Close
جستجو

لپ تاپ 15 اينچي لنوو -مدل Ideapad 310 - T

0 تومان

شعبه ونک : 86086400 021 _ 86086500 021
شعبه جمهوری : 42709 021 _ 66488069 021
*

لپ تاپ 15 اينچي لنوو  - مدل Ideapad 310- T

Lenovo Ideapad 310 - T - 15 inch Laptop

رنگ اصلی استفاده شده در آیدیاپد 310 مشکی است و در برخی قسمت ها به سمت خاکستری و نوک مدادی هم مایل است. غالب لپ تاپ از پلاستیک ساخته شده و آنطور که لازم است استحکام ندارد. در برخی نقاط به‌آسانی  با فشار انگشت، بدنه  فرو می رود که در زمان استفاده از لپ‌تاپ، تاثیر نامطلوبی را بر روی کاربر به وجود می آورد. در قسمت پشتی دستگاه، بخش هایی برای دسترسی به هارددیسک و حافظه‌ی رم موجود می باشد تا در زمان نیاز بتوانید سخت‌افزار را به‌ آسانی ترقی دهید. باتری هم جوری ساخته شده که نمی توانید از بدنه جدایش کنید.

این دستگاه  2.2 کیلوگرم وزن دارد و که وزنی معمولی می باشد. هنگامی که می خواهید آیدیاپد 310 را داخل کوله‌پشتی یا کیف دستی بگذارید و با خود حمل کنید،  با مشکل جدی ای مواجه نخواهید شد؛ چون این وزن برای یک لپ‌تاپ معمولی زیاد نمی باشد؛ ولی در حالتیکه بخواهید  این لپ‌تاپ را طولانی‌مدتبه به دوش بکشید اذیت می شوید.

شرکت سازنده در تولید این لپ تاپ، متنوع عمل کرده و آیدیاپد 310 را برای تعداد زیادی از کاربران عرضه کرده است، از این رو با مشخصات بسیار زیادی از آن در بازار روبه رو خواهید شد.  درکل مدل‌های آیدیاپد 310 ، پردازنده‌های نسل هفتم اینتل به کار برده شده است که اهمیت بالایی دارد و صاحب لپ‌تاپ می تواند بگوید که لپ‌تاپی با پردازنده‌های کیبی‌لیک(Kaby Lake) در اختیار دارد. در این مدل،  نسخه‌ی Core i5-7200 به کار برده شده‌ که فرکانس آن در حالت معمولی  2.5 گیگاهرتز است و  قدرت این پردازنده برای بسیاری از کاربران قابل قبول است و برای انجام کارهای خاص هم کارکرد حرفه ای از خود نشان میدهد. درقسمت پردازشگر گرافیگی ، پردازنده‌ی GeForce 920M به کار گرفته شده ‌است. این پردازنده‌ی گرافیکی با دو گیگابایت حافظه‌ی داخلی اش از نظر قدرت پردازش شبیه کارت‌های گرافیکی حرفه ای نیست؛ اماقابلیت انجام کارهای ساده‌ را که فقط برای گرفتن تصویر لازم است را دارد و بعضی از بازی‌های ساده را هم می تواند اجرا کند.

همچنین از ویژگی های فنی لپ‌تاپ به 8 گیگابایت رم DDR4 هم می توان اشاره کرد؛ این حجم برای یک لپ‌تاپ کارآمد جدید حداقل محسوب می شود. اگر رم کمتر از این مقدار باشد کابر نمی تواند با خیال آسوده از لپ‌تاپش استفاده کند. با وجود 8 گیگابایت رم، برنامه‌های سنگین گرافیکی هم راحت اجرا می‌شوند و همجنین امکان باز کردن  چندین تب درون مرورگر فایرفاکس یا کروم بدون هنگ کردن یا پایین آمدن سرعتتان ممکن می باشد. هنگامیکه به موضوع فضای ذخیره‌سازی برسیم، وضعیت فوق العاده می‌شود و نقطه قوت این لپ تاپ شما را جذب خواهد کرد؛ چراکه در این دستگاه یک هارددیسک با ظرفیت 2 ترابایت تعبیه شده ‌است. وجود هارددیسکی مانند این، در یک لپ‌تاپ با خصوصیات عادیکمتر مشاهده می شود و کسی که چنین لپ‌تاپی را انتخاب می کند، در واقع در خرید یک هارداکسترنال جلو افتاده ‌است. پرکردن یک هارد 2 ترابایتی چیزی نیست که از کاربران معمولی برآید و حتی برای ریختن فیلم نیز مدت بسیار طولانی لازم است تا پر شود. عمر باتری در وضعیت تماشای ویدیو تا ۵ ساعت دوام می آورد.

نمایشگری که در آیدیاپد 310 داریم مدلFull HD است و وضوح تصویرش 1080×1920 پیکسل است. این نمایشگر بسیار براق و شفاف و برخلاف اینکه برای فیلم‌دیدن در تاریکی مناسب است، در فضای روشن و زیر نور آفتاب، اذیتتان می کند. اگر از این نمایشگر زیاد راضی نیستید، می‌توانید با پورت‌های تصویر که در بخش بعد توضیح خواهیم داد، از صفحه نمایشهای بزرگ‌تری برای دیدن تصویر به کار گیرید. به خاطر استفاده از پنلTN ، نباید توقع زاویه‌ی دید بسیار زیاد را داشته باشید؛ یعنی هنگام نگاه‌کردن به مانیتور از زوایای تند، ایجاد مقدار کمی تغییر در رنگ‌ها قابل قبول است و این از خصوصیات پنل TN است.

اسپیکرهای موجود درلپ تاپ آیدیاپد 310 قابلیت پخش صدای استریوی همراه با فناوری دالبی (Dolby) را دارند. فناوری دالبی با نرم‌افزاری که روی کامپیوترشما نصب می‌شود، فعال می شود و  با استفاده از تکنیک‌های مجازی‌سازی،توانایی ایجاد حس بودن در محیط را فراهم میکند. اگر این کیفیت صدا را  با نمایشگر 15.6اینچی لپ‌تاپ درکنار هم قرار دهید، لپ تاپی فوق العاده برای تماشای فیلم‌ و گوش‌دادن به موزیک در صدای بلند فراهم می شود.

لنوو در این لپ‌تاپ یک کیبورد جزیره‌ای تعبیه کرده که کلیدهای آن به صورت مربعی هستند و مسطح است؛ البته یک پستی بلندی خیلی کم روی کلیدها حس می‌شود که زمان تایپ‌کردن احساس مطلوبی ایجاد می‌کند.  فشاردادن کلیدها بسیار راحت و خوشایند است و به‌آسانی می‌توانید یک نوشته طولانی را با این کیبورد تایپ کنید. تاچ‌پدی که در پایین کیبورد وجود دارد، ابعادش 10×5.3 سانتی‌متری می باشد و برای حرکت‌دادن انگشتانتان مناسب می باشد. قرارگیری انگشت روی تاچ‌پد به‌راحتی صورت می گیرد و به علت کم بودن سطح تاچ‌پد، سرعت زیادی را تجربه خواهید کرد. این تاچ‌پد توانایی دریافت چند لمس هم‌زمان را دارا می باشد؛ پس می‌توان از دستورات حرکتی (Gesture) ویندوز 10 هم در آن استفاده کرد. برای کلیک‌های چپ و راست، کلیدهایی جدا در پایین تاچ‌پد قرار گرفته است که یک نوار عمودی، فاصله بین دو کلیک را تعیین می‌کند.

در قسمت چپ لپ‌تاپ، یک پورت VGA و یک پورت HDMI برای جابه جایی تصویر وجود دارد که با وجود این دو پورت می‌توانید تصویر را به اقسام نمایشگرهای بزرگ‌تر و ویدیو پروژکتورهامنتقل کنید. یک عدد پورت LAN برای متصل شدن به شبکه‌ی کابلی نیز در این قسمت تعبیه شده است که با یک درپوش فنری در حالت معمولی، قسمتی از آن پوشانده می‌شود تا تنها زمان استفاده، به طور کامل باز باشد. یک پورت USB 3.0 و یک کارت‌خوان حافظه‌ی SD هم در اینجا وجود دارد و درآخر نوبت میکروفون و جک 3.5میلی‌متری هدفون می باشد. درقسمت راست، فقط دو پورت USB 2.0 داریم که با یک درایو نوری DVD کامل شده‌اند. تمام پورت‌های استفاده شده در این لپ‌تاپ، کاملا آنجور که باید  هستند و هیچ خصوصیت قابل توجه و فوق العاده ای در  آن‌ها دیده نمی شود. یک کارت شبکه‌ با استاندارد 802.11ac در این دستگاه تعبیه شده است تا امکان اتصال به شبکه‌های خانگی و اداری با سرعت عالی را فراهم کند. این گونه استاندارد، حدودا سه برابر سریع‌تر از استانداردهای قبلی b/g/n است و قابلیت استریم‌کردن ویدیو و دانلود را بوجود می آورد.

آیدیاپد 310 جزو لپ‌تاپ هایی است که توانایی انجام کارهای ساده و هرروزه را به صورت قابل قبولی دارد؛ در واقع کارهایی که هنگام استفاده‌ی جدی یا نیمه‌جدی با یک کامپیوتر انجام می‌شود مدنظر است. اگرقصد دارید لپ‌تاپی بخرید که در تهیه و ویرایش اسناد اداری مناسب باشد و زمان وب‌گردی دچار مشکل نشود و بتواند فیلم‌ها را با کیفیت عالی نمایش دهد و همچنین، بعضی اوقات هم برنامه‌های نو و خاص را اجرا کند، می‌توانید  ایندستگاه را انتخاب کنید. البته باید به دوستداران سینما و کسانی که برای دنبال‌کردن جدی‌ترفیلم های سینمایی قصد خرید یک لپ‌تاپ جدید را دارند، با قطعیت بیشتری این لپ‌تاپ را پیشنهاد داد. تنها کاربردی که می‌توان برای هارد 2 ترابایتی این مدل از آیدیاپد 310 گفت، فیلم‌دیدن و  ذخیره کردن این فیلم‌هاست. پیشنهاد آخر ما این است که فقط یک فیلم‌دوست دنبال این مدل برود!

خرید از : شعبه ونک42709 - 88647891
خرید از : شعبه جمهوری66488069 - 66952002

امکان خرید اقساط : وجود دارد
تذکر :
مشتری گرامی امکان دادن یک چک برای هر دو قسط وجود دارد.در صورتیکه پیش قسط بیشتری پرداخت نمایید و یا قصد داشته باشید تعداد اقساط را تغییر دهید امکانپذیر میباشد.ضمنا مبلغ 3 درصد مبلغ فاکتور شما هزینه اعتبار سنجی شرکت بای چک جهت صدور تاییدیه چک میباشد که از مشتریان تایید شده که برای خرید مراجعه مینمایند اخذ میگردد.
مشخصات محصول
ابعاد22.9 × 260 × 379 ميلي‌متر
وزن2.2 کيلوگرم
سازنده ی پردازندهIntel
سری پردازندهCore i5
مدل پردازنده7200U
محدوده سرعت پردازنده2.5 تا 2.8 گيگاهرتز
فرکانس پردازنده2.5GHz up to 3.1GHz
حافظه ی cache3 مگابايت
ظرفیت حافظه ی RAM8 گيگابايت
نوع حافظه ی RAMDDR4
ظرفیت حافظه ی داخلیدو ترابايت
نوع حافظه ی داخلیهارد ديسک
مشخصات حافظه ی داخلی5400RPM
شرکت سازنده پردازنده ی گرافیکیNVIDIA
مدل پردازنده ی گرافیکیGeForce 920M
حافظه ی اختصاصی پردازنه ی گرافیکی2GB
اندازه صفحه ی نمایش15.6 اينچ
نوع صفحه ی نمایشTFT LED-backlit LCD
دقت صفحه ی نمایشFull HD 1920x1080
صفحه ی نمایش ماتندارد
صفحه ی نمایش لمسیندارد
توضیحات صفحه ی نمایشنسبت تصویر 16:9
درایو نوریDVD-RW
توضیحات درایو نوریDVD±RW
وبکمدارد
توضیحات وبکم0.3MP HD
مشخصات اسپیکردو بلندگوی داخلی با تکنولوژی Dolby Audio
کیبورد با نور پس زمینهندارد
مشخصات تاچ پدپشتیبانی از فرمان‌های چند لمسی
حسگر اثر انگشتندارد
کارت خواندارد
مودمفاقد مودم
شبکه بیسیم WI-FIدارد
توضیحات شبکه بیسیم WI-FI802.11ac
بلوتوثبلوتوث داخلي
پورت شبکه Ethernetدارد
توضیحات پورت شبکه Ethernet10/100/1000
پورت VGAدارد
پورت HDMIدارد
تعداد پورت USB 3.01
تعداد پورت USB 2.02
پورت USB Type-cندارد
پورت Thunderboltندارد
پورت Serialندارد
طبقه بندیکاربري عمومي
شارژدهی با تری5:00 ساعت
توضیحات باتریباتری لیتیوم-یون با ظرفیت 30 وات‌ساعت
سیستم عاملفاقد سيستم‌عامل
نسخه سیستم عاملDOS
اقلام همراه لپ تاپشارژر و کابل برق - دفترچه راهنما
بررسی و نظر خود را بنویسید بستن فرم نظر دهی
  • تنها کاربران عضو می توانند بررسی خود را بنویسند
*
*
بد
عالی
*
*
*
*