Close
جستجو

لپ تاپ 15 اينچي لنوو -مدل Ideapad 310 -G

0 تومان

شعبه ونک : 86086400 021 _ 86086500 021
شعبه جمهوری : 42709 021 _ 66488069 021
*

بدنه‌ی دستگاه تماما ازجنس پلاستیک می باشد و در چهار رنگ نقره‌ای، قرمز، مشکی و مشکی طرح دار تولید شده است. وزن لپ تاپ Ideapad 310 حدود ۲٫۲ کیلوگرم می باشد و ضخامت آن دروضعیت بسته به ۲۳ سانتی‌متر می‌رسد. دقت ساخت کاملا معمولی است، یعنی اگر سطوح آن را زیر فشار بگذارید، می‌توانید فرو رفتن را ببینید. لولاهای نگه‌دارنده به‌ قدری محکم هستند که صفحه‌نمایش را بدون لرزش در جای خود ثابت نگه دارند. البته، باتوجه به قیمت متوسط دستگاه می‌توان کمبودهای مرتبط به طراحی و ساخت را در نظر نگرفت.

کل فضای قسمت پایینی و بالایی دستگاه شامل یک برجستگی است. برجستگی روی قسمت لبه بالاییسبب گردیده تا کاربر آسان تر بتواند لپ‌تاپ را باز کند. کل درگاه‌ها هم در بالای خط برجستگی قسمت پایینی پشت سر هم و هم‌سطح، تعبیه شده اند. قسمت زیر لپ‌تاپ هم شامل دریچه‌ای است که با باز کردن دو پیچ آن کاربربه قطعات داخلی مثل جایگاه رم،می تواند دسترسی پیدا کند.

وجود درگاه‌ها و اتصالات گوناگون سبب گردیده تا کسانی که لپ‌تاپ‌های مالتی مدیا را می پسندند و دستگاهی برای انتقال و اشتراک داده ها هستند، به سمت لنوو Ideapad 310 جذب شود. روی قسمت لبه‌ی سمت راست لپ تاپ، اولین چیزی که نظرتان را جلب می کند، درایو نوری است که بین قفل کنسینگتون و دو درگاه USB 2.0 تعبیه شده است . همچنین خروجی صوتی ۳٫۵ میلی‌متری صدا ،در قسمت جلویی لبه‌ی سمت راست وجود دارد.

تعداد بیشتر این درگاه‌ها روی لبه‌ی سمت چپ وجود دارند؛ دربخش جلویی لبه، کارت‌خوان دستگاه در کنار تک درگاه USB 3.0 تعبیه شده است. علاوه بر اینها خروجی HDMI هم وجود دارد که درگاه شبکه‌ی گیگابیتی در نزدیکی اش قرار دارد. خروجی تصویری VGA هم شامل همین قسمتمی شود.

روی قسمت لبه‌های جلویی و پشتی، هیچ گونه درگاهی وجود ندارد و فقط دو نشانگر LED روی لبه‌ی جلویی می باشند. شبکه‌ی Wi-Fi این لپ تاپ هم دارای استاندارد پرسرعت ac است و بلوتوث داخلی هم دارد.

لپ تاپ لنوو آیدیاپد 310 صفحه‌نمایش ۱۵ اینچی با فناوری TN را دارا می باشد. این فناوری، برعکس فناوری IPS، زوایای دید وسیعی ندارد. کیفیت تصویر صفحه‌نمایش این لپ‌تاپ ۷۶۸×۱۳۶۶ پیکسل یعنی کیفیت HD است. نقطه ضعف صفحه‌نمایش Ideapad 310 این است که روکش مات ندارد و انعکاس نور در فضاهای روشن می‌تواند اذیت کننده باشد. روی لبه بالایی قاب دور صفحه‌نمایش یک وب‌کم با حسگر ۰٫۳ مگاپیکسلی تعبیه شده است؛ در نور کم، نویز تصاویر ثبت‌شده با این وب‌کم بسیار زیاد و قابل توجه است اما برای ارتباط‌ها و تماس‌های تصویری می توان به آن اکتفا کرد.

با اینکه از فناوری دالبی برای سیستم صدای لپ تاپ Ideapad 310 استفاده می شود،اما بلندگوهای دستگاه کاملا معمولی بوده و صدایی متوسط دارند.  بلندگوهای لپ تاپ در قسمت زیرین در جلوی پایه‌های دستگاه تعبیه شده اند و صدا از زیر لپ‌تاپ به گوش می رسد. اگر می خواهید برای تماشای فیلم یا گوش دادن به موسیقی از لپ تاپ استفاده کنید، پیشنهاد ما استفاده از هدفون یا بلندگوهای جداگانه است.

به طور کل کیبورد لپ‌تاپ‌های لنوو ازترتیب قراگیری و کیفیت خوبی برخوردارند؛ این مدل هم از آن دسته هستند. کلیدهای بزرگ با ترتیب جزیره‌ای که از هم فاصله‌ی درستی دارند تا وجود خطا در زمان تایپ، کمتر شود. جز کلیدهای بخش عددی (NumLock)، که تنها مقدار کمی کوچک‌تر از مابقی کلیدها هستند، اندازه‌ی کلیدها بزرگ و خوب هستند. در این کیبورد، لنوو دردسر جابه‌جایی کلید Fn و Ctrl سمت چپ را برطرف کرده و دیگر زمان کار، این کلیدها اشتباه نمی‌شوند.

محل قرارگیری دست‌ها آنقدر بزرگ است که مچ دست زمان کار کردن، زود خسته نشود. لایه‌ی مات طرح دار دور کیبورد و محل  مچ هم، از عرق کردن دست‌ها و سرخوردن خودداری می‌کند. تاچ پد دستگاه اندازه‌ی مناسبی دارد و رنگ خود بدنه است. سطح صاف آن سبب گردیده تا انگشت‌ها به‌ آسانی رویش سربخورند. حس‌گرهای تاچ پد، حساسیت زیادی دارند و از فرمان‌های چند لمسی مثل اسکرول، زوم و .. هم پشتیبانی می‌شود.

لنوو در طراحی و ساخت این سری Ideapad 310، نسل هفتم پردازنده‌های مرکزی Intel Core ابه کار گرفته است. این پردازنده‌ها، جز مدل‌های Core i3، Core i5 و Core i7 هستند. لنوو از مدل‌های کم‌مصرف این پردازنده‌ها، معروف به ULV بهره گرفته است. پردازنده‌های ULV، مصرف انرژی کمتری نسبت به سری مدل‌های عادی این پردازنده‌ها دارند، بنابراین کاراییشان هم ضعیف‌تر است. همچنین،در مدل‌های گوناگون سری Ideapad 310، پردازنده‌های گرافیکی تعبیه شده در آنها، مدل GeForce 920M ساخت شرکت NVIDIA هستند.

با در نظر داشتن مقدار رم و حافظه‌ی داخلی، نوع پردازنده‌ی مرکزی و پردازنده‌ی گرافیکی و  نیازهای مد نظرتان، مدل مناسب از سری Ideapad 310 پیشنهاد خوبیست. به طور نمونه، برای مصرف کننده ای که کار خاصی به‌جز مرورگری اینترنت، کار با نرم‌افزارهای آفیس و تماشای ویدیو ندارند، مدلی با ۴ گیگابایت رم و پردازنده‌ی Core i3 هم مناسب است؛ ولی اگر بخواهند ویرایش تصویر و ویدیو انجام دهند، برنامه‌نویسی و یا کمی بازی کنند، مدل‌هایی که از پردازنده‌های Core i7 در کنار ۸ گیگابایت رم و تراشه‌های گرافیکی NVIDIA بهره گرفته اند، بهتر خواهند بود. تمام لپ تاپ های سری Ideapad 310،  باتری‌های لیتیوم‌-یون با ظرفیت ۳۰ وات‌ساعت دارند که با توجه به نوع پردازنده‌ی مرکزی و پردازنده‌ی گرافیکی، می‌توانند تا ۵ ساعت مرورگری اینترنت را دوام بیاورند.

لنوو Ideapad 310 یکی از مدل هایی است که بسیار عادی و معمولی به نظر می رسد؛ قدیم، پیدا کردن یک لپ‌تاپ مناسب یستگی به داشتن تعداد درگاه های کافی، سخت‌افزار قدرتمند و صفحه‌نمایش خوب بود.درآن زمان کسی به دنبال کیبورد جداشونده یا صفحه‌نمایش لمسی نبود.

لپ تاپ آیدیاپد ۳۱۰ برای کسانی مناسب است که کار زیاد خاصی با دستگاه نداشته باشند. به علاوه برای کاربرانی که می‌خواهند تازه وارد دنیای لپ تاپ شوند، (مانند دانش‌آموزان) پیشنهاد خوبیست. لنوو کاری کرده تا کاربران احساس کنند وقتی آن را می‌خرند، پولشان را دور نریخته اند. تعدد درگاه‌ها، صفحه‌نمایش مطلوب و سخت‌افزار مناسب در مقابل قیمت، می‌توانند نکاتی باشند که کاربر را به خرید ترغیب کنند. لنوو Ideapad 310 برای کسانی که علاقه مند به لپ‌تاپ‌های ظریف و سبک هستند، گزینه خوبی نیست. اما این لپ تاپ برای کسانی که می‌خواهند با قیمت مناسب،  لپ‌تاپی با امکانات بالا داشته باشند و کارهای روزمره‌شان را انجام دهند، خرید بسیار به جایی است.

خرید از : شعبه ونک42709 - 88647891
خرید از : شعبه جمهوری66488069 - 66952002

امکان خرید اقساط : وجود دارد
تذکر :
مشتری گرامی امکان دادن یک چک برای هر دو قسط وجود دارد.در صورتیکه پیش قسط بیشتری پرداخت نمایید و یا قصد داشته باشید تعداد اقساط را تغییر دهید امکانپذیر میباشد.ضمنا مبلغ 3 درصد مبلغ فاکتور شما هزینه اعتبار سنجی شرکت بای چک جهت صدور تاییدیه چک میباشد که از مشتریان تایید شده که برای خرید مراجعه مینمایند اخذ میگردد.
مشخصات محصول
ابعاد22.9 × 260 × 379 ميلي‌متر
وزن2.2 کيلوگرم
سازنده ی پردازندهIntel
سری پردازندهCore i5
مدل پردازنده7200U
محدوده سرعت پردازنده2.5 تا 2.8 گيگاهرتز
فرکانس پردازنده2.50GHz up to 3.10GHz
حافظه ی cache3 مگابايت
ظرفیت حافظه ی RAM4 گيگابايت
نوع حافظه ی RAMDDR4
ظرفیت حافظه ی داخلی500 گيگابايت
نوع حافظه ی داخلیهارد ديسک
مشخصات حافظه ی داخلی5400RPM
شرکت سازنده پردازنده ی گرافیکیNVIDIA
مدل پردازنده ی گرافیکیGeForce 920M
حافظه ی اختصاصی پردازنه ی گرافیکی2GB
اندازه صفحه ی نمایش15.6 اينچ
نوع صفحه ی نمایشTFT LED-backlit LCD
دقت صفحه ی نمایش1366x768
صفحه ی نمایش ماتندارد
صفحه ی نمایش لمسیندارد
توضیحات صفحه ی نمایشنسبت تصویر 16:9
درایو نوریDVD-RW
توضیحات درایو نوریDVD±RW
وبکمدارد
توضیحات وبکم0.3MP HD
مشخصات اسپیکردو بلندگوی داخلی با تکنولوژی Dolby Audio
کیبورد با نور پس زمینهندارد
مشخصات تاچ پدپشتیبانی از فرمان‌های چند لمسی
حسگر اثر انگشتندارد
کارت خواندارد
مودمفاقد مودم
شبکه بیسیم WI-FIدارد
توضیحات شبکه بیسیم WI-FI802.11ac
بلوتوثبلوتوث داخلي
پورت شبکه Ethernetدارد
توضیحات پورت شبکه Ethernet10/100/1000
پورت VGAدارد
پورت HDMIدارد
تعداد پورت USB 3.01
تعداد پورت USB 2.02
پورت USB Type-cندارد
پورت Thunderboltندارد
پورت Serialندارد
طبقه بندیکاربري عمومي
شارژدهی با تری5:00 ساعت
توضیحات باتریباتری لیتیوم-یون با ظرفیت 30 وات‌ساعت
سیستم عاملفاقد سيستم‌عامل
نسخه سیستم عاملDOS
اقلام همراه لپ تاپشارژر و کابل برق - دفترچه راهنما
بررسی و نظر خود را بنویسید بستن فرم نظر دهی
  • تنها کاربران عضو می توانند بررسی خود را بنویسند
*
*
بد
عالی
*
*
*
*