Close
جستجو

لپ تاپ 15 اينچي ايسوس -مدل Zenbook Pro UX501VW - A

0 تومان

شعبه ونک : 86086400 021 _ 86086500 021
شعبه جمهوری : 42709 021 _ 66488069 021
*

توضیحات تکمیلی :

بی تردید می‌توان گفت  ساخت این لپ‌تاپ جایی برای صحبت باقی نمی‌گذارد. بدنه‌ی فلزی از جنس آلومینیوم،زیبایی و استحکام این لپ تاپ را دوبرابر کرده است. طراحی آن به‌صورتی می باشد که هرشخصی آن را ببیند مجذوبش می‌شود. می‌توان گفت این لپ تاپ ایسوس برای رقابت با مک‌بوک‌های اپل ساخته و میزان زیادی موفق بوده است. فلز برس‌خورده و لولای یک‌تکه مقاومت خوبی به دستگاه می‌دهد و بدنه و نمایشگر را در برابر فشار و پیچش به‌خوبی مقاوم نشان می‌دهد. ضخامت این لپ تاپ ۲ سانتی‌متر و وزن آن با باتری نزدیک به ۲.۲۶ کیلوگرم می باشد و میتوان گفت این اندازه و وزن ازدیگر لپ‌تاپ‌های مالتی‌مدیا کمی سنگین‌تر است. لوگوی ایسوس در میان قاب پشتی لپ‌تاپ قرار گرفته و در کنار آن دایره‌های هم‌مرکز بدنه‌ی فلزی  لپ تاپ را بسیارزیبا می‌کنند و به آن جلوه می‌بخشند. محل قرار گیری دست زنبوک پرو ایسوس مثل مک‌بوک پرودرفشار کمی عکس‌العمل نشان می‌دهد؛ امابه هیچ وجه جای نگرانی نیست و حالت جامد و مستحکم دستگاه کاملامشخص می باشد.

از طراحی لپ تاپ که بگذریم، به قطعه های سخت‌افزاری و کارکرد دستگاه می رسیم که با توجه به تکنولوژی های استفاده شده در آن،مطمئنا می‌توان گفت یکی از بهترین، مقاوم ترین و سریع‌ترین دستگاه های موجود در بازار است که هم در کاربری مالتی‌مدیا وهم  در رده‌ی کاربری مخصوص بازی میتوان از آن استفاده کرد. پردازنده‌ی چهارهسته‌ای با عملکرد بالا از سری Core i7 و نسل ششم ساخت شرکت اینتل، قلب اینلپ تاپ است که فرکانسی معادل ۲.۶ گیگاهرتز دارد و درزمان پردازش‌های سنگین، با استفاده ازتکنولوژی Turbo Boost تا ۳.۵ گیگاهرتز هم  پیش می‌رود. این فرکانس و مدل پردازنده برای پردازش‌های سنگین و کارهای فوق حرفه‌ای ایده آل است. نکته‌ی مهم دیگر در این دستگاه، وجود حافظه‌ی داخلی هیبریدی است که از یک ترابایت حافظه از نوع هارددیسک به‌همراه ۱۲۸ گیگابایت حافظه از نوع SSD تشکیل شده است. حافظه‌ی رم هم ۱۲ گیگابایت می باشد که سرعت بوت‌آپ دستگاه را بالا می‌برد. علاوه بر این سخت‌افزار قدرتمند، می‌توان چند کار را به‌طور همزمان اجرا کرد و زنبوک پرو به‌سهولت همه‌ی این‌ها را انجام خواهد داد. شبکه‌ی بی‌سیم دوبانده با استاندارد 802.11ac و بلوتوث نسخه 4.0، سریع‌ترین اتصال به دنیای خارج را امکان پذیر میکند.

پردازنده‌ی گرافیکی ایندستگاه در لپ‌تاپ‌های مخصوص بازی استفاده می‌شود. ساخت شرکت انویدیا، مدل GeForce GTX 960M با چهار گیگابایت حافظه‌ی جداگانه، از پس کلیه ی کارهای سنگین گرافیکی برمی‌آید و  با خیال راحت کارهای گرافیکی حرفه‌ای، تماشای فیلم و برنامه های ادیت عکس و حتی بازی با نرخ فریم بالا را میتواند با این لپ تاپ انجام داد.

صفحه‌نمایش لمسی ۱۵.۶ اینچی زنبوک پرو با دقت QHD، چهار برابر کیفیت بهتری نسبت به دقت Full HD دارد.  نگاه‌کردن و کارکردن با این صفحه‌نمایش با قابلیت ده لمس همزمان خسته کننده  نخواهید بود. رنگ‌های زنده، شفاف و با کیفیت بالا ویژگی این صفحه‌نمایش است. در هر اینچ این نمایشگر ۲۸۲ پیکسل وجود دارد و به‌ خاطر این مسئله، تصاویر و فیلم‌ها با تمامی جزئیات نشان داده می‌شوند. شفافیت زیاد این نمایشگربه شما کمک می‌کند ادیت عکس و فیلم را به‌ آسانی انجام دهید و چیزی از چشمتان دور نماند.

گرافیست‌ها و ادیتورهای عکس به‌خوبی می‌دانند نمایشگری با توان نمایش ۱۰۰درصد رنگ‌های SRGB، ۷۲درصد NTSC و  ۷۴درصد Adobe RGB یعنی شفافیت و دقت بی‌نظیر رنگ‌ها. به دعبارتی دیگر یعنی این نمایشگر می‌تواند رنگ‌های بیشتری را نشان بدهد و رنگ‌هایی که به‌نمایش داده میشوند، قابل اعتماد‌ترین رنگ‌ها هستند. همچنین در این نمایشگر ازتکنولوژی IPS استفاده شده  که ۱۷۸ درجه زاویه دید دارد و با عوض شدن زوایه، تغییری در رنگ و شفافیت تصویر ایجاد نمیشود.

بلندگوهای این دستگاه بالای کیبورد و اطراف محل اتصال نمایشگر به بدنه وجود دارد. صدایی رسا و بلند که به‌خاطر استفاده از تکنولوژی SonicMaster و ICEpower و ساخت شرکت Bang & Olufsen است. کیفیت صدا منحصر به فرد است و حتی وقتی صدا بلند است هم کیفیت خود را از دست نخواهد داد.

در این دستگاه، به روز ترین و بهترین پورت‌ها وجود دارند. پورت Thunderbolt 3، پورت USB Type-C و سه پورت USB 3.0، به‌همراه جک ۳.۵ میلی‌متری صدا و درگاه HDMI در لبه‌های زنبوک قرار گرفته‌اند. پورت‌های USB 3.0 از نوع SuperSpeed می باشد که تکنولوژی +USB Charger شرکت ایسوس در آن‌ها استفاده شده و موبایل‌ها و سایر دستگاه‌های پرتابل را با سرعت بیشتر شارژ می‌کند؛ حتی زمانی که دستگاه خاموش باشد.

باتری زنبوک پرو، یک باتری لیتیوم‌پلیمری می باشد که با ظرفیت ۶۰ وات‌ساعت تا ۶ ساعت  کاملا شارژ این لپ تاپ را تامین می‌کند و برای چنین دستگاهی با این مشخصات سخت‌افزاری ایده آل است.

کیبورد این دستگاه مانند دیگر لپ‌تاپ‌های موجود، کیبورد جزیره‌ای دارند. فاصله‌ی کلید هااز هم متناسب است و  به این ترتیب احتمال تایپ غلط را به حداقل می‌رساند و تجربه‌ی یک تایپ آسان را در اختیار کاربر قرار خواهد داد. همچنین دارابودن نام‌پد نیز انجام کارهایی که با عدد و رقم سروکار دارند، مانند کارهای مهندسی و حسابداری را آسان می‌کند. تاچ‌پد زنبوک پرو بزرگ است و کارکردن با آن خیلی آسان است.تاچ‌پد دقت و حساسیت خیلی بالا و قابلیت پشتیبانی از فرمان‌های چندلمسی را دارد و برای استفاده از ویژگی‌های ویندوز ۱۰طراحی شده است.

این لپ‌تاپ در کنار طراحی منحصر به فرد و کیفیت ساخت، امکانات، کارایی و عملکرد بسیار بالایی دارد. بدنه‌ی فلزی، کیبورد و تاچ‌پد راحت، نمایشگر با شفافیت و کیفیت بالا، سخت‌افزار قوی و به‌روز، همه اینها باعث شده‌اند تا این دستگاه ارزش خرید بالایی داشته باشد. گرچه قیمت این دستگاه در مقایسه با لپ‌تاپ‌های هم‌رده‌ی خود خیلی بیشتر است، اما برای کسی که به هزینه اهمیت نمی‌دهد، گزینه‌ی خوبی است. برای مهندسان، گرافیست‌ها، ادیتورهای فیلم و عکس و  لپ‌تاپ مناسبی  برای بازی می باشد و کسانی که قیمت بالای لپ‌تاپ‌های مخصوص بازی را دوست ندارند، این لپ‌تاپ بهترین گزینه است. استحکام، دوام و کارایی عالی این لپ تاپ،زنبوک پرو را یکی از بهترین های شرکت ایسوس کرده است.


خرید از : تلفن شعبه ونک42709 - 88647891
خرید از : شعبه جمهوری66488069 - 66952002

خرید از : قطع ادامه تولید

 

تذکر :
مشتری گرامی امکان دادن یک چک برای هر دو قسط وجود دارد.در صورتیکه پیش قسط بیشتری پرداخت نمایید و یا قصد داشته باشید تعداد اقساط را تغییر دهید امکانپذیر میباشد.ضمنا مبلغ 3 درصد مبلغ فاکتور شما هزینه اعتبار سنجی شرکت بای چک جهت صدور تاییدیه چک میباشد که از مشتریان تایید شده که برای خرید مراجعه مینمایند اخذ میگردد.
مشخصات محصول
ابعاد20.3 × 254 × 383.5 ميلي‌متر
وزن2.26 کيلوگرم
سازنده ی پردازندهIntel
سری پردازندهCore i7
مدل پردازنده6700HQ
محدوده سرعت پردازنده2.5 تا 2.8 گيگاهرتز
فرکانس پردازنده2.6GHz up to 3.5GHz
حافظه ی cache6 مگابايت
ظرفیت حافظه ی RAM12گيگابايت
نوع حافظه ی RAMDDR4
ظرفیت حافظه ی داخلییک ترابايت
نوع حافظه ی داخلیحافظه‌هاي هيبريدي
مشخصات حافظه ی داخلییک ترابایت هارددیسک به همراه 128 گیگابایت حافظه SSD
شرکت سازنده پردازنده ی گرافیکیNVIDIA
مدل پردازنده ی گرافیکیGeForce GTX 960M GDDR5
حافظه ی اختصاصی پردازنه ی گرافیکی4GB
اندازه صفحه ی نمایش15.6 اينچ
نوع صفحه ی نمایشIPS LCD
دقت صفحه ی نمایش4K 3840x2160
صفحه ی نمایش ماتندارد
صفحه ی نمایش لمسیدارد
توضیحات صفحه ی نمایشصفحه‌نمایش ۱۵.۶ اینچی با قابلیت چند لمس همزمان
درایو نوریندارد
وبکمدارد
توضیحات وبکمHD web Camera
مشخصات تاچ پدبلندگوهای داخلی استریو با تکنولوژی SonicMaster
حسگر اثر انگشتندارد
کارت خواندارد
مودمفاقد مودم
شبکه بیسیم WI-FIدارد
توضیحات شبکه بیسیم WI-FI802.11a(802.11a/b/g/n/ac(2x2
بلوتوثبلوتوث داخلي
پورت شبکه Ethernetندارد
پورت VGAندارد
پورت HDMIدارد
تعداد پورت USB 3.03
تعداد پورت USB 2.00
پورت Thunderboltدارد
طبقه بندیبا صفحه‌نمايش لمسي¡ باريک و سبک¡ تبديل‌پذير¡ کاربري مالتي‌مديا
سیستم عاملفاقد سيستم‌عامل
اقلام همراه لپ تاپشارژر و کابل برق - دفترچه راهنما
پورت USB Type-cدارد
شارژدهی با تری6:00 ساعت
پورت Serialندارد
توضیحات باتریباتری لیتیوم-پلیمر با ظرفیت ۶۰ وات‌ساعت
نسخه سیستم عاملDOS
امکانات دیگرپورت تاندربولت ۳
بررسی و نظر خود را بنویسید بستن فرم نظر دهی
  • تنها کاربران عضو می توانند بررسی خود را بنویسند
*
*
بد
عالی
*
*
*
*