Close
جستجو

لپ تاپ 15 اينچي ايسوس- مدل N552VW - K

0 تومان

شعبه ونک : 86086400 021 _ 86086500 021
شعبه جمهوری : 42709 021 _ 66488069 021
*

توضیحات تکمیلی :

لپ‌تاپ‌های مالتی‌مدیای مدل N را می‌توان سمبلی از قدرت شرکت ایسوس در طراحی و تولید لپ‌تاپ دانست. طراحی بی نظیر، دقت ساخت بالا، نمایشگر عالی، سخت‌افزارهای قدرتمند و امکانات بسیار ازجمله مزیت های کلی این مدل از محصولات ایسوس هستند. به‌همین علت کاربری‌های این دستگاه ها به چند مورد خاص محدود نمی‌شوند و توسط آن‌ها می‌توان به آسانی کارهایی ازجمله اجرای نرم‌افزارهای سنگین گرافیکی، ادیت فایل‌های ویدیویی، کار با نرم‌افزارهای ساخت موسیقی، اجرای بازی‌های جدید با تنظیمات گرافیکی متوسط، تماشای فیلم‌هایی با کیفیت Full HD و  4K و کار با نرم‌افزارهای محاسباتی و پردازشی را انجام داد. گرچه طبیعتا هرچه سخت‌افزار لپ‌تاپی که انتخاب می‌کنید بهتر باشد، در نتیجه کارایی آن بهتر است. پس با توجه به نیاز خود بهترین مدل از لپ‌تاپ‌های مدل N552 ایسوس را انتخاب کنید و از کارکردن با آن راضی و خرسند شوید .

در دیزاین بدنه‌ی این دستگاه از ترکیب جنس فلز و پلاستیک به گونه ای هوشمندانه‌ای استفاده شده است؛ به این صورت که قاب زیرین از جنس پلاستیک بوده و قاب پشت نمایشگر و قسمت داخلی و فضای بین کلیدهای کیبورد از جنس فلز برس‌خورده طرح‌دار می باشد. شرکت ایسوس سعی داشته تا درحد ممکن از سنگین‌شدن این لپ تاپ جلوگیری کند. هرچند که این دستگاه ۲.۵۳ کیلوگرمی در دید اول وزنی عادی داشته و با توجه به استاندارد وزن لپ‌تاپ‌های ۱۵.۶ اینچی که بین ۲.۳ الی ۲.۵ کیلوگرم است، در بالاترین حد قرار می‌گیرد؛ اما با توجه بهجنس فلز بدنه و در قیاس با دیگر لپ‌تاپ‌های مالتی‌مدیا، می‌شود گفت N552 وزن خوبی دارد. گفتنی است در قیاس با مدل نسل قبل یعنی N551، وزن این دستگاه حدود 200 گرم کم شده است. قاب بیرونی لپ‌تاپ با طرح‌های دایره‌وار برس‌خورده است که باعث جلوگیری از باقی‌ماندن اثر انگشت و لک چربی روی بدنه می شود و جذابیت زیادی به لپ تاپ بخشیده است. استفاده از جنس فلز در بیشتر قسمت های بدنه علاوه‌بر ظاهر شیک، باعث استحکام بیشتر هم شده است. ضخامت این محصول ۲۹.۹ میلی‌متر  می باشد و نمی شود آن را در دسته لپ‌تاپ‌های باریک قرار داد، اما حمل و نقل  آن در یک کیف دستی یا کوله پشتی مخصوص لپ‌تاپ کار دشواری نیست.

لپ‌تاپ‌های مدل N ایسوس بیشتر برای کاربری‌های مالتی‌مدیا و انجام بازی‌های کامپیوتری هستند و جای تعجب نیست که در طراحی آن‌ها از بهترین نوع نمایشگر استفاده شود. در این محصول از نمایشگر ۱۵.۶ اینچی با کیفیت عالی 4K و پنل IPS LCD استفاده شده است که شفافیت و وضوح خوبی دارد. این نمایشگر روکش مات دارد که معمولا در لپ‌تاپ‌های مالتی‌مدیا رایج بوده و برای استفاده‌های طولانی‌مدت مثل دیدن فیلم یا بازی‌کردن بسیار مناسب است. این نمایشگر گستره ی دیدی معادل ۱۷۸ درجه دارد و اگر از زاویه های دیگر به آن نگاه کنید، باعث تیرگی یا افت کیفیت تصویر نخواهد شد. کیفیت 4K نمایشگر شاید برای بازی‌کردن خیلی کاربردی نباشد؛ اما برای تماشای فیلم‌های باکیفیت روز بسیارمناسب و ایده آل است است. البته برای کاربرانی که از نرم‌افزارهای طراحی استفاده می‌کنند، داشتن صفحه‌نمایش 4K زیاد جالب نیست؛ زیرا در این حالت آیکون‌های Desktop و نرم‌افزارهایی که با آن‌ها کار می‌کنند خیلی ریز شده و باید برای بزرگ‌کردن آن‌ها تنظیمات لپ تاپ را عوض کرد. نمایشگر توسط دو لولای کوچک به بدنه‌ی لپ‌تاپ وصل شده است که استحکام بالایی دارند و به‌خوبی توانایی ثابت نگه‌داشتن نمایشگر در زوایای مختلف را دارند.

در قسمت بالای نمایشگر یک وب‌کم با دقت 720p HD وجود دارد. سمت راست این وب‌کم هم یک حسگر نورسنج وجود دارد که بسته به روشنایی فضای اطراف شدت نور نمایشگررا به صورت خودکار تغییر می‌دهد (البته در حالتیی  که شما در تنظیمات نمایشگر گزینه‌ی تنظیم خودکار نور پس‌زمینه را فعال کرده باشید). در دو طرف وب‌کم هم دو روزنه‌ی میکروفون برای دریافت صدا وجود دارد. بخاطر این ویژگی ها، لپ‌تاپ N552 برای برقراری تماس‌های تصویری کاملا ایده آل است.

این دستگاه از دو اسپیکر بهره می‌برد که تحت لیسانس کمپانی Bang & Olufsen تولید شده‌اند؛ درضمن سیستم صوتی دستگاه به تقویت‌کننده‌ی صوتی ICEpower هم مجهز شده است. روزنه‌های تعبیه‌شده برای خروج صدا با مدل دایره‌ای شکل بالای کیبورد در دو طرف قرار گرفته‌اند که با طرح روی بدنه‌ی لپ‌تاپ هماهنگ است. بلندی صدای این اسپیکر ها فوق‌العاده است و به‌آسانی می‌تواند حتی یک اتاق بزرگ را پوشش دهد.

 

لپ‌تاپ N552 یک  مالتی‌مدیاست و کامل‌بودن درگاه ها و اتصالات، یک اصل ضروری برای آن محسوب می‌شود. ایسوس هم کاملا به این موضوع واقف بوده و محدوده ی کاملی از درگاه های کاربردی را در این دستگاه تعبیه کرده است: هم درگاه های قدیمی و هم جدید مثل USB Type-C در آن موجود است. روی لبه‌ی کناری سمت راست جک ورودی و خروجی صدا، دو درگاه USB 3.0، درایو نوری و قفل Kensington وجود دارد. در لبه‌ی سمت چپ هم محل اتصال کابل برق شارژر، دریچه‌ی خروجی هوای گرم، یک درگاه mini-Display ، یک درگاه HDMI، یک درگاه شبکه اترنت LAN، یک درگاهUSB 3.0 و یک درگاه USB Type-C وجود دارد. در نتیجه شما هیچ کمبودی در اتصال ابزارهای جانبی با انواع درگاه ها نخواهید داشت و این درگاه های مختلف و کامل و در هر دو طرف دستگاه در دسترس هستند. روی لبه‌ی جلویی در سمت چپ، اسلات کارت حافظه وجود دارد که علاوه‌بر پشتیبانی از SD Card قابلیت خواندن کارت‌های حافظه (CompactFlash (CF را هم دارد که اصولا در دوربین‌های عکاسی دیجیتال استفاده ی زیادی دارند. روی لبه‌ی جلویی  زیر تاچ‌پد تعدادی چراغ LED کوچک هم وجود دارد که نشانگر حالت سیستم هستند. این لپ‌تاپ به منظور اتصال بی‌سیم به شبکه‌ی داخلی یا اینترنت مجهز به WiFi با استاندارد 802.11 b/g/n و برای اتصال به دیگر سیستم‌ها و ابزارها دارای اتصال بلوتوث می باشد.

ایندستگاه مجهز به یک کیبورد یکپارچه‌ی کامل و بزرگ می باشد که گستره ی کامل حروف به همراه کلیدهای Num-Pad در آن موجود هستند. شکل جزیره‌ای و ابعاد بزرگ کلیدها به شما اجازه می‌دهد با دقت کامل و سرعت بالا تایپ کنید. کلیدها خیلی نرم وراحتو بیدون صدا کار می‌کنند و با اشاره ی  کمی عمل خواهند کرد. صدای تایپ‌کردن با این کیبورد آن قدر کم است که حتی در محیط‌های خیلی ساکت مثل کتابخانه هم می شوداز این دستگاه استفاده کنید. همه ی کلیدها نقره‌ای رنگ هستند و حروف روی آن‌ها به  خاکستری می باشد که ظاهر لوکس و جذابی به این لپ‌تاپ بخشیده است. گرچه شاید برخی از کاربران ترجیح می‌دادند که کلیدهای N552VW هم مثل لپ‌تاپ‌های برند اپل به رنگ مشکی باشد؛ اما برند ایسوس به منظور یکدست‌شدن فرم ظاهری این سری لپ تاپ ها از رنگ روشن استفاده کرده است. از دیگر ویژگی های کیبورد این لپ تاپ وجود نور پس‌زمینه است که می شود آن را در سه سطح روشنایی تنظیم کرد. تابش این نور سفیدرنگ از پشت حروف خاکستری رنگ جذابیت خاصی درهنگام شب به لپ‌تاپ می‌دهد.

در قسمت استراحتگاه فلزی لپ‌تاپ، کمی نزدیک به سمت چپ، تاچ‌پدی بزرگ و یکدست هم‌رنگ کیبورد وجود دارد. هیچ دکمه ی جداگانه‌ای در این تاچ‌پد وجود ندارد و کلیک‌های چپ و راست به صورت پنهان در فضای پایینی این تاچ‌پد قرار گرفته‌اند؛ گرچه این قسمت توسط خطی باریک و ریز مشخص شده است. با این حال به آسانی می‌توان کلیک‌راست را نگه‌ داشت و با دقت بالایی عمل Drag & Drop را انجام داد. در نتیجه با این تاچ‌پد بزرگ می شودچندین فرمان چند لمسی را اعمال کرد که بعضی از آن‌ها مانند اسکرول و زوم‌کردن بسیار کاربردی هستند.

 

دستگاه N552VW همان‌طور که از نمایشگر، اسپیکرو دیزاین بدنه خوبی برخوردار است، از قطعات سخت‌افزاری نیرومند و جدید هم بهره می‌برد. شرکت ایسوس برای این محصول تازه‌ی خود از به روز ترین نسل پردازنده‌های Core اینتل در کنار رم‌های DDR4 استفاده کرده که عملکرد بسیار بالایی داشته و با نگاهی به پردازشگر گرافیکی و حافظه‌ی داخلی، متوجه قابلیت های بالای این لپ تاپ نه‌ فقط برای کاربری مالتی‌مدیا، حتی در اجرای نرم‌افزارهای حرفه‌ای گرافیکی و ادیت و بازی‌های کامپیوتری هم خواهیم شد. البته لپ‌تاپ  مدل N552 هم با پسوند VX و هم با پسوند VW هم تولید شده است که فرق این دو مدل فقط در این است که حافظه‌ی اختصاصی پردازشگر گرافیکی برای مدل VX از نوع GDDR3 و برای مدل VW از نوع GDDR5 می باشد. گرچه این فرق در استفاده ی معمولی  چندان تغییری ایجاد نمی کند؛ اما اگر می خواهید با لپ‌تاپ خود بازی‌ها یا نرم‌افزارهای سنگین را اجرا کنید، ما مدلN552VW را به شما پیشنهاد می‌کنیم که در زمان پردازش‌های سنگین، پردازشگر گرافیکی کارایی بهتری نسبت به مدل VX خواهد داشت. در قلب لپ تاپ یک پردازنده‌ی Core i7 6700HQ اینتل قرار دارد که قابلیت و توانایی بسیار زیادی دارد و تنها در لپ‌تاپ‌های حرفه‌ای و قیمت بالا  از چنین پردازنده‌هایی استفاده می‌شود. این پردازنده که از نسل ششم یا همان Skylake است، در حالت معمولی توان خروجی برابر ۲.۶ گیگاهرتز دارد و در بارگذاری‌های سنگین توسط قابلیت Turbo Boost تا ۳.۵ گیگاهرتز افزایش می‌یابد. این پردازنده در اجرای همه ی نرم‌افزارهای سنگین و حجیم حتی در حالت Multi-task سربلند است و عملکرد خیلی خوبی  دارد. این دستگاه مجهز به پردازشگر گرافیکی GeForce GTX 960M انویدیا با چهار گیگابایت حافظه اختصاصی از نوع GDDR5 (همان‌طور که گفته شد) است. استفاده ی 16 گیگابایت رم از نوع DDR4 باعث می‌شود که با خیال راحت سیستم‌عامل ویندوز 10 را روی این دستگاه نصب کنید، نرم‌افزارهای گوناگون را روان و بدون ایراد اجرا کنید و از بوت‌شدن سریع دستگاه لذت ببرید. البته که این مدل فقط از سیستم عامل ویندوز 10 پشتیبانی کامل کرده و نسخه‌های قبل از  10 یا روی آن نصب نمی‌شوند یا اگر نصب‌شود،سیستم را  دچار مشکلات زیاد و مهم مثل ازکارافتادن تاچ‌پد مواجه خواهند کرد. طبیعی است که اگر شما می خواهید در لپ‌تاپ‌های مالتی‌مدیا حجم بالایی از فیلم‌، ویدیو، موسیقی، عکس و فایل‌های دیگر را ذخیره کنید. به همین خاطر برند ایسوس در طراحی این لپ تاپ دست شما را کاملا باز گذاشته و از یک حافظه‌ی هارددیسک با ظرفیت یک ترابایت به‌همراه 128 گیگابایت حافظه از نوع SSD به عنوان کش استفاده کرده است. این حافظه‌ی داخلی ظرفیت مناسب برای آرشیوکردن انواع فایل‌های حجیم را همر ه با سرعت خیلی بالا برای اجرای سیستم‌عامل و نرم‌افزارها در اختیار شما قرار می‌دهد.

برای روشن نگه‌داشتن این قطعات و سخت‌افزارهای قوی و پرمصرف یک منبع تغذیه پرتوان نیازاست که  انجام آن به‌عهده‌ی یک باتری ۴ سلولی لیتیوم‌یون 3200 میلی‌آمپرساعت می باشد. این باتری می تواند دستگاه را تا ۴ ساعت در حالت وب‌گردی با اتصال Wi-Fi روشن نگه دارد.

برای روشن نگه‌داشتن این قطعات و سخت‌افزارهای قوی و پرمصرف یک منبع تغذیه پرتوان نیازاست که  انجام آن به‌عهده‌ی یک باتری ۴ سلولی لیتیوم‌یون 3200 میلی‌آمپرساعت می باشد. این باتری می تواند دستگاه را تا ۴ ساعت در حالت وب‌گردی با اتصال Wi-Fi روشن نگه دارد.


خرید از : تلفن شعبه ونک42709 - 88647891
خرید از : شعبه جمهوری66488069 - 66952002

خرید از : قطع ادامه تولید

 

مشخصات محصول
ابعاد29.9 × 260 × 383 ميلي‌متر
وزن2.53 کيلوگرم
سازنده ی پردازندهIntel
سری پردازندهCore i7
مدل پردازنده6700HQ
محدوده سرعت پردازنده2.5 تا 2.8 گيگاهرتز
فرکانس پردازنده2.6GHz up to 3.5GHz
حافظه ی cache6 مگابايت
ظرفیت حافظه ی RAM12گيگابايت
نوع حافظه ی RAMDDR4
ظرفیت حافظه ی داخلییک ترابايت
نوع حافظه ی داخلیحافظه‌هاي هيبريدي
مشخصات حافظه ی داخلییک ترابایت هارددیسک به همراه 128 گیگابایت حافظه SSD
شرکت سازنده پردازنده ی گرافیکیNVIDIA
مدل پردازنده ی گرافیکیGeForce GTX 960M GDDR5
حافظه ی اختصاصی پردازنه ی گرافیکی4GB
اندازه صفحه ی نمایش15.6 اينچ
نوع صفحه ی نمایشIPS LCD
دقت صفحه ی نمایش4K 3840x2160
صفحه ی نمایش ماتدارد
صفحه ی نمایش لمسیندارد
توضیحات صفحه ی نمایشکیفیت 3840x2160 پیکسل با نسبت تصویر 16:9
درایو نوریDVD-RW
وبکمدارد
توضیحات وبکمHD Camera
مشخصات اسپیکردو اسپیکر داخلی ساخت شرکت Bang & Olufsen ICEpower با تکنولوژی SonicMaster
کیبورد با نور پس زمینهدارد
مشخصات تاچ پدپشتیبانی از فرمان‌های چند لمسی
حسگر اثر انگشتندارد
کارت خواندارد
مودمفاقد مودم
شبکه بیسیم WI-FIدارد
توضیحات شبکه بیسیم WI-FI802.11ac
بلوتوثبلوتوث داخلي
پورت شبکه Ethernetدارد
پورت VGAندارد
پورت HDMIدارد
تعداد پورت USB 3.03
تعداد پورت USB 2.00
پورت Thunderboltندارد
طبقه بندیکاربري عمومي-کاربري مالتي‌مديا
نوع باتری4سلولي
سیستم عاملفاقد سيستم‌عامل
اقلام همراه لپ تاپشارژر و کابل برق - دفترچه راهنما
توضیحات پورت شبکه Ethernet10/100/1000
پورت USB Type-cدارد
شارژدهی با تری6:00 ساعت
پورت Serialندارد
توضیحات درایو نوریSuper-Multi DVD
توضیحات باتریلیتیوم-یون با ظرفیت 3200 میلی آمپر ساعت
نسخه سیستم عاملDOS
امکانات دیگرمجهز به یک پورت Mini DisplayPort
بررسی و نظر خود را بنویسید بستن فرم نظر دهی
  • تنها کاربران عضو می توانند بررسی خود را بنویسند
*
*
بد
عالی
*
*
*
*