Close
جستجو

لپ تاپ 15 اينچي ايسوس- مدل N551VW

0 تومان

شعبه ونک : 86086400 021 _ 86086500 021
شعبه جمهوری : 42709 021 _ 66488069 021
*

دستگاه های مالتی‌مدیای مدل N را میشود سمبلی از قدرت برند ایسوس در طراحی و تولید لپ‌تاپ دانست. طراحی زیبا، دقت ساخت بالا، نمایشگر عالی، سخت افزارهای قوی و امکانات زیاد از جمله خصوصیات کلی این مدل از محصولات ایسوس هستند. به همین علت کاربری‌های این دستگاه به چند مورد خاص محدود نمی‌شوند و با آن‌ها می‌توان به آسانی کارهایی مثل اجرای نرم‌افزارهای سنگین گرافیکی، ادیت فایل‌های ویدئویی، کار با نرم‌افزارهای ساخت موزیک، اجرای بازی‌های به روز با تنظیمات گرافیکی سنگین، دیدن فیلم‌های با کیفیت Full HD و 4K و اجرای نرم‌افزارهای محاسباتی و پردازشی را انجام داد. گرچه طبیعتا هرچه اسکلت سخت‌افزاری دستگاهی که انتخاب می‌کنید بالاتر باشد، می شود انتظار عملکرد بیشتری از آن داشته باشید. پس با توجه به احتیاج خود بهترین مدل از لپ‌تاپ‌های N551 شرکت ایسوس را انتخاب کنید و از کار کردن با آن لذت ببرید.

در دیزاین قاب این دستگاه از ترکیب جنس فلز و پلاستیک به شیوه خلاقانه استفاده‌شده، به‌این‌ترتیب بدنه اصلی‌، که در دید نیست، از پلاستیک ساخته‌شده است؛ در عوض قاب پشت نمایشگر و فضای داخلی و فاصله بین دکمه های کیبورد با فلز برس خورده طرح دار ساخته‌شده‌اند. دو قسمت پلاستیکی و فلزی با لبه‌های منحنی شکل به همدیگر وصل  شده‌اند که این طراحی زیبا، جذابیت خاصی به N551 داده است.

فلز قاب پشتی صفحه نمایش با طرح‌های دایره‌ای وار برس خورده که علاوه بر جلوگیری از باقی ماندن جای انگشت و لک روی قاب، زیبایی قابل‌توجهی به این دستگاه بخشید‌ه‌اند، ساخته‌شده است. استفاده از جنس فلز در اکثر قسمت های بدنه باعث زیاد شدن وزن لپ‌تاپ شده؛ اما در عوض قدرت و جذابیت ظاهری آن را تا حد زیادی افزایش داده است. این دستگاه 31.5 میلی‌متر ضخامت دارد و نمی شود آن را در محدوده ی لپ‌تاپ‌های باریک قرار دارد، اما با توجه به این میزان وزن و ضخامت، حمل و نقل N551 در یک کیف‌دستی یا کوله‌پشتی ، کاربران را به‌زحمت نمی‌اندازد.

لپ‌تاپ‌های ایسوس مدل N ایسوس در کنار کاربری‌های معمولی ، مخصوص کاربری‌های مالتی مدیا و اجرای بازی‌های کامپیوتری ساخته شده اند؛ جای تعجب ندارد که در طراحی آن‌ها از بهترین مدل نمایشگر استفاده شود. در این لپ تاپ از نمایشگر 15.6 اینچی QuadHD با پنل LCD با تکنولوژی IPS استفاده‌شده که وضوح و کیفیت بالایی دارد. این نمایشگر روکشی مات دارد و به خاطر تکنولوژی IPS گستره ی دید آن برابر با 178 درجه می باشد. ‌به همین دلیل باعث می‌شوند، تا N551 ایسوس برای بازی کردن در زمان طولانی یا حتی دیدن فیلم در یک جمع چند نفر خوب باشد.

همچنین نمایشگر مات کمک می‌کنند تا در فضاهای باز و زیر نورهای مستقیم با شدت تابش بالا هم بشود از این دستگاه استفاده کرد. در مقابل وجود این روکش مات  سرزندگی رنگ‌ها را کم می کند، اگرچه با همین روکش مات هم تصاویر واضح و خوبی را میبینیم که لذت کار با لپ تاپ  N551 را زیاد می‌کنند. نمایشگر این لپ‌تاپ‌ توسط دو لولای کوچک به قاب اصلی وصل شده‌اند که خوشبختانه استحکام بالایی دارند و خیلی خوب توانایی ثابت نگه‌داشتن نمایشگر را در زوایای گوناگون دارند.

بین نمایشگر و لبه‌ی بالایی، یک وب‌کم با دقتHD  وجود دارد . قسمت راست این وب‌کم یک حسگر نورسنج موجود است تا با توجه به روشنایی فضا، اندازه ی روشنایی صفحه نمایش N551 ایسوس را به طور اتوماتیک تنظیم کند. در دو سمت وب‌کم هم دو روزنه وجود دارند که زیر آن‌ها میکروفون‌های این دستگاه برای گرفتن صدا قرار داده‌شده‌اند. این مجموعه‌ نشان می‌دهد که لپ تاپپ  N551 برای تماس‌های تصویری هم مطلوب به‌ نظر می‌رسد.

در قسمت بالای نمایشگر یک وب‌کم با دقت 720p HD وجود دارد. سمت راست این وب‌کم هم یک حسگر نورسنج وجود دارد که بسته به روشنایی فضای اطراف شدت نور نمایشگررا به صورت خودکار تغییر می‌دهد (البته در حالتیی  که شما در تنظیمات نمایشگر گزینه‌ی تنظیم خودکار نور پس‌زمینه را فعال کرده باشید). در دو طرف وب‌کم هم دو روزنه‌ی میکروفون برای دریافت صدا وجود دارد. بخاطر این ویژگی ها، لپ‌تاپ N552 برای برقراری تماس‌های تصویری کاملا ایده آل است.

این دستگاه چهار اسپیکر دارد که تحت لیسانس کمپانی Bang & Olufsen تولید شده اند. در ضمن سیستم صوتی این دستگاه به تقویت‌کننده صوتی ICEpower نیز تجهیز  شده است. روزنه‌های موجود برای خروج صدا با فرم دایره‌ای شکل در دو سمت کیبورد دیده می شود که با فرم کلی دایره‌ای قاب پشتی صفحه نمایش حس لوکس بودن و کیفیت در طراحی این دستگاه را برای شما تداعی می‌کنند. اندازه ی بلندی صدای این چهار اسپیکر عالی است و به آسانی می‌توانند یک اتاق وسیع را پوشش دهند.

اما شرکت ایسوس به این بسنده نکرده و یک ساب ووفر SonicMaster جدا هم به همراه این کالا ارایه کرده که به درگاه مخصوص و زردرنگی که بر روی قسمت سمت چپ لپ تاپ قرار دارد، وصل می‌شود. این ساب ووفر صدای بیس قوی ای تولید می‌کند و در کنار چهار اسپیکر اصلی لپ تاپ ، تجربه بسیار جالب و متفاوتی در گوش دادن به موزیک دارد. طبق ادعای برند ایسوس این ساب‌ووفر صدایی با فرکانس پایین‌ و قدرت بیس بالاتر در قیاس با بسیاری از دستگاه های بازار تولید می‌کند.

دستگاه N551 یک لپ تاپ مالتی‌مدیاست و به مجموعه‌ی کاملی از درگاه ها و اتصالات تجهیز شده، یک ضرورت برای آن به حساب می آید. شرکت ایسوس هم کاملا به این موضوع واقف بوده و محدوده ی کاملی از درگاه های کاربردی را برای این دستگاه در نظر گرفته است. روی لبه‌ی قسمت راست جک ورودی و خروجی صدا، یک درگاه  USB 3.0، درگاه مخصوص اتصال ساب‌ووفر SonicMaster، محل قفل Kensington و درب درایو نوری دیده می‌شوند. قسمت سمت چپ هم محل قرارگیری درگاه  اتصال‌ شارژر، دریچه خروجی هوای گرم، پورت mini-DisplayPort، HDMI، پورت شبکه «اترنت» (LAN) و دوعد پورت USB3.0 است. با قرار گرفتن درگاه های  USB3.0 در هر دو لبه‌ی دستگاه هیچ کمبودی در اتصال ابزارهای جانبی که از این درگاه استفاده می‌کنند، نخواهید داشت. اسلات کارت حافظه هم در سمت چپ لبه‌ی جلویی وجود دارد، که علاوه بر پشتیبانی از SDCard قابلیت خواندن کارت‌های حافظه CF را هم دارد که عموما در دوربین‌های دیجیتالی استفاده می‌شوند. روی همین لبه، زیر تاچ پد چندLED کوچک هم وجود دارد که نشانگر حالت کلی لپ تاپ هستند. علاوه بر این درگاه ها، لپ تاپ  N551 به Wi-Fi از نوع n و بلوتوث تجهیز شده  است.

برند ایسوس N551 به یک صفحه کلید یک‌تکه تجهیز شده است ، کامل و بزرگ‌شده که محدوده ی کاملی از حروف تا دکمه های عددی ماشین‌حساب هم در آن موجود است. اندازه‌ی بزرگ دکمه ها و فرم قرارگیری آن‌ها به‌صورت جزیره‌ای به شما امکان می‌دهد با کیفیت و سرعت خوبی تایپ کنید. زمان فشردن دکمه ها و راحتی و نرمی و بی‌صدایی آن‌ها توجه‌تان را جلب خواهد کرد. صدای تایپ کردن با این صفحه کلید به حدی کم است که حتی در محیط‌های خیلی ساکت مانند کتابخانه هم می شود از این دستگاه  استفاده کنید. دکمه های این کیبورد به رنگ نقره‌ای هستند و حروف روی آن‌ها به رنگ خاکستری می باشد، که ظاهر لوکیس و جذابی به این دستگاه داده‌اند. شاید بعضی از کاربران دوست داشتند که دکمه های این دستگاه هم مثل لپ‌تاپ‌های شرکت اپل به رنگ مشکی باشد، اما شرکت ایسوس در جهت یک‌دست شدن شکل ظاهری این مدل لپ تاپ  از رنگ روشن استفاده کرده است. از دیگر ویژگی های صفحه کلید این لپ تاپ وجود نور پس‌زمینه می باشد که می‌توانید آن را در سه حالت روشنایی تنظیم کنید. تابش این نور سفید از پشت حروف خاکستری رنگ، حاتی زیبایی در شب به لپ‌تاپ می‌دهد.

در قسمت استراحتگاه دست فلزی دستگاه کمی مایل به قسمت چپ یک تاچ‌پد بزرگ و یک تکه همرنگ با  صفحه کلید وجود دارد. هیچ دکمه جداگانه‌ای در این تاچ‌پد وجود ندارد و کلیک‌های چپ و راست به طور پنهان در فضای پایینی این تاچ‌پد قرار گرفته‌اند. گرچه این قسمت با یک خط باریک و کوچک مشخص شده است. با این حال به آسانی می شود  کلیک راست را نگه‌ داشت و با دقت زیلد عمل Drag & Drop را انجام داد. طبیعی است توسط این تاچ‌پد بزرگ می شود چندین فرمان چند لمسی را اعمال کرد که بعضی از آنها مثل اسکرول و زوم کردن خیلی کاربردی هستند.

داین دستگاه علاوه بر برخورداری از صفحه نمایش ، اسپیکرو طراحی مناسب بدنه، از سخت‌افزاری قوی هم بهره می‌برد. لپ تاپ ایسوس N551، به یک پردازنده‌ی چهار هسته‌ای Core i7 6700HQ اینتل تجهیز شده که عملکرد و قابلیت بالایی هم دارد. این پردازنده تنها در بعضی لپ‌تاپ‌های حرفه‌ای و گران‌قیمت استفاده می‌شود. توان خروجی این پردازنده‌ی نسل چهارمی سری Core اینتل، در شرایط معمولی برابر 2.6 گیگاهرتز است و در بارگذاری‌های سنگین به خاطر قابلیت Turbo Boost تا 3.5 گیگاهرتز افزایش می‌یابد. این پردازنده در اجرای بیشتر نرم‌افزارهای سنگین و حجیم حتی در حالت Multi-task عملکرد خوبی داشته و کاملا رضایت‌بخش بوده . این دستگاه  پردازشگر گرافیکی GeForce GTX 960M انویدیا با چهار گیگابایت حافظه اختصاصی از مدل GDDR5 دارد، که به آسانی می‌تواند به روز ترین بازی‌های کامپیوتری را اجرا کند. حتی در حالتی که تنظیمات گرافیکی را روی حد بالا قرار دهید هم اندازه ی نرخ فریم  مطلوب به نظر می‌رسد و بازی‌های حجیم هم آسان و لذت‌بخش اجرا می‌شوند.

همچنین این پردازشگر گرافیکی برای کاربری‌های مالتی مدیا هم خوب است و به راحتی از پس نمایش و ادیت های سبک فایل‌های تصویری باکیفیت Full HD 1080p و 4K برمی‌آید. وجود 8 گیگابایت رم از مدل DDR4، این دستگاه را به یک مثال کم‌نظیر برای نصب  سیستم‌عامل ویندوز 8.1 یا 10 تبدیل کرده است. با این مجموعه‌ی سخت‌افزاری، نرم‌افزارهای گوناگون را راحت و بدون ایراد اجرا کنید و از بوت شدن تند دستگاه لذت ببرید. ازآنجایی‌که اصولا در دستگاه های مالتی مدیا حجم زیادی از فیلم‌، ویدیو، موزیک، عکس و فایل‌های دیگر نگه داری می‌شوند، وجود حافظه داخلی با حجم بالا یک اصل مهم حساب می‌شود. اما برند ایسوس تنها به حجم زیاد اکتفا نکرده و در این مدل از حافظه هیبریدی استفاده کرده، یک هارددیسک یک ترابایتی و یک SSD با ظرفیت 128 گیگابایت این لپ تاپ را تجهیز کرده . این ترکیب باعث می‌شود؛ حافظه‌ی داخلی N551 علاوه بر حجم زیاد، سرعت زیادی برای اجرای سیستم‌عامل و بعضی از برنامه‌های پرکاربرد را هم در اختیار کاربر قرار دهد.

برای روشن ماندن این سخت‌افزار قوی و البته پرمصرف، یک منبع تغذیه قدرتمند  ‌هم لازم داریم؛ در لپ تاپ ایسوس N551 این کاربه عهده‌ی یک باتری 6 سلولی لیتیوم-یونی 5200 میلی‌آمپری با ظرفیت 56 وات‌ساعت می باشد. این باتری می تواند دستگاه را تا 5 ساعت در حالت جستجو بااتصال Wi-Fi روشن نگه دارد. این باتری را می‌توانید به آسانی از دستگاه جدا کرده و تعویض کنید.

دستگاه های مدل N ایسوس، مخصوصا سری N551 ، را می‌توان یکی از خوبترین گزینه ها به‌عنوان سیستمی برای استفاده‌ی مالتی مدیا دانست. این لپ تاپ ها مجموعه‌ای از طراحی ظاهری جالب با استفاده از جنس فلز، نمایشگر  15.6 اینچی با وضوح QuadHD، سخت‌افزارهای قوی بر پایه‌ی Intel Core i7 6700HQ به همراه 8 گیگابایت رم DDR4، صدای خروجی با وضوح‌بالا و شفاف، باتری پرتوان 5200 میلی‌آمپر ساعتی ، درگاه های ورودی و خروجی کامل را در کنار قیمت مطلوب هستند. این دستگاه پاسخگوی بیشتر نیازهای کاربران بوده و تجربه کاربری خوبی را به همراه خواهد آورد.

خرید از : شعبه ونک42709 - 88647891
خرید از : شعبه جمهوری66488069 - 66952002

امکان خرید اقساط : وجود دارد
تذکر :
مشتری گرامی امکان دادن یک چک برای هر دو قسط وجود دارد.در صورتیکه پیش قسط بیشتری پرداخت نمایید و یا قصد داشته باشید تعداد اقساط را تغییر دهید امکانپذیر میباشد.ضمنا مبلغ 3 درصد مبلغ فاکتور شما هزینه اعتبار سنجی شرکت بای چک جهت صدور تاییدیه چک میباشد که از مشتریان تایید شده که برای خرید مراجعه مینمایند اخذ میگردد.

 

مشخصات محصول
ابعاد29.9 × 260 × 383 ميلي‌متر
وزن2.53 کيلوگرم
سازنده ی پردازندهIntel
سری پردازندهCore i7
مدل پردازنده6700HQ
محدوده سرعت پردازنده2.5 تا 2.8 گيگاهرتز
فرکانس پردازنده2.6GHz up to 3.5GHz
حافظه ی cache6 مگابايت
ظرفیت حافظه ی RAM8 گيگابايت
نوع حافظه ی RAMDDR4
ظرفیت حافظه ی داخلیدو ترابايت
نوع حافظه ی داخلیهارد ديسک
مشخصات حافظه ی داخلی5400RPM
شرکت سازنده پردازنده ی گرافیکیNVIDIA
مدل پردازنده ی گرافیکیGeForce GTX 960M GDDR5
حافظه ی اختصاصی پردازنه ی گرافیکی4GB
اندازه صفحه ی نمایش15.6 اينچ
نوع صفحه ی نمایشIPS LCD
دقت صفحه ی نمایشFull HD 1920x1080
صفحه ی نمایش ماتندارد
صفحه ی نمایش لمسیدارد
توضیحات صفحه ی نمایشقابلیت شناسایی 10 نقطه لمس همزمان
درایو نوریDVD-RW
وبکمدارد
توضیحات وبکمHD Web Camera
مشخصات اسپیکردو اسپیکر داخلی ساخت شرکت Bang & Olufsen ICEpower با تکنولوژی SonicMaster
کیبورد با نور پس زمینهدارد
مشخصات تاچ پدپشتیبانی از فرمان‌های چند لمسی
حسگر اثر انگشتندارد
کارت خواندارد
مودمفاقد مودم
شبکه بیسیم WI-FIدارد
توضیحات شبکه بیسیم WI-FI802.11ac
بلوتوثبلوتوث داخلي
پورت شبکه Ethernetدارد
پورت VGAندارد
پورت HDMIدارد
تعداد پورت USB 3.03
تعداد پورت USB 2.00
پورت Thunderboltندارد
طبقه بندیکاربري مالتي‌مديا
نوع باتری4سلولي
توضیحات باتریلیتیوم-یون با ظرفیت 3200 میلی آمپر ساعت
سیستم عاملفاقد سيستم‌عامل
نسخه سیستم عاملDOS
اقلام همراه لپ تاپکیف و ماوس اوریجینال ایسوس-شارژر و کابل برق-دفترچه راهنما
توضیحات پورت شبکه Ethernet10/100/1000Base T
پورت Serialندارد
امکانات دیگرکیبورد فارسی - مجهز به یک پورت mini DisplayPort
توضیحات درایو نوریSuper-Multi DVD
پورت USB Type-cدارد
شارژدهی با تری6:00 ساعت
بررسی و نظر خود را بنویسید بستن فرم نظر دهی
  • تنها کاربران عضو می توانند بررسی خود را بنویسند
*
*
بد
عالی
*
*
*
*