Close
جستجو

لپ تاپ 15 اينچي لنوو - مدل ThinkPad E560-D

0 تومان

شعبه ونک : 86086400 021 _ 86086500 021
شعبه جمهوری : 42709 021 _ 66488069 021
*

توضیحات تکمیلی :

لپ تاپ 15 اينچي لنوو  - ThinkPad E560 - D

Lenovo ThinkPad E560 - D- 15 inch Laptop

برای مصرف کنندگانی که به خواهان یک لپ‌تاپ مدل اداری/مهندسی می باشند، نسبت به بقیه کاربران کامپیوترهای شخصی، ابزارهای ورود اطلاعات اهمیت زیادی دارند. ابتدا در مورد کیبورد توضیح می دهیم که یکی از برترین بخش های مدل L540 است. دکمه های خمیده که تقریبا به نماد لپ‌تاپ‌های لنوو شبیه هستند، به طور جزیره‌ای و مجزا روی صفحه‌ی کیبورد وجود دارند تا کاربر بتواند با سرعت زیاد تایپ کند و خطاهای فراوانی هم نداشته باشد. در قسمت بالایی کیبورد، چند کلید جدید هم تعبیه شده اند که امکان دسترسی آسان و سریع به بعضی برنامه‌های اصلی مانند ماشین‌حساب یا مرورگر اینترنت را ایجاد می‌کنند. خود کلیدها، فضای خوبی برای حرکت دارند و حس مطلوبی را زمان تایپ‌کردن، منتقل می کنند. همچنین کلیدهای چهار جهت اصلی، کوچک و به هم پیوسته اند؛ از این رو احتمالا عادت‌‎کردن به آن‌ها، کمی زمان می برد. توجه کنید که کیبورد L540 برعکس سری های گران‌تر سری تینک‌پد، نور پس‌زمینه ندارد؛ اما در مقابل نفود مایعات دوام دارد؛ پس برای لیوان چایی که کنارتان می‌گذارید، دلواپس نباشید.

همچنین، وجود یک «ترک‌پوینت» (TrackPoint) قرمز در بین کیبورد که  به علامت لپ‌تاپ‌های تینک‌پد می باشد بسیار جالب است. این ابزار با وجود دو کلید چپ و راست که زیر کلید Space وجود دارند، توانایی انجام  وظایف یک ماوس را دارد. کارایی ترک‌پوینت عالی، سریع و مناسب است و پس از مچند مدت که از آن استفاده کنید، دیگرسراغ ماوس نخواهید رفت. حتی اگر این ترک‌پوینت برایتان کم باشد، تاچ‌پد بزرگی هم در محل قرارگیری دست طراحی شده است که لنوو آن را «ترک‌پد» (TrackPad) نامگذاری کرده است. ترک‌پد، سطحی وسیع و حساس داردو توانایی دریافت فرمان‌های چندلمسی هم دارد.

لپ‌تاپ‌های نوع کاربری اداری/مهندسی عموما زیاد حمل می شوند و ممکن است ضربه‌های زیادی هم در این وضعیت دریافت کنند؛از این رو برای این مدل از لپ‌تاپ‌ها، بدنه‌ی محکم و باکیفیت، از ظریفی و زیبایی ظاهر اهمیت بیشتری دارد . مدل L540 هم طبق این تئوری طراحی شده است. این لپ‌تاپ‌های ۱۵اینچی، ۳۰ میلی‌متر ضخامت و بیشتر از ۲٫۵ کیلوگرم وزن دارند؛ پس از لپ‌تاپ‌های سنگین و بزرگ می باشند؛ و دقت ساختشان بسیار خوب است. با این حال کل قسمت‌های بدنه از پلاستیک ساخته شده و  از فلز یا مواد اولیه‌ی اعلا خبری نیست. اگر بخش های گوناگون بدنه را فشار دهید، میزان فرورفتگی بسیار کم می باشد. لولاها هم به آسانی نمایشگر را در جای خود نگه می‌دارند. در واقعیت ، دقت ساخت L540 آنقدر خوب است که ، احساس می‌کنید با یک لپ‌تاپ حرفه ای و گران‌قیمت دارید کار می کنید. تنها مورد ناخوشایند راجع به بدنه‌ی L540، قاب پشت نمایشگر است که مقدار کمی جای اثرانگشت روی ‌آن  می‌ماند.

لپ تاپ L540 کل درگاه‌های لپ‌تاپ‌های جدید را دارد؛ مانند خروجی های تصویری VGA و mini DisplayPort و  درگاه شبکه‌ی LAN، یک درگاه Express Card، سه درگاه USB و درایو نوری. احتمالا  درگاه‌های جدید و لوکس مانند USB Type-C و Thunderbolt وجود ندارند؛ اما واقعا نقصی هم پیدا نمی شود. در واقع لنوو می خواهد بدون کاستن از عملکرد L540 به منظور یک لپ‌تاپ اداری، کمترین حد درگاه‌ها را برای پایین آوردن قیمت نهایی دستگاه در نظر بگیرد. درگاه‌های USB در مدل L540 از گونه USB 2.0 و USB 3.0 هستند. سیستم Wi-Fi مدل L540 هم دارای  استاندارد ac می باشند و سرعت بالایی نسبت به سیستم Wi-Fi با استاندارد b/g/n دارد.

کل مدل‌های سری L540، نمایشگرهای LCD با فناوری TN و دقت ۱۳۶۶×۷۶۸ پیکسل را شامل می شوند. نمایشگرهای LCD که از فناوری TN برخوردارند، بسیار ارزان‌تر از نمایشگرهایی هستند که فناوری IPS دارند؛اما، زوایای دیدشان وسیع نیست. یعنی اگر از زوایای گوناگون به نمایشگر توجه کنید، رنگ‌های تصویر درست به نظر نمی آید و دقت تصویر پایین می‌آید. از سوی دیگر، این رزولوشن، تراکم پیکسلی ۱۰۰ پیکسل بر اینچ را عرضه می‌کند که برای کسانی که زیاد با متون کار می کنند  یا از کیفیت تصویر توقع زیادی دارند، کمی نقص دارند. روشنایی نمایشگر و کنتراست تصویر تینک‌پد L540 هم زیاد جالب نمی باشد. توجه کنید که حدودا کل لپ‌تاپ‌هایی که در این رده ی قیمتی هستند، داراری این نوع نمایشگر می باشند.  شاید تنها نکته مثبت نمایشگر L540 ، روکش مات باشد که  انعکاس محیط، را کمی از بین می برد.

لنوو در مدل تینک‌پد L450،  روش های قدیمی به کار گرفته و بلندگوهایش را روی لبه‌ی جلویی طراحی کرده است. این بلندگوها، وضوح و بلندی صدای مطلوبی دارند؛ اما اگر بلندی صدا را روی بیشترین حد قرار دهید، با امواج و به‌هم‌ریختگی روبه رو خواهید شد.

لنوو L540 هم مانند بقیه لپ‌تاپ‌های اداری/مهندسی، در سری های زیاد و با قطعات سخت‌افزاری گوناگون ارائه شده است تا هر مدل مصرف کننده ای، بتواند باتوجه به نیازی که از لپ تاپش دارد، دستگاه مورد نظر خود را تهیه کند. بازه‌ی سخت‌افزاری مدل L540 وسیع است و از گونه هایی با پردازنده‌های نسل چهارم Core i3 تا مدل‌هایی با پردازنده‌های Core i7 و تراشه‌های گرافیکی AMD را شامل می شود تا حتی مصرف کنندگان اداری حرفه‌ای هم که کارهایشان بیشتر از نرم‌افزارهای حسابداری و آفیس است، بتوانند یکی از سری های قدرتمند L540 را تهیه کنند. لپ تاپ هایی که دارای پردازنده‌های مرکزی Core i3 و Core i5 می باشند و تراشه‌ی گرافیکی جدا هم ندارند، تنها برای کار با نرم‌افزارهای سبک آفیس، مرورگری اینترنت، تماشای ویدیو و ادیت تصویر هستند مناسبند. مدل‌هایی که پردازنده‌ی Core i7 دارند، می‌توانند همه ی محاسبات سنگین مانند برنامه‌نویسی را به آسانی انجام دهند. تراشه‌ی گرافیکی جدا هم کمک می‌کند تا محاسبات گرافیکی (ویرایش ویدیو، مدل‌سازی سه‌بعدی و...) با سرعت بالاتری انجام شوند؛ پس اگر قرار باشد از این کارها هم انجام دهید، مدل‌هایی را انتخاب کنید که از تراشه‌های گرافیکی  AMD بهره می برند.

لنوو برای کل مدل‌های سری L540، باتری‌هایی با ظرفیت ۴۸ وات‌ساعت طراحی کرده است و اضهار می کند  که این باتری می‌تواند تا ۷ ساعت L540 را روشن نگه دارد. البته تعیین نشده که این ۷ ساعت در چه وضعیتی دوام دستگاه را شامل می شود. به هر طریق، در وضعیت حقیقی، این باتری باتوجه به مدل پردازنده‌ی مرکزی و تراشه‌ی گرافیکی، می‌تواند تا حداکثر ۶ ساعت مرورگری اینترنت را از طریق شبکه‌ی بی‌سیم گارانتی کند. این مقدار برای مدل‌هایی که ، پردازنده‌های Core i7 و تراشه‌های گرافیکی مجزای AMD به کار می گیرند، کمتر از ۶ ساعت می باشد.

این دستگاه های اداری/مهندسی حرفه‌ای، عموما قیمت زیادی دارند و کارایی بسیاری هم عرضه می کنند. این لپ‌تاپ‌ها نمایشگری بی نظیر، بدنه‌ای خوب، سبک، خوش‌ساخت و عالی دارند و قدرت بالایی را برای کاربرشان فراهم می کند. ولی فناوری ساخت کامپیوترهای خصوصی آنقدر پیشرفت کرده که برای داشتن یک لپ‌تاپ اداری خوب، احتیاجی نیست زیاد هزینه کنید؛ لنوو هم با ارائه مدل تینک‌پد L540 ثابت کرد که این موضوع کاملا صحت دارد . این لپ‌تاپ‌ها، دقت ساخت بالایی دارند، درگاه‌هایشان کامل است، کیبورد و ابزارهای ورود اطلاعاتشان عالی بوده و سخت‌افزار جدید هم دارند.غیر از کیفیت نمایشگر ۱۵اینچی‌، لنوو ThinkPad L540 یکی از بهترین لپ‌تاپ‌های اداری/مهندسی در این رده ی قیمتی مناسب است.

خرید از : تلفن شعبه ونک42709 - 88647891
خرید از : شعبه جمهوری66488069 - 66952002

خرید از : قطع ادامه تولید

 

 

 

مشخصات محصول
ابعاد27 × 255 × 377 ميلي‌متر
وزن2.3 کيلوگرم
سازنده ی پردازندهIntel
سری پردازندهCore i7
مدل پردازنده6500U
محدوده سرعت پردازنده2.5 تا 2.8 گيگاهرتز
فرکانس پردازنده2.5GHz up to 3.1GHz
حافظه ی cache4 مگابايت
ظرفیت حافظه ی RAM8گيگابايت
نوع حافظه ی RAMDDR3
ظرفیت حافظه ی داخلیيک ترابايت
مشخصات حافظه ی داخلی5400RPM
شرکت سازنده پردازنده ی گرافیکیAMD
مدل پردازنده ی گرافیکیRadeon R7 M370
حافظه ی اختصاصی پردازنه ی گرافیکی2GB
اندازه صفحه ی نمایش15.6 اينچ
نوع صفحه ی نمایشTFT LED-backlit LCD
دقت صفحه ی نمایش1366x768
صفحه ی نمایش ماتدارد
صفحه ی نمایش لمسیندارد
توضیحات صفحه ی نمایشنسبت تصویر 16:9
درایو نوریDVD-RW
وبکمدارد
توضیحات وبکم720p HD
مشخصات تاچ پدپشتیبانی از فرمان‌های چند لمسی
حسگر اثر انگشتندارد
کارت خواندارد
مودمفاقد مودم
شبکه بیسیم WI-FIدارد
توضیحات شبکه بیسیم WI-FI802.11ac
بلوتوثبلوتوث داخلي
پورت شبکه Ethernetدارد
پورت VGAدارد
پورت HDMIدارد
تعداد پورت USB 3.03
طبقه بندیکاربري صنعتي، کاربري مالتي‌مديا
سیستم عاملفاقد سيستم‌عامل
توضیحات باتریباتری لیتیوم-یون با ظرفیت 48 وات‌ساعت
مشخصات اسپیکربلندگوهای داخلی استریو دالبی
کیبورد با نور پس زمینهندارد
توضیحات پورت شبکه Ethernetگيگابيتي
تعداد پورت USB 2.00
اقلام همراه لپ تاپشارژر و کابل برق -دفترچه راهنما
پورت Serialندارد
پورت Thunderboltندارد
توضیحات درایو نوریDVD+/-RW
شارژدهی با تری6:00 ساعت
توضیحات پورت ThunderboltThunderbolt™ 3
نوع حافظه ی داخلیهارد ديسک
پورت USB Type-cندارد
نسخه سیستم عاملDOS
نوع باتری6 سلولی
بررسی و نظر خود را بنویسید بستن فرم نظر دهی
  • تنها کاربران عضو می توانند بررسی خود را بنویسند
*
*
بد
عالی
*
*
*
*