Close
جستجو

لپ تاپ 15 اينچي ايسوس - مدل X555BP - B

0 تومان

شعبه ونک : 86086400 021 _ 86086500 021
شعبه جمهوری : 42709 021 _ 66488069 021
*

سری X برند ایسوس، به‌عنوان لپ‌تاپ‌هایی همه‌کاره ومقرون به‌صرفه، معرفی  شده‌اند. این لپ‌تاپ‌ها صفحه نمایش هایی ۱۵ و ۱۴ اینچی دارند و به علت قیمت خوبشان، محبوبیت زیادی نزد کاربران دارند. ایسوس در این لپ تاپ ها با پایین‌آوردن کیفیت ساخت بدنه و استفاده ازجنس پلاستیکی به جای فلز،  قیمت نهایی را در قیاس با مدل‌های رده‌بالاتر با کمترین تغییرات در سخت‌افزارتوانست کاهش دهد. از سوی دیگر، زیاد بودن پورت ها و اتصالات در این دستگاه باعث شده که انتقال اطلاعات به‌آسانی صورت گیرد. با ما در بررسیلپ تاپ های ایسوس مدل‌های X555 همراه شوید.

ز قیمت کم مدل X می شود حدس زد که قاب لپ‌تاپ ازجنس  پلاستیک ساخته شده است. روکش پشت صفحه نمایش ، براق می باشد و متاسفانه جای اثرانگشت را کاملا جذب می‌کند. X555 و X455 خیلی شبیه به نسل قبلی ساخته شده اند شده‌اند؛ دستگاه های ۱۵ اینچی مدل X شاسی‌ای شبیه به سری X550 دارند و مدل ۱۴ اینچی نیز شبیه سری X450 است. فقط تفاوت این دو مدل را می‌توانیم در ظاهر صفحه کلید های آن‌ها  مشاهده کنیم؛ کیبوردهای سری ۱۵ اینچی دارای دکمه های ماشین حساب (Numpad) هستند.

دقت ساخت حتی با توجه به حدود قیمتی‌اش، می‌توانست خیلی بهتر باشد؛ وقتی به اطراف کیبورد کمی فشار وارد کنیم، میتوان فرورفتن سطح آن را دید. جای قرارگیری دست‌ها و کناره ی کیبورد به رنگ نقره‌ای شفاف  بوده؛ اما بدنه ی دور نمایشگر به رنگ مکشکی است. ضخامت دستگاه های مدل X555 پانزده اینچی، ۲۵٫۸ میلی‌متر بوده و در مدل X455 چهارده اینچی، این رقم اندکی کمتر و معادل ۲۵٫۶ میلی‌متر است. هر دو مدل ۱۵ اینچی و ۱۴ اینچی، وزن مطلوبی دارند و حمل و نقل آن‌ها سخت نخواهد بود. تنوع رنگ‌ها هم در هردو مدل  X455 و X555 زیاد است.

دستگاه های سری X455 و X555 ایسوس از نظر تنوع پورت ها خیلی کامل هستند و به آسانی رضایت شما را جلب می‌کنند. فقط فرق بین این دو سری، به نوع پورت های  USB برمی‌گردد. در مدل ۱۵ اینچی، دو پورتUSB 3.0 و یک پورتUSB 2.0 وجود دارد؛ اما در مدل ۱۴ اینچی، یک پورتUSB 3.0 و دو پورتUSB 2.0 وجود دارد. دیگر پورت ها در هر دو مدل شبیه هستند؛ درایو نوری وجود دارد و کارت‌خوان هم در آن قسمت موجود است . پورت شبکه‌ی Ethernet گیگابیتی، خروجی‌های تصویر VGA و HDMI از دیگر پورت های مدل X لپ‌تاپ‌های ایسوس هستند. روی لبه‌ی بالایی بدنه ی قاب نمایشگر ، یک وب‌کم با کیفیت HD قرار گرفته که می شود در حالت  نوری مناسب، تصاویر خوبی تهیه کند. میکروفون داخلی لپ تاپ هم در کنار این وب‌کم قرار دارد و زمان برقراری تماس‌های ویدیویی، شما را از متصل کردن هدست یا میکروفون جداگانه بی‌نیاز می‌کند.

برند ایسوس برای اینکه  عقب‌نماند از سایر تولیدکنندگان کامپیوترهای شخصی، حتی لپ‌تاپ‌های پایین‌رده‌اش را به صفحه کلید جزیره‌ای مجهز کرده است. دکمه های این مدل چیدمان به طور جزیره‌ای و جدا از هم روی صفحه کلید قرار گرفته‌اند و تایپ‌هایی که زمان طولانی دارد را آسانتر می‌کنند. دکمه ها به اندازه‌ی کافی بزرگ‌اند و خطا را در زمان تایپ کاهش می‌دهند. تاچ‌پد بزرگ با طراحی قشنگ و دکمه های هم‌سطح که با یک خط عمودی از هم جدا شده‌اند، زیبایی مخصوصی را به این دستگاه بخشیده است. حساسیت تاچ‌پد بسیار  بالاست و علاوه‌برآن، از دستورات چندلمسی هم پشتیبانی می‌کند.

فناوری تولید نمایشگر این دستگاه ها ، TN با کیفیت تصویر ۱۰۸۰×۱۹۲۰ است که امروزه در تولید اکثر دستگاه های میان‌رده استفاده می‌شود. این مدل نمایشگر، گستره ی دید کمی دارد، کیفیت رنگ‌هایش اندکی مرده به نظر می‌رسد و کیفیت زیادی هم ندارد. براق‌بودن هم، یکی دیگر از ایراد های صفحه نمایش این دستگاه ها به حساب می‌آید که در فضای بیرون و نور زیاد، کارکردن با مدل X را سخت می‌کند.

مانند بیشتر دستگاه های ساخته شده به وسیله ی برند ایسوس، لپ‌تاپ‌های مدل X به فناوری SonicMaster تجهیز شده اند که کیفیت صدای خوبی را برای شما به ارمغان می‌آورند؛ اما نباید توقع بلندی صدای زیادی از آن‌ها داشت. صدای بیس هم اگرچه کم است؛ اما به گوش می‌رسد.

همه ی دستگاه های مدل X455 و X555 از پردازنده‌های کم‌مصرف و ولتاژپایین برند اینتل و در بعضی مدل‌ها از پردازنده‌های AMD استفاده می‌کنند. تنوع سخت‌افزاری این مدل از دستگاه ها خیلی زیاد است و می شود نیاز هر مدل کاربری را پوشش دهند. حافظه‌ی رم، بین چهار تا هشت گیگابایت می باشد و مدل‌های گوناگون ، ۵۰۰ گیگابایت یا یک ترابایت حافظه‌ی داخلی دارند.

جدا از همه ی گزینه هایی که پیش رو دارید، باید به سراغ لپ تاپی بروید که بشود با کمترین هزینه، احتیاجات روزمره‌ی شما را پاسخگو باشد. مدل‌هایی که از پردازنده‌های Core i3 و مدل‌های ضعیف‌تر AMD بهره می برند ، فقط مناسب محاسبات سبک مانند جستجو در اینترنت، کار با نرم‌افزارهای ماکروسافت  آفیس و دیدن ویدیو هستند؛ اما مدل‌هایی که به پردازنده‌های Core i7 و Core i5 و مدل‌های قوی‌تر AMD با تراشه‌های گرافیک GeForce GT 930MX و پردازنده‌های گرافیکی AMD تجهیز شده‌اند، می‌توانند برای ادیت عکس و ویدیو، برنامه‌نویسی و تاحدودی هم، اجرای بازی‌های کامپیوتری استفاده شوند. در نهایت باتری دو سلولی لیتیوم یونی این لپ تاپ، وظیفه‌ی تامین انرژی را ایفا می‌کند که برای مرورگری اینترنت با Wi-Fi برای تقریبا چهار ساعت کافی است.

دستگاه های مدل X455 و X555، محدوده ی گسترده‌ای از کاربران را پوشش می‌دهند. طراحی قشنگ و دقت ساخت بالای این لپ تاپ ها ، به همراه تنوع پورت ها و اتصالات، می‌تواند دلایلی خوبی برای خریدشان باشد. همچنین ، وزن مناسب این مدل‌ها به شما اجازه‌یجا به جایی   آسان را می‌دهد. به طور خلاصه اگر به شرکت ایسوس علاقه دارید و می‌خواهید با هزینه ی کم، صاحب یکی از لپ‌تاپ‌های این برند شوید، نگاهی جدی به سری X455 و X555 بیندازید.

خرید از : شعبه ونک42709 - 88647891
خرید از : شعبه جمهوری66488069 - 66952002

امکان خرید اقساط : وجود دارد
تذکر :
مشتری گرامی امکان دادن یک چک برای هر دو قسط وجود دارد.در صورتیکه پیش قسط بیشتری پرداخت نمایید و یا قصد داشته باشید تعداد اقساط را تغییر دهید امکانپذیر میباشد.ضمنا مبلغ 3 درصد مبلغ فاکتور شما هزینه اعتبار سنجی شرکت بای چک جهت صدور تاییدیه چک میباشد که از مشتریان تایید شده که برای خرید مراجعه مینمایند اخذ میگردد.
مشخصات محصول
ابعاد25.8 × 256 × 382 ميلي‌متر
وزن2.2 کيلوگرم
سازنده ی پردازندهAMD
سری پردازندهDual Core
مدل پردازندهA9-9410
محدوده سرعت پردازنده2.8 گيگاهرتز و بيشتر
فرکانس پردازنده2.90GHz up to 3.50GHz
حافظه ی cache2 مگابايت
ظرفیت حافظه ی RAM4گيگابايت
نوع حافظه ی RAMDDR4
ظرفیت حافظه ی داخلیيک ترابايت
نوع حافظه ی داخلیهارد ديسک
مشخصات حافظه ی داخلی5400RPM
شرکت سازنده پردازنده ی گرافیکیAMD
مدل پردازنده ی گرافیکیAMD Radeon R5 M420
حافظه ی اختصاصی پردازنه ی گرافیکی2GB
اندازه صفحه ی نمایش15.6 اينچ
نوع صفحه ی نمایشTFT LED-backlit LCD
دقت صفحه ی نمایشFull HD 1920x1080
صفحه ی نمایش ماتندارد
صفحه ی نمایش لمسیندارد
توضیحات صفحه ی نمایشنسبت تصویر 16:9
درایو نوریDVD-RW
توضیحات درایو نوریDVD±RW
وبکمدارد
توضیحات وبکمVGA Web Camera
مشخصات اسپیکربلندگوهای استریو داخلی با تکنولوژی SonicMaster
کیبورد با نور پس زمینهندارد
مشخصات تاچ پدپشتیبانی از فرمان‌های چند لمسی
حسگر اثر انگشتندارد
کارت خواندارد
مودمفاقد مودم
شبکه بیسیم WI-FIدارد
توضیحات شبکه بیسیم WI-FI802.11ac
بلوتوثبلوتوث داخلي
پورت شبکه Ethernetدارد
توضیحات پورت شبکه Ethernet10/100/1000
پورت VGAدارد
پورت HDMIدارد
تعداد پورت USB 3.02
تعداد پورت USB 2.01
پورت USB Type-cندارد
پورت Thunderboltندارد
پورت Serialندارد
طبقه بندیکاربري عمومي، کاربري مالتي‌مديا
نوع باتری2 سلولي
توضیحات باتریباتری لیتیوم-یون پلیمر با ظرفیت 37 وات‌ساعت
سیستم عاملفاقد سيستم‌عامل
نسخه سیستم عاملDOS
اقلام همراه لپ تاپکیف و ماوس اوریجینال ایسوس -شارژر-دفترچه راهنما
شارژدهی با تری4:00 ساعت
امکانات دیگرکیبورد فارسی
بررسی و نظر خود را بنویسید بستن فرم نظر دهی
  • تنها کاربران عضو می توانند بررسی خود را بنویسند
*
*
بد
عالی
*
*
*
*