Close
جستجو

لپ تاپ 15 اينچي اپل مدل - MacBook Pro MJLT2

0 تومان

شعبه ونک : 86086400 021 _ 86086500 021
شعبه جمهوری : 42709 021 _ 66488069 021
*

عاشقان محصولات شرکت اپل بی‌صبرانه منتظر ورود نوت بوک جدید برند  اپل، یعنی MacBook Pro با نمایشگر Retina به بازارهای جهانی بودند. حالا دیگر انتظارها  تمام شد و  شرکت اپل با آرایشی جذاب تر، خود را در معرض دیدگان گذاشته. شرکت اپل با عوض کردن سیاست خود در ساخت نمایشگر نوت بوک هایش، انقلابی را در عرصه صنعت ساخت نوت بوک های خود  به وجود آورد. اختلافی که MacBook Pro با نمایشگر Retina نسبت به برادران بزرگ‌تر از خود دارد در ظاهرخیلی  بیشتر است تا  در باطن . با این وجود اتفاقاتی که در این مدل از MacBook ها به وجود آمده، مثل همه ی اپدیت های  شرکت اپل، کاملا از روی فکر بوده و مطمئنا  شرکت اپل از این تغییرات، منظوری داشته است. مدل MacBook Pro Retina مثل قبل در دو مدل 15 و 13 اینچی ساخت و ارئه شده و از نظر ظاهری، به غیر از ابعاد آن‌ها، این دو مدل هیچ فرقی در ساختار و ظاهر ندارند.

بدون تردید MacBook Pro  با نمایشگر  Retina، نوت بوکی می باشد که برای آینده ساخته شده، اما در حال حاضر در اختیار شما قرار گرفته است. امکان دارد که با اولین دید به باریکی و کم وزنی این نوت بوک، احساس کنید این لپ تاپ با این اندازه نمی‌تواند استحکام زیادی داشته باشد. اما اشتباه می‌کنید! در هر میلیمتر این لپ تاپ می شود ساختار مهندسی و دیزاین کاملا فکر شده  را ببینید. به همین علت است که کالا های شرکت اپل اندازه ی زیادی توجه را به سمت خود جلب می‌کنند. شرکت اپل اکثرا در پیشبرد تکنولوژی و تغییر عادت های استفاده از وسیله های حال حاضر، پیش گام بوده است. به همین دلیل در MacBook Pro Retina از حافظه های داخلی خشک و یا SSD استفاده کرده است و حتی درایو نوری را هم برداشته است. با این که تقریبا هنوز همه ی کمپانی‌های تولید کننده ی نوت بوک، مثل Lenovo و ASUS از درایو نوری در تولیدات خود استفاده می‌کنند، متخصصان این کمپانی اعتقاد دارند که دیگر زمان دیسک‌های فشرده و این چنین محصولات رو به پایان است و مانند همیشه شرکت اپل شروع به عوض کردن در روند تولیدات خود کرد که اصولا تغییر در تولیدات شرکت های رقیب را نیز در پی خواهد داشت. یکی از دلیل هایی که کمپانی اپل هارددیسک را از این لپ تا برداشته، فضای اندکی است که هارد SSD اشغال می‌کند که تا 90 درصد کمتر از هارددیسک است و همچنین نگهداری از این مدل حافظه های داخلی راحت تر است.

نکته دیگری که باید به آن دقت کرد  طراحی این MacBook Pro، نمایشگر Retina آن می باشد. طراحان کمپانی اپل، با تولید این صفحه نمایش فوق‌العاده، با این تراکم پیکسلی‌ای، همه رقیبان خود را به چالش دعوت کرده است. نه فقط این نمایشگر از دقت و رزولوشن زیادی برخوردار است، بلکه از دیزاین ظاهری فوق العاده ای بهره‌مند شده و دیگر باریکی و جذابیت را به انتهای آن رسانده است. نمایشگر Retina در زیر لایه ای از شیشه  نیست، بلکه خود محافظ شیشه ای همان نمایشگر است! این به آن معنا می باشد  که شما هر آنچه که از یک صفحه نمایشگر می خواهید را بدست خواهید آورد. رنگ‌های زنده و شفاف، کنتراست بالا و گستره ی دید زیاد به این نمایشگر اعتباری بی مثال بخشیده‌اند. گرچه این نمایشگر برای حفظ شفافیت نور و دقت رنگ‌ها به روکش مات مجهزنشده. به ادعای تولیدکنندگان MacBook Pro Retina، در پس هر ذره از دیزاین این کالا ، قصدی و هدفی نهفته است. همه ی قطعات داخلی و خارجی این لپ تاپ از بهترین مدل آن بوده و از نظر دقت ساخت و جنس قطعات از بهترین نوع هستند.

همچنین سیستم خنک کننده بهینه ای برای MacBook Pro Retina ساخته شده که برای خنک کردن قطعات از سه سمت مختلف هوا را به داخل و خارج به وسیله ی دو فن جدا از هم هدایت می‌کند. همه ی این خصوصیات باعث متفاوت شدن این لپ تاپ کمپانی اپل شده که نسبت به مدل های قبلی این کالا، پیشرفتی بزرگ برای این شرکت به حساب می آید. باتری لپ تاپ از مدل لیتیوم پلیمر می باشد که جدا شدنی نیست و تا 9:00 ساعت کاملا شارژدهی می‌کند. رم و حافظه داخلی لپ تاپ هم قابل ارتقا نیستند و به بورد اصلی لپ تاپ وصل هستند.

همه ی این تکنولوژی ها در قاب شگفت انگیز این نوت بوک قرار دارند. شرکت اپل، به غیر از پیشگام بودن در تکنولوژی و استفاده از بهترین مواد برای تولید محصولاتش، بیشتر به علت طراحی‌های فوق‌العاده و فرازمانی خود معروف است. اندازه ی بدنه MacBook Pro Retina از مدل قبلی خود کمتر می باشد ، به طوری که ضخامت آن در هر دو مدل 15 و 13 اینچی به 19 میلیمتر می‌رسد. طول و عرض آن‌ها در مدل 13 اینچی 314 میلیمتر و 219 میلیمتر، با وزن 1.62 کیلوگرم می باشد و در مدل 15 اینچی طول و عرض 359 میلیمتر در 247 میلیمتر است و وزن آن هم 2.02 کیلوگرم می‌باشد. درباره وزن آن می شود گفت که مدل 13 اینچی خیلی نزدیک به MacBook Air با وزن 1.35 کیلوگرم است. هر دو مدل خیلی کم وزن و سبک و نازک هستند و از دقت ساخت بالایی بهره‌مندند. باید پذیرفت که چنین طراحی‌ای کمتر در نوت بوک های کمپانی های رقیب دیده شده و شاید نزدیک‌ترین طراحی به این ZenBook NX500 شرکت ایسوس باشد.

بدنه ی MacBook Pro Retina در مدل‌های 13 و 15 اینچی یکسان است و هر دو از درگاه ها و اتصالات مشابهی بهره‌مند هستند. در لبه‌ی قسمت چپ لپ تاپ محل اتصال جدید Magsafe2 دیده می‌شود که شارژر لپ تاپ به آن وصل می‌شود. در کنار آن نیز می شود دو درگاه Thunderbolt 2 را دید  که سرعت انتقالی نزدیک بر 20 گیگابایت دارند. یک درگاه USB 3.0 و جک 3.5 میلیمتری هدفون هم در لبه قسمت چپ لپ تاپ قرار دارند. در لبه‌ی قسمت راست هم به همین صورت است. در آن لبه هم می‌توانیم درگاه USB 3.0، درگاه HDMI فول سایز و کارت خوانSDXC  را مشاهده کنیم. اما همچنان خبری از درگاه Ethernet نیست و برای وصل شدن آن باید از درگاه Thunderbolt و آداپتور ویژه بهره بگیرید.

همچنین ندیدن درایو نوری هم برای ما جالب نیست. از نظر اتصالات بی سیم نیز همان a/b/g/n و Bluetooth 4.0 ای که بر روی نسخه‌ی قدیمی‌تر وجود داشت بر روی این مدل هم موجود می باشد. در بالای صفحه نمایش نیز می شود وب کم Face Time HD را دید. صدا هم به وسیله ی میکروفون‌های استریوی داخلی می شود گرفته شود و بلندگو های استریوی داخلی هم که طبق معمول وجود دارند. اما باید به این نکته توجه کرد که قدرت صدا در بلندگو های این مدل جدید بیشتر شده و رضایت شما را بیشتر جلب خواهد کرد. بلندگو ها اکنون در کناره های صفحه کلید قرار دارند و برای کارهای معمولی، بلندی و کیفیت صدای مطلوبی را ارائه می‌دهند.

صفحه نمایش 13.3 اینچی، رزولوشن بی مثال 1600×2560 پیکسل را ارائه می‌کند. این در شرایطی است که صفحه نمایش نسخه‌ی 15.4 اینچی، رزولوشن 1800×2880 پیکسلی دارد. مک بوک پروی 13 اینچی قبلی، رزولوشن 800×1280 پیکسل را ارائه می‌داد که در این مدل شما پیشرفت را کاملا متوجه می شوید. این MacBook Pro پانزده اینچی رزولوشن 900×1440 داشت که در مدل جدید دو برابر شده است. این را هم باید بدانید که با اینکه صفحه نمایش این نوت بوک از شکل مات نیست اما بازتاب سطحی آن نسبت به مدل‌های قبل خیلی کم تر شده است.

باز هم اگر بخواهیم در باره ی صفحه نمایش توضیح دهیم، باید بدانید که مانند مدل 15 اینچی که رزولوشن بالاتری دارد، در مدل 13 اینچی هم تا امروز  پنلی با این دقت و کیفیت ندیده‌ایم. در مورد رزولوشن دیگر حرفی نمی زنیم اما روشنایی این صفحه نمایش در حد 300 نیت ثبت شده که با توجه به براق بودن کمی که دارد، واقعا بیشتر از حد نیاز است. کنتراست و کیفیت گستره ی دید هم که  واقعا صحبتی باقی نمی‌گذارند. اینکه رنگ‌ها لندکی گرم‌تر یا سردتر باشند و اینکه اگر شما به عنوان یک عکاس به صفحه نمایش با رنگ‌های دقیق نیاز داشته باشید، دیگر به نرم افزارهای کالیبره کننده‌ی صفحه نمایش بر می‌گردد. این نمایشگر حقیقتا برای ادیت عکس خوب است. به عقیده ی ما تراز سفیدی وضعیت پیش‌فرض عالی است اما می‌توانید آن را کالیبره هم بکنید.


کمپانی اپل جزو اولین کمپانی هایی بود که کیبوردهای جزیره ای را در دستگاه هایش استفاده کرد. دکمه هایی با فواصل منظم و به رنگ مشکی، با دقت فوق العاده و عملکرد  خیلی بالا. سطح آستانه صفحه کلید اندکی عمق دارد و به همین دلیل زاویه مناسبی به دست ها می دهد تا در زمان تایپ، مچ دست ها خسته نشوند. همان طور که قبلا گفتیم، ادعای شرکت اپل در مورد ساخت با فکر و ارگونومیک، کاملا  صحت داشته است. درصد خطا در زمان نوشتن با این کیبورد خیلی کم است و تجربه ای شیرین و رضایت بخش را به شما انتقال می دهد.

نور پس زمینه کیبورد هم خیلی دوست داشتنی است و شما می‌توانید اندازه ی روشنایی آن را با سلیقه ی خود  تنظیم کنید. به عنوان یک مدل Pro، دکمه های آن مقداری عمق عملکرد و پاسخ گویی بهتری در مقایسه با مدل Air دارند.
تاچ پد معروف بدن کلید MacBook Pro Retina،باعث می شود  تا به آسانی و بدن احتیاج به ماوس، همه ی فرمانهای حرکتی را خیلی آسانتر به دستگاه منتقل کنید. حساسیت خیلی بالای تاچ پد با توانایی پشتیبانی از چند لمس همزمان و فرمانهای سه لمسی، کار کردن با این نوت بوک متفاوت را جالب تر می کند. در عکس زیر، شما می توانید تعدادی از این فرمان ها را ببینید.

با سخت افزار داخلی مشابه، می شود گفت که عملکردهای این نوت بوک بسیار شبیه به مدل‌های قبلی بدون صفحه نمایش  رتینا می‌باشد. با وجود استفاده از پردازنده ها‌ی دو هسته ای Intel Core i5 و Intel Core i7، اگر استفاده ی شما از این لپ تاپ در محدوده هایی مانند رندر کردن ویدیوها، ادیت عکس و در کل کارهای گرافیکی نباشد، نسخه 13 اینچی خیلی برای شما ایده آل است و از نظر عملکرد فرق زیادی بین آن و نسخه‌ی 15 اینچی احساس نخواهید کرد. اما اگر کارتان پردازش گرافیکی می باشد ، نسخه 15 اینچی با گرافیک مجزای AMD Radeon R9 M370X با دو گیگابایت حافظه اختصاصی کاملا به درد شما می خورد!شرکت  اپل ادعا می‌کند که شارژدهی باتری در  نوت بوک 13 اینچی‌اش خیلی مناسب است و نسبت به مدل قبلی ترقی کرده است. در تست استاندارد با نور صفحه متوسط و در حالت روشن بودن شبکه بی سیم و جستجوی اینترنت، شارژ این باتری تقریبا 9 ساعت می باشد. با این حال در تست‌هایی که خود ما انجام دادیم اندازه ای ضعیف‌تر از ادعای شرکت اپل عمل می‌کند. در مدل 15 اینچی نیز با پخش مداوم یک ویدیو، در حالی که روشنایی صفحه نمایش بر روی یک اندازه ی  ثابت است و شبکه بی سیم هم روشن بماند، باتری این نوت بوک تقریبا هشت ساعت دوام خواهد آورد که تقریبا آمار خیلی خوبی به حساب می آید و نسبت به مدل قبلی پیشرفت کرده است.

پردازنده گرافیکی MacBook Pro Retina به طور پیش‌فرض از مدل Intel Iris می‌باشد و بعضی از مدل‌ها هم دارای کارت گرافیکی جدا AMD Radeon R9 M370X با دو گیگابایت حافظه‌ی اختصاصی GDDR5 هستند. پردازنده مرکزی هم که به جای چهار هسته ای، از مدل دو هسته ای می باشد ، به جز بعضی از مدل های 15 اینچی که هنوز پردازنده های مرکزی چهار هسته ای دارند. اما از همه‌ی این‌ها گذشته، در حال حاضر شما با نوت بوک خیلی لوکس، خوش ساخت، قدرتمند و با صفحه نمایش  فوق‌العاده ای روبرو هستید که حرف نخست را در ارائه‌ی کیفیت می‌زند.

در کل  هم باید گفته شود  که  MacBook Pro Retina کاملا نسبت به مدل قبلی خود پیشرفت کرده است. درایو نوری را که کنار بگذاریم، صفحه نمایش با رزولوشن بالاتر، خود یک پیشرفت بزرگ به حساب می آید. وزن کمتر ، ضخامت کمتر و کوچک‌تر بودن را هم باید به آن اظافه کنیم چون که همین‌ها باعث می‌شوند که این نوت بوک به MacBook Air 13 نزدیک شود. از فرم عملکردی هم باید گفت که تنها نقص MacBook Pro 13  نسبت به مدل 15 اینچی‌اش در نداشتن کارت گرافیکی جدا است. به هر شکل حتما مدل استفده ی کسی که نوت بوکی بدون درایو نوری و در این سایز را می‌خرد هم با فردی که مدل 15 اینچی را تهیه می‌کند فرق خواهد داشت و بنابراین اساسا امکان دارد که به کارت گرافیکی مستقل احتیاج نداشته باشد.




همه ما با سیستم عامل کامپیوتر های برند اپل آشنایی داریم و یا دست کم نام آن را شنیده‌ایم! سیستم عامل کامپیوترهای Mac با نام OS X، مدل های گ.ناگونی دارند که از جدیدترین آن‌ها می شود به Yosemite, Mavericks و آخرین مدل آن که El Capitan نام دارند اشاره کرد. معروف بودن این سیستم عامل‌ها بیشتر به علت ضد ویروس بودن و سبکی آن‌هاست. علاوه بر این، این سیستم عامل بیشترین همخوانی را با MacBook ها دارد. نرم افزارها در این سیستم عامل با سرعت خیلی بیشتر  اجرا می‌شوند و این سیستم عامل به شکلی طراحی شده تا در زمان استفاده از چند نرم افزار گوناگون ، حافظه Cache دیگر نرم افزارهایی که در پس زمینه در حال اجرا هستند بلوکه می‌شود تا نرم افزاری که در حال اجراست، با بیشترین پتانسیل وظیفه خود را انجام دهد.

همچنین در MacBook های این برند اپل ، علاوه بر سیستم عامل نرم افزارهای دیگری نیز به طور پیش فرض نصب شده‌اند و شرکت اپل تلاش کرده همه ی نرم افزارهایی که شما به آن نیاز دارید را در اختیار شما قرار دهد و از نصب نرم افزارها برای انجام کارهای روزمره راحت کند . بیایید نگاه مختصری به آن‌ها بیندازیم.

افاری اسم مرورگر اینترنتی برند اپل می باشد که در سیستم عامل‌هایش از آن استفاده می‌کند. سافاری بعد از مرورگر Mozillaو Google Chrome، محبوب‌ترین مرورگر در سال 2014 در آمریکا شناخته شد. این مرورگر سبک و سریع، بهترین سازگاری را با سیستم عامل OS داراست.

اپلیکیشن Mail چیزی مثل Microsoft Outlook می باشد و به شما این امکان را می‌دهد تا با لینک کردن اکانت ایمیل‌های خود، بتوانید همیشه و خیلی راحت به آن‌ها دسترسی داشته باشید.

یکی از اپلیکیشن هایی که در کشور ما متاسفانه  کار نمیکند iBook است. با این نرم افزار شما می توانید به خرید و دانلود همه ی کتاب‌هایی که در سایت فروشگاه این کمپانی موجود است دسترسی داشته باشید . این اپلیکیشن به  شما این لمکان را می دهد تا چندین کتاب را با هم باز نگاه دارید و حتی صفحه ای که در دارید می خوانید را به خاطر می‌سپارد و برای دفعه بعدی که کتاب را باز می‌کنید که بخوانید می شود ادامه آن را بخوانید. در فروشگاه این اپلیکیشن بیشتر از دو میلیون کتاب آماده فروش هستند

همگی با اپلیکیشن های مختلف و محبوب برند اپل آشنا هستیم و می‌دانیم که خیلی از آن‌ها به آسان تر زندگی و حل مشکلات روزانه به ما کمک زیادی می‌کنند. همه ی اپلیکیشن هایی که به ان احتیاج پیدا می کنید ، چه آن‌ها که فروشی هستند و چه آن‌هایی که به صورت  رایگان برای دانلود وجود دارند، همه ی ان ها در Mac App Store وجود دارند. شما می‌توانید به راحتی آن‌ها را جستجو کرده و بر روی لپ تاپ خود نصب کنید.

نرم افزار iPhoto همه ی احتیاجات شما را برای ادیت یک عکس  برآورده می‌کند. به وسیله ی این اپلیکیشن شما می‌توانید به آسانی عکس‌های خود را جستجو و یا ادیت کنید. علاوه بر این با این نرم افزار می‌توانید عکس‌های خود را mail کنید و یا مستقیما بر روی شبکه های اجتماعی به اشتراک بگذارید.

نرم افزار iMovie نیز مانند iPhoto احتیاجات شما را برای ادیت فیلم برآورده خواهد کرد. شما می‌توانید فیلم‌های خانگی خود را در آن کوتاه کنید و یا افکت‌ها و فیلترهای مختلف بر روی آن‌ها بگذارید و حتی آن‌ها را به هم وصل کنید و یک فیلم بلند درست کنید. در کل یک استودیوی کامل خانگی را به شما می دهد.

این اپلیکیشن به شما این امکان را می دهد که ساخت موسیقی را با سازهای گوناگونی که دارد تجربه کنید. همچنین شما می‌توانید بعد از درست کردن موسیقی صدای خودتان  را هم ضبط کنید و بر روی آن قرار دهید.

نرم افزار Pages نیز مثل Microsoft Word ساخت صفحات و نوشته های همراه با تصاویر را برایتان ممکن می سازد. امکانات این نرم افزار خیلی کامل است و محیط بسیار ساده ای داردو کار کردن با این نرم افزار خیلی آسان است. شما حتی امکان کشیدن نقاشی را نیز در این نرم افزار دارید.

ازسایر  نرم افزارهای که به صورت پیش‌فرض بر روی این سیستم عامل وجود دارند می شود به Maps، Numbers، KeyNote، Calendar، FaceTime و Messenger اشاره کرد که جزو کاربردی‌ترین اپلیکیشن ها هستند. در کل ، برند اپل تلاش داشته تا کاربر را از نصب نرم افزارهای دیگرکاملا  بی نیاز کند.

شرکت اپل با تولید MacBook Pro با نمایشگر Retina توانست به جهان ثابت کند  که در تولید غیر ممکن‌ها هیچ محدودیتی ندارد!  MacBook Pro با اینکه امکانات کمتری که نسبت به محصولات مشابه خود دارد، از تکنولوژی ساخت و طراحی فوق‌العاده ویژ ه ای بهره‌مند است که نشان دهنده برتری‌اش در همه ی زمینه های دیگر می باشد. نمایشگر  Retina که بر روی این مدل از نوت بوک های برند  اپل قرار گرفته است، نمونه عالی این مثال است. دو مدل 13 اینچی و 15 اینچی این لپ تاپ برای دو دسته از کاربرانی که نوت بوکی برای کارهای روزمره و کسانی که نیاز به دستگاهی قوی تر برای انجام کارهای سنگین‌تر دارند، تولید شده‌ است و بدون در نظر گرفتن  حذف درایو نوری، این نوت بوک ها می‌توانند انقلابی در صنعت تولید این وسایل و راحت تر شدن زندگی انسان باشند.

خرید از : شعبه ونک42709 - 88647891
خرید از : شعبه جمهوری66488069 - 66952002

تذکر :
مشتری گرامی امکان دادن یک چک برای هر دو قسط وجود دارد.در صورتیکه پیش قسط بیشتری پرداخت نمایید و یا قصد داشته باشید تعداد اقساط را تغییر دهید امکانپذیر میباشد.ضمنا مبلغ 3 درصد مبلغ فاکتور شما هزینه اعتبار سنجی شرکت بای چک جهت صدور تاییدیه چک میباشد که از مشتریان تایید شده که برای خرید مراجعه مینمایند اخذ میگردد.
مشخصات محصول
ابعاد18 × 247 × 359 ميلي‌متر
وزن2.04 کيلوگرم
سازنده ی پردازندهIntel
سری پردازندهCore i7
مدل پردازندهHaswell
محدوده سرعت پردازنده2.5 تا 2.8 گيگاهرتز
فرکانس پردازنده2.50GHz up to 3.70GHz
حافظه ی cache6 مگابايت
ظرفیت حافظه ی RAM16 گيگابايت
نوع حافظه ی RAMDDR3
ظرفیت حافظه ی داخلی512 گيگابايت
نوع حافظه ی داخلیSSD
مشخصات حافظه ی داخلیFlash Storage
شرکت سازنده پردازنده ی گرافیکیAMD
مدل پردازنده ی گرافیکیRadeon R9 M370X GDDR5
حافظه ی اختصاصی پردازنه ی گرافیکی2GB
اندازه صفحه ی نمایش15.4 اينچ
نوع صفحه ی نمایشIPS LCD
دقت صفحه ی نمایش2880x1800
صفحه ی نمایش ماتندارد
صفحه ی نمایش لمسیندارد
توضیحات صفحه ی نمایشصفحه نمایش رتینا LED-backlit با تکنولوژی IPS و تراکم پیکسلی 220ppi
توضیحات پورت Thunderboltدارای دو عدد پورت Thunderbolt
درایو نوریفاقد درايو نوري
وبکمدارد
توضیحات وبکموب کم FaceTime با کیفیت 720p
مشخصات اسپیکربلندگوهای داخلی استریو
کیبورد با نور پس زمینهدارد
مشخصات تاچ پدترک پد مالتی تاچ با پشتیبانی از فرمان های دو، سه و چهار انگشتی و فشاری Force Touch
حسگر اثر انگشتندارد
کارت خواندارد
مودمفاقد مودم
شبکه بي سيم Wi-Fiدارد
توضیحات شبکه بیسیم WI-FI802.11ac با پشتیبانی از IEEE 802.11a/b/g/n
بلوتوثبلوتوث داخلي
پورت شبکه Ethernetندارد
پورت VGAندارد
پورت HDMIدارد
تعداد پورت USB 3.02
تعداد پورت USB 2.00
پورت USB Type-cندارد
پورت Thunderboltدارد
پورت Serialندارد
طبقه بندیباريک و سبک-کاربري مالتي‌مديا
نوع باتری6 سلولي
شارژدهی با تری9:00 ساعت
توضیحات باتریباتری لیتیوم-پلیمر داخلی و غیر قابل تعویض با ظرفیت 95 وات-ساعت
سیستم عاملApple Mac OS
نسخه سیستم عاملYosemite
امکانات دیگرپورت برق MagSafe 2 -بلوتوث نسخه 4.0 -مجهز به دو عدد میکروفن-پورت HDMI با پشتیبانی از دقت 2160×4096 پیکسل و فرکانس 24 هرتز-کیبورد با نور پس زمینه -دارای 22 برنامه‌ی پیش‌فرض شامل iPhoto، iMovie و GarageBand
اقلام همراه لپ تاپآداپتور برق MagSafe 2 -کابل برق و شارژر AC
بررسی و نظر خود را بنویسید بستن فرم نظر دهی
  • تنها کاربران عضو می توانند بررسی خود را بنویسند
*
*
بد
عالی
*
*
*
*