Close
جستجو

لپ تاپ 15 اينچي ايسوس - مدل K556UQ - J

0 تومان

شعبه ونک : 86086400 021 _ 86086500 021
شعبه جمهوری : 42709 021 _ 66488069 021
*

لپ تاپ ایسوس مدل K556، به روز ترین سری از لپ‌تاپ‌های رده‌ی کاربری عمومی این شرکت تایوانی می باشد که ابتدای سال ۲۰۱۶ میلادی معرفی شد. بازار هدف این سری، کاربرانی هستند که قصد ندارند پول زیادی برای خرید یک لپ‌تاپ بپردازند؛ اما می‌خواهند از به روزترین تکنولوژی لپ تاپ های شخصی استفاده کنند. تمامی مدل‌های مدل K556 به ششمین و هفتمین نسل پردازنده‌های سری Core شرکت اینتل، معروف به «اسکای‌لیک» (Skylake) و «کیبی‌لیک» (KabyLake) و تراشه‌های گرافیکی سری ۹ شرکت انویدیا تجهیز شده‌اند. به علاوه، برند ایسوس برای لپ‌تاپ‌های میان‌رده‌ی جدیدش، پورت USB Type-C هم در نظر گرفته تا کاربرانش هیچ‌گونه نقصی در رابطه با گجت‌های جدید احساس نکنند.

یکی از تغییرات مهمی که در نسل جدید لپ‌تاپ‌های مدلK در قیاس با مدل‌های سال قبل صورت گرفته، افزوده شدن پورت USB Type-C است. این مسئله هم خوب است و هم بد؛ خوب از این رو که کاربران K556 برای اتصال گجت‌های جدید به لپ‌تاپشان نگرانی نخواهند داشت؛ اما برای این کار، شرکت ایسوس مجبور شده یکی از درگاه‌های USB 3.0 را حذف کند. این یعنی تمام مدل‌های K556، تنها دو پورت USB سنتی یا همان Type-A دارند. معمولا یکی از این دو پورت به وسیله یک ماوس اشغال می‌شود و دیگری هم برای بیشتر کاربران، مهمان پایه‌ی خنک‌کننده خواهد بود؛ بنابراین احتمالش زیاد است که زمان اتصال چند دستگاه USB مانند هارددیسک اکسترنال یا فلش‌مموری،  مشکل پیدا کنید.

از بحث پورتUSB که خارج شویم، شرکت ایسوس دیگر پورت های استاندارد و موردنیاز برای یک دستگاه میان‌رده را در سری K556 قرار داده که شامل خروجی‌های تصویر VGA و HDMI، شبکه‌ی LAN، کارت‌خوان با پشتیبانی از کارت‌های حافظه‌ی SD، درگاه صوتی ۳٫۵ میلی‌متری و درایو نوری است.

ظاهرا شرکت ایسوس از عکس العمل کیبورد مدل‌های قبلی راضی بوده؛ زیرا در کیبورد K556 در قیاس با مدل سال قبل ، هیچ تغییری انجام نداده است. این کیبورد جزیره‌ای با دکمه های مشکی جدا از هم تلاش کرده کاربر را یاد کیبوردهای بی نظیر لپ‌تاپ‌های مک‌بوک بیندازد؛ ولی تصور خیلی با واقعیت فرق  دارد. دکمه های کیبورد سری K556 با اینکه فضای لازم برای حرکت و نقطه‌ی فشار مشخصی دارند؛ گاهی هنگام تایپ تند، به خوبی شناسایی نمی‌شوند و این مسئله، برای کاربرانی که قصد دارند به صورت حرفه‌ای تایپ کنند، آزاردهنده خواهد بود. البته کاربرانی که خیلی تند و سریع تایپ نمی‌کنند، مشکلی با کیبورد K556 پیدا نخواهند داشت. مانند بیشتر لپ‌تاپ‌های میان‌رده، کیبورد K556 هم نور پس‌زمینه ندارد.

تاچ‌پد مدل K556 سطحی وسیع و صیقلی دارد تا انگشت دست به آسانی روی آن سر بخورد. فرمان‌های چندلمسی هم یه آسانی شناسایی می‌شوند. دکمه های چپ و راست هم با اینکه در سطح تاچ‌پد مستتر شده‌اند؛ با توجه به عمق و نقطه‌ی فشار مناسبشان، به آسانی احساس می‌شوند. کلا، اگر احتیاج خاصی به استفاده از ماوس ندارید، تاچ‌پد K556 نیازتان را برطرف خواهد کرد. مخصوصا با توجه به اندازه ی محدود درگاه های USB لپ تاپ ، بد نیست که استفاده از ماوس را کنار بگذارید.

یکی از ویژگی های مهم لپ‌تاپ‌های کاربری عمومی این می باشد که برای هر مدل نیاز، سخت‌افزار خوبی دارند. ایسوس K556 هم از همین حالت پیروی می‌کند؛ البته با این فرق که همه ی مدل‌ها، از به روز ترین قطعات ساخته شده استفاده می‌کنند. شرکت ایسوس تمام مدل‌های K556 را به نسل ششم و هفتم پردازنده‌های Core i5 و Core i7 تجهیز کرده تا کاربر با نقصی در اجرای محاسبات روزمره اش مواجه نشود. اما بدانید که این پردازنده‌ها از نوع کم‌مصرف (Low Voltage) می باشند و قدرت پردازنده‌های Core i5 و Core i7 موجود در لپ‌تاپ‌های بالارده را ندارند. اگر در استفاده‌های روزانه ، کارهایی سنگین مثل برنامه‌نویسی، ادیت عکس یا کار با برنامه‌های مهندسی هم دارید، قطعا مدل‌هایی که از پردازنده‌ی Core i7 استفاده می‌کنند، بهتر خواهند بود.

برای پردازش گرافیکی، مدل‌های پایین و میان‌رده‌ی تراشه‌های گرافیکی انویدیا مد نظر گرفته شده است؛ در این مدل‌ها از سری میان‌رده‌ی 930M تا 940MX دیده می‌شوند. اصولااگر کارهای گرافیکی انجام می‌دهید یا قصد دارید که با دستگاهتان کمی هم بازی کنید، حتما سراغ مدل‌هایی بروید که تراشه‌های 940M یا 940MX در آن ها موجود است؛ در غیر این حالت، مدل‌هایی که از 930M یا 930MX استفاده می‌کنند، کافی هستند.

باتری لیتیوم-پلمیری که بنا است K556 را شارژ نگه دارد، با توجه به سری پردازنده و تراشه‌ی گرافیکی، می‌تواند حداکثر ۶ ساعت مرورگری اینترنت و ۴ ساعت تماشای ویدیو را تضمین کند. این اندازه برای یک دستگاه میان‌رده، خیلی خوب است. سیستم خنک‌کننده‌ای که شرکت ایسوس برای سری K556 در نظر گرفته، از یک فن و مقداری لوله‌ی انتقال حرارت به وجود آمده که حتی زمان اجرای محاسبات سنگین هم، صدای زیادی ایجاد نمی‌کند. هم چنین ، ازآنجایی‌که هیچ‌کدام از مدل‌ها، از پردازنده‌های با ولتاژ بالا یا تراشه‌های گرافیکی دل بالا استفاده نمی‌کنند، دمای قسمت‌های مختلف بدنه هم، خیلی افزایش نمی یابد. ناگفته نماند تمام مدل‌های K556 تنها از ویندوز ۱۰ پشتیبانی می‌کنند و حتی در سایت ایسوس هم، درایورهای مربوط به ویندوزهای قبلی در دسترس نیستند.

حالت صفحه نمایش در سری های گوناگون K556 کاملا فرق دارد. با توجه به پولی که پرداخت می‌کنید، می‌توانید مدل‌هایی با صفحه نمایش براق HD تا مدل‌هایی با صفحه نمایش مات Full HD را تهیه کنید. قطعا اگر در کارهای روزانه، احتیاج به دقت زیاد دارید (مثلا با متون زیاد کار می‌کنید) به تهیه‌ی مدل‌هایی با صفحه نمایش Full HD فکر کنید؛ اما اگر استفاده‌ی خاصی ندارید و می‌خواهید کمترین پول را بپردازید، سراغ صفحه نمایش های HD بروید. نمونه ی دیگری که باید در ذهن داشته باشید، این است که صفحه نمایش هایی که دارای روکش مات هستند، انعکاس تصویر کمتر و کارایی کلی خوب تری دارند. اما جدا از اینکه کدام مدل را در نظر داریم، همه ی مدل‌ها، صفحه نمایش هایی میان‌رده و عادی دارند. روشنایی، وضوح و گستره ی دید، همگی در سطح پایینی قرار دارند. کیفیت و غلظت رنگ‌ها هم تعریفی ندارد. این‌طور می‌توان نتیجه گیری کرد که گرافیست‌ها و طراحان، جزو بازار هدف سری K556 نبوده‌اند.

در پایین لبه‌ی جلویی لپ تاپ ، دو اسپبکر استریو وجود دارد. این اسپیکر ها به لطف تکنولوژی«سانیک‌مستر» (SonicMaster)، صدای عالی، رسا و بلندی ایجاد می‌کند که برای دستگاهی در این حدود قیمتی، کاملا مطلوب است. باوجوداین، اگر دنیای موسیقی را دوست دارید یا علاقه دارید که با لپ‌تاپتان زیاد فیلم ببینید، خوب است که یک جفت اسپیکر به آن وصل کنید یا کمتراز هدفون استفاده کنید.

تقریبا همه ی چیزی که از بدنه‌ی یک لپ‌تاپ میان‌رده انتظار داشته باشید، درلپ تاپ K556 قابل‌مشاهده است. روی قاب پشت صفحه نمایش، طرح دایره‌ای سمبل ایسوس یعنی «زن» (Zen) وجود دارد که در دید اول، تصور یک روکش از جنس فلزی را در ذهن شما ایجاد می‌کند. تمام قسمت‌های لپ تاپ از جنس پلاستیک ساخته شده و هیچ اثری از آلومینیوم یا مواد اولیه‌ی اعلا دیده نمی‌شود. دقت ساخت و تولید  بدنه هم چندان چنگی به دل نمی‌زند؛ فشار به قسمت‌های گوناگون بدنه می‌تواند در ان خمش ایجاد کند. در نظر داشته باشید که چنین بدنه‌ای برای لپ‌تاپ‌های میان‌رده در این حدود  قیمتی، عادی است و نباید انتظار بیشتری هم داشته باشید.

مدل K556 در ادامه ی مدل‌های میان‌رده‌ی برند ایسوس است؛ لپ‌تاپ‌هایی با تکنولوژی روز و قیمت خوب که می توانند همه کاری بکنند؛ اما همه کاری در حد یک لپ‌تاپ میان‌رده. با این دستگاه ها می‌توانید فیلم ببینید، بازی کنید، مقاله بنویسید و عکس و ویدیو هم ادیت کنید؛ اما کلیه ی این‌ها با توجه به محدوده ی قیمتی انجام می‌شوند. برای لپ‌تاپی در این حدود قیمتی، K556 امکانات و ویژگی های خیلی خوبی دارد و یک تجربه‌ی عالی از کارکردن با ویندوز ۱۰ را در اختیار شما قرار می‌دهد. پس اگر به دنبال لپ‌تاپی به‌صرفه و همه کاره و حرفه ای هستید، لپ تاپ ایسوس K556 گزینه ی مناسبی محسوب می‌شود

خرید از : شعبه ونک42709 - 88647891
خرید از : شعبه جمهوری66488069 - 66952002

امکان خرید اقساط : وجود دارد
تذکر :
مشتری گرامی امکان دادن یک چک برای هر دو قسط وجود دارد.در صورتیکه پیش قسط بیشتری پرداخت نمایید و یا قصد داشته باشید تعداد اقساط را تغییر دهید امکانپذیر میباشد.ضمنا مبلغ 3 درصد مبلغ فاکتور شما هزینه اعتبار سنجی شرکت بای چک جهت صدور تاییدیه چک میباشد که از مشتریان تایید شده که برای خرید مراجعه مینمایند اخذ میگردد.
مشخصات محصول
ابعاد25.5 × 251 × 378 ميلي‌متر
وزن2.30 کيلوگرم
سازنده ی پردازندهIntel
سری پردازندهCore i5
مدل پردازنده7200U
محدوده سرعت پردازنده2.5 تا 2.8 گيگاهرتز
فرکانس پردازنده2.50GHz up to 3.10GHz
حافظه ی cache3 مگابايت
ظرفیت حافظه ی RAM8گيگابايت
نوع حافظه ی RAMDDR4
ظرفیت حافظه ی داخلیيک ترابايت
نوع حافظه ی داخلیهارد ديسک
مشخصات حافظه ی داخلی5400RPM
شرکت سازنده پردازنده ی گرافیکیNVIDIA
مدل پردازنده ی گرافیکیGeForce 940MX
حافظه ی اختصاصی پردازنه ی گرافیکی2GB
اندازه صفحه ی نمایش15.6 اينچ
نوع صفحه ی نمایشTFT LED-backlit LCD
دقت صفحه ی نمایشFull HD 1920x1080
صفحه ی نمایش ماتندارد
صفحه ی نمایش لمسیندارد
توضیحات صفحه ی نمایشنسبت تصویر 16:9
درایو نوریDVD-RW
توضیحات درایو نوریSuper-Multi DVD
وبکمدارد
توضیحات وبکمVGA Web Camera
مشخصات اسپیکربلندگوهای استریو داخلی با تکنولوژی Sonic Master
کیبورد با نور پس زمینهندارد
مشخصات تاچ پدپشتیبانی از فرمان‌های چند لمسی
حسگر اثر انگشتندارد
کارت خواندارد
مودمفاقد مودم
شبکه بیسیم WI-FIدارد
توضیحات شبکه بیسیم WI-FI802.11b/g/n
بلوتوثبلوتوث داخلي
پورت شبکه Ethernetدارد
توضیحات پورت شبکه Ethernet10/100/1000
پورت VGAدارد
پورت HDMIدارد
تعداد پورت USB 3.01
تعداد پورت USB 2.01
پورت USB Type-cدارد
پورت Thunderboltندارد
پورت Serialندارد
طبقه بندیکاربري مالتي‌مديا
نوع باتری2 سلولي
شارژدهی با تری5:00 ساعت
توضیحات باتریباتری لیتیوم-یون پلیمر با ظرفیت 38 وات‌ساعت
سیستم عاملفاقد سيستم‌عامل
نسخه سیستم عاملDOS
امکانات دیگریک عدد پورت USB Type-C
اقلام همراه لپ تاپکیف و ماوس اوریجینال ایسوس-شارژر و کابل برق -دفترچه راهنما
بررسی و نظر خود را بنویسید بستن فرم نظر دهی
  • تنها کاربران عضو می توانند بررسی خود را بنویسند
*
*
بد
عالی
*
*
*
*