک درگاه USB3.0، یک HDMI و یک درگاه LAN می باشد و اندکی آن‌طرف‌تر، شیار کارت‌خوان SD را می بینید . در قسمت چپ هم یک درگاه USB 3.0، یک درگاه USB 2.0 و یک جک ۳.۵ میلی‌متری هدفون را در اختیار دارید.

بلندگو یا درواقع، سیستم صوتی لپ‌تاپ به وسیله ی شرکت بنگ اند آلوفسن (B&O) تولید شده است. مکان درنظر گرفته شده برای قرارگیری بلند گو ها، قسمت بالایی صفحه کلید است که برای گوش‌دادن به Music در حالت معمولی و زمان باز بودن در لپ تاپ جایگاه خیلی مطلوبی دارد؛ اما متاسفانه در زمانی که احتیاج دارید وقتی که در لپ تاپ بسته است به موسیقی گوش دهید، با صدایی خفه و گرفته رو به رو خواهید شد. حفره‌های قسمت باندگو از همان مدل تکرارشونده‌ای که در لپ‌تاپ‌های گران‌قیمت Hp  دیده‌ایم بهره می‌برند؛ همان شکلی که در آن از حفره‌هایی به شکل مثلث استفاده شده و ظاهر ویژه ای به لپ‌تاپ می‌بخشند. صدای بلند گو در حد معمولی است و امید و انتظارها برای شنیدن صدای فوق رسا و بیس‌دار را تا حدی ناامید می‌کند. یک صدای خیلی عادی که در ولوم‌های بالا خرخر می‌کند و کاملا می شود صدای اعوجاج را شنید. پس حتما به یک هدفون خوب احتیاج خواهید داشت.

صفحه کلیدی که دکمه های آن از مدل چیکلت (جزیره‌ای) هستند و یک نور پس‌زمینه‌ی قرمز رنگ دارند، در اومن 17اینچی خودنمایی می‌کند. این صفحه کلید را قبلا در مدل Pavilion هم دیده‌ایم و ظاهر خیلی آشنایی دارد که باعث می‌شود کارکردن با آن واقعا آسان و لذت بخش باشد. مدل فشرده‌شدن ویژه ی کلیدها در این صفحه نمایش، آن را از حس و حال کیبوردهای اداری خارج می‌کند و واقعا حس می‌کنید یک لپ‌تاپ ویژه ی بازی زیر دستتان می باشد. دکمه ها برای فشرده‌شدن به اندازه ی خیلی اندکی تورفتگی نیاز دارند و به سرعت عمل می‌کنند. قسمت اعداد (Numpad) جدا از آن چیزهایی است که انتظار می‌رود در یک لپ‌تاپ 17اینچی حتما ببینیم؛ چرا که به علت زیاد بودن عرصه، نمی‌توان کم بودن فضا را بهانه کرد و کاربران لپ‌تاپ‌هایی در این اندازه حتما آن را می‌خواهند. Hp هم با قراردادن یک نمونه‌ی کامل و مستقل Numpad در قسمت راست صفحه کلید ، کاملا مطابق انتظار عمل کرده است. این قسمت ، کاملا از دیگر دکمه ها جدا است و هیچ تداخلی با قسمت اصلی صفحه کلید ندارد. اما طراحی دکمه های جهت‌دار باز هم ایراد دارد و مدل ساختشان باعث می‌شود که نشود بدون نگاه کردن به کیبورد، جایگاه‌شان را تشخیص دهید.

تاچ‌پد در قیاس با آن تاچ‌پدهای عریض و طویلی که  از دستگاه های Hp شاهدش بوده‌ایم، کوچک‌تر شده و دیگر نمی شود مانند تاچ‌پدهای گذشته در آن جولان داد. گرچه به این معنی نیست که در استفاده از آن با ایرادی مواجه خواهید بود. لایه‌ی قسمت رویی تاچ‌پد لغزنده می باشد و پوست انگشتتان به آن نمی‌چسبد و حتی در حالت خیس و عرق‌کرده هم می شود استفاده‌ی آسانی داشت. لباید ذکر کرد که فقط  در محیط ویندوز به تاچ‌پد نیاز پیدا می‌کنید و برای استفاده داخل محیط بازی حتما باید یک ماوس خوب داشته باشید.

اومن 17اینچی برای بازی‌کردن گزینه ی بی نظیری است. همین که صفحه نمایش 17اینچی داشته باشید و بشود محیط بازی را در تصویری با این اندازه ببینید، تجربه‌ی نابی است که نصیب هر فردی نمی‌شود. به محض اینکه این دستگاه را در دست گرفتید،‌ متوجه می‌شوید که لپ تاپ اومن 17اینچی یک غول سخت‌افزاری می باشد و در اجرای هیچ کاری کم نمی‌آورد. پردازنده‌ی حرفه‌ای و 16 گیگابایت رم DDR4 خصوصیتی  که در هر دستگاهی بشود آن را پیدا کرد. این ویژگی دستگاه 17اینچی مخصوص بازی Hp  می باشد و باید به صورت بسیار جدی آن را دید.

خرید از : شعبه ونک42709 - 88647891
خرید از : شعبه جمهوری66488069 - 66952002

امکان خرید اقساط : وجود دارد
تذکر :
مشتری گرامی امکان دادن یک چک برای هر دو قسط وجود دارد.در صورتیکه پیش قسط بیشتری پرداخت نمایید و یا قصد داشته باشید تعداد اقساط را تغییر دهید امکانپذیر میباشد.ضمنا مبلغ 3 درصد مبلغ فاکتور شما هزینه اعتبار سنجی شرکت بای چک جهت صدور تاییدیه چک میباشد که از مشتریان تایید شده که برای خرید مراجعه مینمایند اخذ میگردد.

مشخصات محصول
ابعاد29.9 × 279 × 416 ميلي‌متر
وزن2.85 کيلوگرم
سازنده ی پردازندهIntel
سری پردازندهCore i7
مدل پردازنده6700HQ
محدوده سرعت پردازنده2.5 تا 2.8 گيگاهرتز
فرکانس پردازنده2.6GHz up to 3.5GHz
حافظه ی cache6 مگابايت
ظرفیت حافظه ی RAM16گيگابايت
نوع حافظه ی RAMDDR4
ظرفیت حافظه ی داخلیدو ترابايت
نوع حافظه ی داخلیحافظه‌هاي هيبريدي
مشخصات حافظه ی داخلیدو ترابايت هاردديسك 5400rpm به همراه 128 گيگابايت حافظه SSD از نوع M.2
شرکت سازنده پردازنده ی گرافیکیNVIDIA
مدل پردازنده ی گرافیکیGeForce GTX 1060 DDR5
حافظه ی اختصاصی پردازنه ی گرافیکی6GB
اندازه صفحه ی نمایش17 اينچ
نوع صفحه ی نمایشIPS LCD
دقت صفحه ی نمایش4K 3840x2160
صفحه ی نمایش ماتدارد
صفحه ی نمایش لمسیندارد
توضیحات صفحه ی نمایشصفحه نمایش 17.3 اینچی UWVA با نسبت تصویر 16:9
درایو نوریفاقد درایو نوری
وبکمدارد
توضیحات وبکمHP Wide Vision HD Camera
مشخصات تاچ پدپشتیبانی از فرمان‌های چند لمسی
حسگر اثر انگشتندارد
کارت خواندارد
مودمفاقد مودم
شبکه بیسیم WI-FIدارد
توضیحات شبکه بیسیم WI-FI802.11ac
بلوتوثبلوتوث داخلي
پورت شبکه Ethernetدارد
پورت VGAندارد
پورت HDMIدارد
تعداد پورت USB 3.02
تعداد پورت USB 2.01
پورت Thunderboltندارد
طبقه بندیمخصوص بازي
سیستم عاملMicrosoft Windows 10
اقلام همراه لپ تاپشارژر و کابل برق -دفترچه راهنما
پورت USB Type-cندارد
پورت Serialندارد
توضیحات باتریباتری لیتیوم-یون با ظرفیت 62 وات‌ساعت
نسخه سیستم عاملنسخه‌ی 64 بیتی Home
نوع باتری6 سلولی
توضیحات درایو نوریSuper-Multi DVD
مشخصات اسپیکردو بلندگوی داخلی ساخت شرکت Bang & Olufsen
کیبورد با نور پس زمینهدارد
توضیحات پورت شبکه Ethernet10/100/1000
شارژدهی با تریتا 5:00 ساعت
بررسی و نظر خود را بنویسید بستن فرم نظر دهی
  • تنها کاربران عضو می توانند بررسی خود را بنویسند
*
*
بد
عالی
*
*
*
*