Close
جستجو

لپ تاپ 14 اينچي لنوو - مدلThinkPad T460P - B

0 تومان

شعبه ونک : 86086400 021 _ 86086500 021
شعبه جمهوری : 42709 021 _ 66488069 021
*

توضیحات تکمیلی :

لپ تاپ 14 اينچي لنوو  - ThinkPad  T460P - B

Lenovo ThinkPad  T460P - B- 14 inch Laptop

لنوو T460P با صفحه‌نمایش ۱۴ اینچ، وزن زیر دو کیلوگرم و ضخامت حدودا  ۲.۵ سانتی‌متر، از لحاظ اندازه نوع کوچک T440P است. این لپ تاپ جوری  طراحی شده است تا به آسانی  در یک کیف لپ‌تاپ قرارگیرد و در طی روز بتوانید آن را در دفتر کار استفاده و جابه جا کنید. طراحی T460P مثل بقیه مدل‌های دیگر لپ تاپ های ThinkPad است؛ ساختار زیبا و مستطیلی‌شکل با زوایای تند و رنگ مشکی پرکلاغی  خصوصیت اصلی ل لپ‌تاپ‌های این مدل است. کل بخش های این لپ تاپ مشکی است و فقط TrackPoint معروف و به نام لنوو است که با رنگ قرمز جلوه می‌کند. قاب پشت صفحه‌نمایش لطیف است و این خصوصیت در بقیه مدل‌های دیگر تینک‌پد خیلی کم وجود دارد. جنس ساختار و کارکردن با آن حس مطلوبی را به کاربر می دهد و بهتر بود اگر محل قرارگیری دست، بخشی که کاربر بیشتر از قاب پشت صفحه‌نمایش از آن استفاده دارد هم همین جور بود. قاب پلاستیکی تقویت‌شده با الیاف شیشه برای قاب پشت صفحه‌نمایش و ساختار فلزی طراحی شده از آلیاژ منیزیم و آلومینیوم، T460P را در مقابل ضربه‌ها و فشارهایی که ممکن است در محیط کار و کارگاه‌ها به آن وارد خواهد شد بادوام و استوارمی‌کند. با توجه به اضهارات شرکت لنوو، این کالا تست های سختی را در شرایط گوناگون دما، رطوبت، طوفان شن، لرزش و شوک تحمل کرده است و در همه‌ی آن‌ها موفق بیرون آمده است.

برای لنوو T460P همانگونه که از نام خانوادگی آن یعنی تینک‌پد توقع داشتیم، کیبورد و تاچ‌پد و ترک‌پوینت برترین بخش دستگاه است. کیبوردی که در حد خود بهترین است. کلیدهای زیبا و باکیفیت، با طراحی خاص لنوو که به کلیدهای «خندان» معروف هستند. فاصله‌ی ۱.۹۵ میلی‌متری بین دکمه‌ها قابلیت تایپ آسان و سریع را در اختیار کاربر قرار می دههد و مقدار اشتباهات تایپی را به کمترین حد می‌رساند. به علاوه میزان فشاری که باید به کلیدها وارد شود تا عمل پاسخگویی انجام بگیرد، کم است و احتیاج نیست زمان تایپ‌کردن با کیبورد کشتی بگیرید یا با مشت روی آن بکوبید.

مانند بقیه مدل‌های دیگر تینک‌پد، یک ترک‌پوینت قرمزرنگ در بین کیبورد و نزدیک به تاچ‌پد وجود دارد. این ترک‌پوینت با تاچ‌پد دستورهای حرکتی زیادی را انجام می‌دهد و در حقیقت مانند یک ماوس مجزا کار می‌کند. به علاوه با در نظر گرفتن اینکه ترک‌پوینت و تاچ‌پد نزدیک به هم هستند، بدون اینکه احتیاج باشد دست خود را از روی تاچ‌پد بردارید می‌توانید به آسانی با آن کار کنید. کیفیت و دقت انجام دستورها آنقدر خوب است که اگر به کارکردن با ترک‌پوینت  عادت کنید دیگر نیازی به ماوس مجزا ندارید.

اگر از علاقه مندان به ترک‌پوینت لپ‌تاپ‌های صنعتی لنوو نیستید، به تاچ‌پد T460P آفرین خواهید گفت. سطح مات و صاف تاچ‌پد، هم  یک لمس و هم  چند لمس یکسان به‌سرعت و دقت را پشتیبانی می کند. این تاچ‌پد سه کلید مجزا برای کلیک راست، چپ و کلید میانی دارد که پرش نشانگر ماوس را که بعضا در تاچ‌پد‌های عادی شاهد آن هستیم ندارد. در کل کیبورد، تاچ‌پد و ترک‌پوینت لنوو T460P بخشی است که دقیقا برای یک لپ‌تاپ صنعتی طراحی شده و هیچ مشکلی به عملکرد و کیفیت آن وارد نیست و شما را از خرید یک ماوس جداگانه راحت می‌کند.

لنوو T460P هم مانند بقیه لپ‌تاپ‌های اداری/مهندسی، در مدل‌های متنوع و با قطعات سخت‌افزاری گوناگونی ارائه شده است تا هر جور کاربری، بتواند باتوجه به نیازی که از دستگاهش دارد، مدل دلخواه خود را انتخاب کند. بازه‌ی سخت‌افزاری مدل T460P وسیع است و از مدل‌هایی با پردازنده‌های نسل ششم Core i5 تا مدل‌هایی با پردازنده‌های Core i7 و تراشه‌های گرافیکی آنبورد و یا ساخت شرکت NVIDIA را شامل می شود تا حتی کاربران اداری حرفه‌ای هم که احتیاجشان بیش از نرم‌افزارهای حسابداری و آفیس است، بتوانند یکی از مدل‌های حرفه ای T460P را تهیه کنند. مدل‌هایی که از پردازنده‌های مرکزی Core i5 بهره می گیرند و تراشه‌ی گرافیکی جدا هم ندارند، فقط مناسب کار با نرم‌افزارهای سبک آفیس، مرورگری اینترنت، تماشای ویدیو و ادیت تصویر هستند. مدل‌هایی که پردازنده‌ی Core i7 دارند، می‌توانند محاسبات سنگین مانند برنامه‌نویسی را به آسانی انجام دهند. تراشه‌ی گرافیکی جداگانه هم کمک می‌کند تا محاسبات گرافیکی (ادیت ویدیو، مدل‌سازی سه‌بعدی و...) با سرعت بالایی انجام شوند؛ از این رو اگر قرار است از این نوع کارها هم انجام دهید، دنبال مدل‌هایی بروید که از تراشه‌های گرافیکی  NVIDIA  بهره می برند.

یکی از خصوصیات خیلی خوب این دستگاه باتری قابل تعویض آن است. باتری شش سلولی لیتیوم‌یون با ظرفیت ۷۲ وات‌ساعت، در مقایسه با لپ‌تاپ‌های هم‌رده مقدار بیشتری شارژدهی دارد و می‌تواند یک روز کامل کاری را دوام بیاورد. با توجه به اظهارات شرکت سازنده، تینک‌پد T460P در شرایط عادی (بدون اتصال به وای‌فای و شدت نور متوسط صفحه‌نمایش) تا ۱۲ ساعت و زمان چرخیدن  در اینترنت تا ۸:۳۰ ساعت شارژدهی دارد. ولی این مقدار زمان اجرای کارهای فوق‌سنگین و با شدت نور خیلی زیاد به میزان بسیار زیادی کم می شود و به ۲ ساعت می‌رسد. پس اگر در محیط کار، کارهای زیاد سنگین با این لپ‌تاپ انجام نمی‌دهید و کاربری روزانه‌ی تنها  باز کردن مرورگر و کار با نرم‌افزارهای معولی و سبک مانند آفیس است، احتیاجی نیست که شارژر خود را همیشه باخود  حمل کنید؛ ولی اگر برای انجام کارهای سنگین و اجرای نرم‌افزارهای حرفه‌ای دنبال لپ تاپ T460P هعستید، حتما شارژر با خود داشته باشید.

لنوو برای T460P ، یک صفحه‌نمایش با کیفیت تصویر Full HD به کار گرفته است و چیزی حدود دو میلیون پیکسل را در خود قرار داده است. رنگ‌ها و وضوح تصویر در این صفحه‌نمایش مطلوب است و به خاطر استفاده از پنل IPS در این نمایشگر، زوایای دیدگسترده و وسیع است و می‌توان از زوایای گوناگون به صفحه‌نمایش نگاه کرد بدون اینکه رنگ‌ها و وضوح متون به‌هم‌ بریزد. نوبت به روکش مات این صفحه‌نمایش می رسد. برای لپ‌تاپ‌های صنعتی و در کل دستگاه‌هایی که برای کارهای گرافیکی و  ادیت ویدیو و نقشه‌کشی استفاده می‌شود، صفحه‌نمایش با روکش مات هم نکات مثبت دارد هم منفی. این لپ‌تاپ‌ها در محیط‌ کار بیشتر کارایی دارد؛ پس باید روکش مات داشته باشند تا انعکاس نور و تصاویر محیط باعث آزار و اذیت کاربر نشود. ولی مات‌بودن روکش صفحه‌نمایش د رنگ‌ها را کدر و بی جان نشان می دهد و این موضوع برای کاربرانی که کارهای گرافیکی انجام می‌دهند و با رنگ کار می کنند اصلا مطلوب نیست. با این‌ وجود کیفیت و دقت این صفحه‌نمایش آنقدر خوب است که جای بحث ندارد و همه‌ی کاربران از کارکردن با آن خشنود خواهند بود.

نوبت به به بلندگوهای لنوو P50 می رسد که به خاطر  تکنولوژی Dolby Home Theater v4 صدای خوب و شفاف و  واضحی دارند. مقدار صدایی که از بلندگوهای این لپ‌تاپ بیرون می آید آنقدر بلند است که یک اتاق تقریبا بزرگ را پوشش می دهد  و برای ادارات و دفاتر مهندسی و شرکت‌ها بسیار مناسب است. صدای باس و وکال به خوبی به گوشی می رسد  اما پیشنهاد می‌کنیم اگر می خواهید با این لپ‌تاپ فیلم ببینید، بازی کنید یا به موزیک گوش دهید، لازم است از نرم‌افزارهای تقویت صدا یا یک هدفون یا اسپیکر عالی و باکیفیت استفاده کنید.

لنوو برای این مدل از لپ‌تاپ‌های تینک‌پد خیلی دست و دلبازی کرده است و از هیچ پورتی کوتاهی نکرده است. گزینه ای که لنوو به طور کامل به آن پرداخته و در حقیقت ایراد بزرگ مدل‌های قبلی را برطرف کرده این است که دیگر هیچ درگاهی را در پشت دستگاه طراحی نکرده است؛ چون دسترسی به پورت‌ها لازم بود در لپ‌تاپ را تا نصف بست یا کل لپ‌تاپ را چرخاند و اکنون که همه‌ی پورت‌ها در لبه‌های چپ و راست است این کارها احتیاجی نیست و دسترسی به پورت‌ها و درگاه‌ها آسان است.

سمت چپ لپ تاپ برای درگاه ورودی شارژر، پورت USB 3.0، جک ۳.۵ میلی‌متری صدا و کارتخوان است. پورت‌هایی که روی لبه‌ی سمت راست وجود دارد پورت HDMI، mini DisplayPorts، پورت LAN و دو پورت USB 3.0 است که در مجموع T460P دارای سه پورت یو‌اس‌بی می باشد. به علاوه همانگونه که اشاره شد پشت دستگاه کاملا خالی است و هیچ درگاهی روی آن وجود ندارد.

وب‌کم P50 هم در نورهای زیاد و هم در محیط‌ های کمی تاریک تصاویر واضح و باکیفیتی می‌گیرد و صدای ضبط شده با آن هم کاملا خوب است. همچنین باید به این مورد که در بیشتر عکس‌های گرفته شده در نور کم وجود دارد اشاره کرد و آن پیکسل‌پیکسل شدن عکس ها است.

لپ‌تاپ لنوو مدل T460P لپ تاپی است که کارکردش عالی می باشد . کیبورد زیبا و حرفه ای، صفحه‌نمایش باکیفیت با روکش مات، هشت ساعت دوام  باتری و سخت‌افزار عالی، همه‌ی آن مواردی است که  یک لپ‌تاپباید داشته باشد. مهندسان، مدیران و کل کسانی که می‌خواهندکارهای معمولی و سبک یا کارهای گرافیکی، ادیت فیلم و عکس، مدلسازی سه‌بعدی و نقشه‌کشی را با لپ‌تاپ خود انجام دهند خواستار این مدل لپ تاپ هستند. سری تینک‌پدی که دقت ساخت و بدنه‌ی آن در مقابل فشارها و ضربه  کاملا استوار و بادوام است و بدون تردید گزینه مناسبی برای کاربر در محیط کارش خواهد بود. لنوو شرکت فعال و معروفی است که متنوع بودن لپ‌تاپ‌هایش  جوابگوی نیاز بخش گسترده ای از کاربران است.

خرید از : تلفن شعبه ونک42709 - 88647891
خرید از : شعبه جمهوری66488069 - 66952002

خرید از : قطع ادامه تولید

 

 

تذکر :
مشتری گرامی امکان دادن یک چک برای هر دو قسط وجود دارد.در صورتیکه پیش قسط بیشتری پرداخت نمایید و یا قصد داشته باشید تعداد اقساط را تغییر دهید امکانپذیر میباشد.ضمنا مبلغ 3 درصد مبلغ فاکتور شما هزینه اعتبار سنجی شرکت بای چک جهت صدور تاییدیه چک میباشد که از مشتریان تایید شده که برای خرید مراجعه مینمایند اخذ میگردد.

 

مشخصات محصول
ابعاد24.4 × 235 × 339 ميلي‌متر
وزن1.85 کيلوگرم
سازنده ی پردازندهIntel
سری پردازندهCore i7
مدل پردازنده6700HQ
محدوده سرعت پردازنده2.5 تا 2.8 گيگاهرتز
فرکانس پردازنده2.60GHz up to 3.50GHz
حافظه ی cache6مگابايت
ظرفیت حافظه ی RAM8گيگابايت
نوع حافظه ی RAMDDR3
ظرفیت حافظه ی داخلی512 گيگابايت
مشخصات حافظه ی داخلی5400RPM
شرکت سازنده پردازنده ی گرافیکیNVIDIA
مدل پردازنده ی گرافیکیGeForce 940M
حافظه ی اختصاصی پردازنه ی گرافیکی2GB
اندازه صفحه ی نمایش14 اينچ
نوع صفحه ی نمایشIPS LCD
دقت صفحه ی نمایشFull HD 1920x1080
صفحه ی نمایش ماتدارد
صفحه ی نمایش لمسیندارد
توضیحات صفحه ی نمایشنسبت تصویر 16:9
درایو نوریفاقد درايو نوري
وبکمدارد
توضیحات وبکم720p HD Camera
مشخصات تاچ پدپشتیبانی از فرمان‌های چند لمسی
حسگر اثر انگشتدارد
کارت خواندارد
مودمفاقد مودم
شبکه بیسیم WI-FIدارد
توضیحات شبکه بیسیم WI-FIIntel Dual Band Wireless-AC(2x2) 8260 vPro
بلوتوثبلوتوث داخلي
پورت شبکه Ethernetدارد
پورت VGAندارد
پورت HDMIدارد
تعداد پورت USB 3.03
طبقه بندیکاربري مالتي‌مديا
سیستم عاملMicrosoft Windows 10
مشخصات اسپیکربلندگوهای داخلی با فناوری Dolby Home Theater v4
کیبورد با نور پس زمینهندارد
توضیحات پورت شبکه Ethernet10/100/1000
تعداد پورت USB 2.00
اقلام همراه لپ تاپشارژر و کابل برق - دفترچه راهنما
پورت Serialندارد
پورت Thunderboltندارد
شارژدهی با تریتا 12:00 ساعت
نوع حافظه ی داخلیSSD
پورت USB Type-cندارد
نسخه سیستم عاملنسخه‌ی 64 بیت Professional
توضیحات درایو نوریDVD Recordable
نوع باتری6 سلولی
توضیحات باتریباتری لیتیوم-یون با ظرفیت 72 وات‌ساعت
امکانات دیگردارای یک پورت Mini DisplayPort - بلوتوث نسخه 4.1
بررسی و نظر خود را بنویسید بستن فرم نظر دهی
  • تنها کاربران عضو می توانند بررسی خود را بنویسند
*
*
بد
عالی
*
*
*
*