Close
جستجو

لپ تاپ 15 اينچي لنوو - مدل Ideapad Y700 - D

0 تومان

شعبه ونک : 86086400 021 _ 86086500 021
شعبه جمهوری : 42709 021 _ 66488069 021
*

لپ تاپ 15 اينچي لنوو  - مدل Ideapad Y700 - D

Lenovo Ideapad Y700 - D - 15 inch Laptop

همه ی مدل‌های لپ تاپ Y700 از پردازنده‌ی مرکزی حرفه ای 6700HQ با حافظه‌های DDR4 و اصلی ترین بخش، تراشه‌ی گرافیکی GTX 960M بهره می گیرند. این ساختار این لپ تاپ ها را به بهترین لپ‌تاپ‌ها برای بازی در سطح میان‌رده تبدیل کرده است. لپ تاپ های ایسوس، ایسر و MSI هم در مدل‌های G551، اسپایر V15 نیترو و GE62 عینا از همین شکل سخت‌افزاری بهره گرفته اند. اگرکاربری بخواهد این لپ تاپ را برای کار دیگری غیر از اجرای بازی بخرد، باید تا حدودی بگوییم که  هیچ کاری وجود ندارد که نتواند Y700 انجام دهد. ویرایش عکس و ویدیو، برنامه‌نویسی و هر گونه کار حرفه ای و تخصصی دیگری که فکرش را بکنید، لپ تاپ Y700از پسش برمی‌آید؛ اما در واقع اگر Y700 را برای انجام کارهای دیگر، جز بازی‌کردن، بخرید اشتباه کرده اید.

تراشه‌ی GTX 960M دیگر قدیمی شده و یک مدل معمولی برای انجام بازی‌های سنگین می باشد. اگرقصد بازی‌هایی مانند DOOM یا Fallout 4 را دارید، باید تنظیمات را در وضعیت میانی قرار داده یا اینکه رزولوشن Full HD را فراموش کنید. این نکته را هم باید بگوییم که بیشترین حد کارایی این لپ‌تاپ هنگامی است که آن را به برق وصل کرده باشید. اگر دائم از باتری استفاده کنید، دستگاه به صورت خودکار، فرکانس پردازنده‌ی مرکزی را پایین می آورد و این حالت افت چشمگیر سرعت لپ‌تاپ را باعث می شود. مثل بیشتر لپ‌تاپ‌های مخصوص بازی، باتری Y700 توانایی دوام آوردن در مقابل قطعات قدرتمند را ندارد و دائما باید شارژر در دسترستان باشد .

سیستم خنک‌کننده‌ای که در مدل Y700 تعبیه شده، از دو عدد فن کوچک و همچنین تعداد زیادی لوله‌های انتقال حرارت تشکیل شده که هوا را از شبکه‌ای که زیر لپ‌تاپ وجود دارد، بیرون کشیده و از پشت دستگاه به بیرون منتقل می کند. پردازنده‌ی مرکزی و تراشه‌ی گرافیکی در سمت راست دستگاه،قرار گرفته اند تا زمان اجرای بازی‌های سنگین، بخش سمت راست کیبورد کمی گرم شود؛ در مجموع، عملکرد سیستم خنک‌کننده خوب است. صدای فن‌ها حتی زمانیکه اطلاعات زیادی روی لپ تاپ است، اذیت گننده نمی شود و دمای قطعات هم در میزانی متوسط باقی می‌ماند.

تقریبا می توانییم بگوییم لپ تاپ های لنوو، از اولین مدل هایی بود که نور پس‌زمینه‌ی کیبورد قرمز را در لپ‌تاپ‌های مخصوص بازی‌اش به کار گرفته است. کیبورد Y700 جزو همین مدل ها می باشد،که کلیدهای بزرگی دارند و به خاطر چیدمان جزیره‌ای، فضای بین آن‌ها به اندازه است.کیبورد این لپ‌تاپ برای تایپ، کدنویسی یا بازی عالی است. نور پس‌زمینه‌ی قرمز دومرحله‌ای کیبورد کاملا پرنور و جذاب است. اما در حقیقت، بهترین بخش کیبورد، فضای اطراف و بین کلیدها و محل قرارگیری دست است.کل این بخش ها دارای روکشی لاستیکی و مات هستند که اصلا اثرانگشت روی آن نمی ماندد. همچنین این روکش لاستیکی زمان استفاده از کیبورد، حس مطلوبی را به کاربرمی دهد.

بی‌ استفاده ترین قسمت یک لپ‌تاپ مخصوص بازی، تاچ‌پد آن می باشد. گویی کمپانی های تولیدکننده ی کامپیوترهای شخصی، فقط یک تاچ‌پد را روی لپ‌تاپ‌هایشان قرار می‌دهند که نبودنش حس نشود. برای یک بازی‌کننده‌ی کامپیوتری، تاچ‌پد حتی از قفل Kensington هم کم استفاده تر است. با این حال ، Y700 یک تاچ‌پد بزرگ با دکمه های مستتر در صفحه‌اش دارد که اتفاقا عملکردش بسیار عالی است. فرمان‌ها، تند و با دقت شناسایی شده و از فرمان‌های دو و سه‌انگشتی هم پشتیبانی می‌شود.

خوشبختانه Lenovo برای کم کردن هزینه‌های مدل Y700، از صفحه نمایشش کم نگذاشته است. چند مدل نمایشگر ۱۵ اینچی برای مدل Y700 در نظر گرفته شده: یکی با کیفیت Full HD و دیگری با کیفیت UHD. هر کدام از این دو مدل، می‌توانند لمسی یا غیرلمسی باشند و صفحه نمایش های غیرلمسی، دارای روکشی نیمه‌مات هستند. باید ببینید که کدام مدل صفحه نمایش برای شما مناسب است. به طور مثال ، اگر می‌خواهید به ادیت ویدیو بپردازید، رزولوشن 4K به شما کمک می‌کند که به آسانی ، ویدیوهای Full HD را در گوشه‌ای از صفحه نمایش پخش کنید. اگر قصد دارید که تصاویر و کارهایتان را عرضه کنید، صفحه نمایش لمسی بیشتر به کارتان می‌آید؛ اما اگر فقط بازی می‌کنید یامی خواهید  فیلم می‌بینید، بهترین گزینه، صفحه نمایش های Full HD با روکش نیمه‌مات هستند.

جدا از اینکه کدام مدل لپ تاپ را تهیه کنید، همه مدل‌های Y700، صفحه نمایش های باکیفیت و خوبی دارند. رنگ‌هایی که در صفحه نمایش های تولید می‌شوند، طبیعی هستند و به خاطر نسبت کنتراست بالا، رنگ مشکی هم تمایل اندکی به سمت خاکستری دارد. نکته‌ي مهم، استفاده از روکش‌های نیمه‌مات به جای کاملا مات، برای جلوگیری از منعکس شدن محیط در نمایشگر می باشد. این روکش‌ها به خاطر اینکه تا اندازه زیادی، جلوی منعکس شدن محیط را می‌گیرند؛ تاثیر منفی کمتری روی کم کردن دقت رنگ‌های تولیدشده می‌گذارند.

اگر به دیدن فیلم با لپ‌تاپتان علاقه‌ی بسیاری دارید، از ترکیب صفحه نمایش با اسپیکرهای JBL مدل Y700، رضایت کامل خواهید داشت. در بالا و دو سمت کیبورد، دو شبکه‌ی قرمز بزرگ وجود دارند که در کنار ساب‌ووفری که زیر کیبورد موجود هستند ، صدای ۲٫۱ کاناله‌ی رسا، شفاف و واضحی را تولید می‌کنند. صدای ایناسپیکرها به اندازه ای خوب است که واقعا به خرید  هدفون برای بازی یا دیدن فیلم نیازی ندارید.

مانند مدل‌های قبل، Y700 هم ظاهری شیک، خشن با لبه‌های تیز با ترکیب رنگ مشکی و قرمز دارد. بدنه ازجنس پلاستیک باکیفیتی ساخته شده و بیشتر قسمت‌ها به روکشی از جنس آلومینیوم یا لاستیک مزین شده‌اند. دوام بدنه فوق العاده است و حتی زمانیکه وسط کیبورد را فشار دهید،  فرورفتگی نخواهید دید. ترکیب رنگ مشکی و قرمز هم، برای دستداران بازی‌های کامپیوتری جذابیت مخصوص به خود را دارد. اما داستان بدنه‌ی Y700 عاقبت خوبی ندارد؛ بیشتر بخش های بدنه‌ی این لپ‌تاپ مانند قاب پشت نمایشگر و فضای بین بلندگوها، مثل یک آهن‌ربا برای اثرانگشت و عرق دست کار می‌کند. اگر کمی حساس باشید، تقریبا روزی یک اسپری را تمام خواهید کرد و در نهایت هم به این پی می برید که کلا دستکش استفاده کنید.

از نظر درگاه‌ها، مورد جذابی  در Y700 وجود ندارد؛ به‌خصوص اینکه لنوو برایکم کردن ضخامت دستگاه، مجبور شده قید تعدادی ازدرگاه‌های سنتی مثل VGA را بزند. این لپ‌تاپ‌ها مقداری درگاه USB 3.0 و USB 2.0 دارند و HDMI و LAN هم وجود دارند؛ اما از درایو نوری خبری نیست؛ چیزی که می‌تواند برای بازی‌کننده‌ها کمی نامطلوب باشد. البته لنوو برای جبران این نقص، در بعضی  ازسری های Y700 یک درایو نوری اکسترنال تعبیه کرده است.

مشکی، قرمز، مشکی، قرمز... با تجربه یک بازی وحشتناک مانند Dead Space یا DOOM را با Y700 حس می کنید که واقعا در یان جهنم هستید. اگر فهرستی برای پیش‌نیازهای یک لپ‌تاپ مخصوص بازیتهیه کنیم، لنوو Y700 تمام گزینه ها را شامل می شود. تراشه‌ی گرافیکی GTX 960M این لپ‌تاپ دیگر قدیمی شده، ولی هنوز هم توانایی اجرای  تمام بازی‌های روز را دارد؛ کافی است تنظیمات گرافیکی را روی حالت میانی بگذارید تا از ۶۰ فریم بر ثانیه را حس کنید. پس اگر می خواهید یک لپ‌تاپ مخصوص بازی تهیه کنید و نمی‌خواهید اندازه‌ی یک خودرو پول دهید، Y700 را پیشنهاد می کنیم.

خرید از : شعبه ونک42709 - 88647891
خرید از : شعبه جمهوری66488069 - 66952002

امکان خرید اقساط : وجود دارد
تذکر :
مشتری گرامی امکان دادن یک چک برای هر دو قسط وجود دارد.در صورتیکه پیش قسط بیشتری پرداخت نمایید و یا قصد داشته باشید تعداد اقساط را تغییر دهید امکانپذیر میباشد.ضمنا مبلغ 3 درصد مبلغ فاکتور شما هزینه اعتبار سنجی شرکت بای چک جهت صدور تاییدیه چک میباشد که از مشتریان تایید شده که برای خرید مراجعه مینمایند اخذ میگردد.

 

 

 

مشخصات محصول
ابعاد25.9 × 277 × 387 ميلي‌متر
وزن2.6 کيلوگرم
سازنده ی پردازندهIntel
سری پردازندهCore i7
مدل پردازنده6700HQ
محدوده سرعت پردازنده2.8 گيگاهرتز و بيشتر
فرکانس پردازنده2.6GHz up to 3.5GHz
حافظه ی cache6 مگابايت
ظرفیت حافظه ی RAM16گيگابايت
نوع حافظه ی RAMDDR4
ظرفیت حافظه ی داخلیيک ترابايت
مشخصات حافظه ی داخلییک ترابایت هارددیسک به همراه128گیگابایت حافظه SSD
شرکت سازنده پردازنده ی گرافیکیNVIDIA
مدل پردازنده ی گرافیکیGeForce GTX 960M GDDR5
حافظه ی اختصاصی پردازنه ی گرافیکی4GB
اندازه صفحه ی نمایش15.6 اينچ
نوع صفحه ی نمایشIPS LCD
دقت صفحه ی نمایشFull HD 1920x1080
صفحه ی نمایش ماتدارد
صفحه ی نمایش لمسیندارد
توضیحات صفحه ی نمایشنسبت تصویر 16:9
درایو نوریفاقد درايو نوري
وبکمدارد
توضیحات وبکم720p HD
مشخصات تاچ پدپشتیبانی از فرمان‌های چند لمسی
حسگر اثر انگشتندارد
کارت خواندارد
مودمفاقد مودم
شبکه بیسیم WI-FIدارد
توضیحات شبکه بیسیم WI-FI802.11ac
بلوتوثبلوتوث داخلي
پورت شبکه Ethernetدارد
پورت VGAندارد
پورت HDMIدارد
تعداد پورت USB 3.02
طبقه بندیمخصوص بازي
سیستم عاملفاقد سيستم‌عامل
توضیحات باتریباتری لیتیوم-یون با ظرفیت 60 وات‌ساعت
مشخصات اسپیکردو اسپیکر داخلی 2 وات ساخت شرکت JBL با صدای دالبی
کیبورد با نور پس زمینهدارد
توضیحات پورت شبکه Ethernetگیگابایتی
تعداد پورت USB 2.01
اقلام همراه لپ تاپشارژر و کابل برق - دفترچه راهنما - دی وی دی رایتر اکسترنال
پورت Serialندارد
پورت Thunderboltندارد
شارژدهی با تری5:00 ساعت
نوع حافظه ی داخلیحافظه‌هاي هيبريدي
پورت USB Type-cندارد
نسخه سیستم عاملDOS
نوع باتری4 سلولی
امکانات دیگرمجهز به یک ساب‌ووفر داخلی 3 وات
بررسی و نظر خود را بنویسید بستن فرم نظر دهی
  • تنها کاربران عضو می توانند بررسی خود را بنویسند
*
*
بد
عالی
*
*
*
*