Close
جستجو

لپ تاپ 14 اينچي لنوو - مدلThinkPad E460 - A

0 تومان

شعبه ونک : 86086400 021 _ 86086500 021
شعبه جمهوری : 42709 021 _ 66488069 021
*

لپ تاپ 14 اينچي لنوو  - ThinkPad E460 - A

Lenovo ThinkPad E460 - A - 14 inch Laptop

برای مصرف کنندگانی که به خواستار یک لپ‌تاپ کلاس اداری/مهندسی هستند، نسبت به دیگر کاربران لپ تاپ ها، ابزارهای ورود اطلاعات از اهمیت زیادی برخوردارند. اول درمورد کیبورد توضیح می دهیم که یکی از قسمت‌های خوب مدل E460 است. کلیدهای خمیده که تقریبا به شکل لپ‌تاپ‌های لنوو تبدیل شده‌اند، به طور جزیره‌ای و مجزا روی صفحه‌ی کیبورد تعبیه شده اند تا کاربر بتواند آسان و با سرعت تایپ کند و خطاهای تایپی زیادی هم نداشته باشد. قسمت بالایی کیبورد، چند کلید جدید هم قرار گرفته اند که دسترسی سریع به بعضی برنامه‌های اصلی مانند ماشین‌حساب یا مرورگر اینترنت را مهیا می‌کنند.  کلیدها، فضای خوبی برای حرکت دارند و حس مطلوبی را زمان تایپ‌کردن، به کاربر می‌دهند. البته کلیدهای چهار جهت اصلی، ظریف و به هم نزدیکند؛ بنابراین ممکن است عادت‌‎کردن به آن‌ها، کمی زمان ببرد. توجه داشته باشید که کیبورد این لپ تاپ برعکس مدل‌های گران‌تر سری تینک‌پد، شامل نور پس‌زمینه نمی شود؛ اما در عوض، در مقابل نفود مایعات مقاوم است؛ پس برای لیوان چایی که کنار لپ تاپتان می‌گذارید، نگران نباشید.

نکته‌ی شگفت انگیز، وجود یک «ترک‌پوینت» (TrackPoint) نارنجی در بین کیبورد است که دیگر نماد لپ‌تاپ‌های تینک‌پد است. این ابزار با وجود دو کلید چپ و راست که زیر کلید Space تعبیه شده اند، می‌تواند کل وظایف یک ماوس را انجام دهد. کارایی ترک‌پوینت صحیح ، سریع و خوب است و بعد از چند مدت که از آن استفاده کنید، دیگر به سمت ماوس نخواهید رفت. حتی اگر این ترک‌پوینت برایتان کافی  نباشد، تاچ‌پد بزرگی هم در میان استراحتگاه دست تعبیه شده که لنوو آن را «ترک‌پد» (TrackPad) می‌نامد. ترک‌پد، سطحی بزرگ و حساس داشته و قابلیت دریافت فرمان‌های چندلمسی را هم دارد.

لپ‌تاپ‌های نوع اداری/مهندسی، درکل زیاد جابه‌جا می شوند و ممکن است ضربه‌های زیادی هم در این جریان ها دریافت می‌کنند؛ از این رو برای این نوع از لپ‌تاپ‌ها، ساختار مقاوم و دقیق، مهم‌تر از ظرافت و زیبایی است. مدل E460 هم با در نظر گرفتن این موضوع ساخته شده است. این لپ‌تاپ‌های ۱۴ اینچی، حدودا ۲۴ میلی‌متر ضخامت و بیشتر از ۱٫۸ کیلوگرم وزن دارند، یعنی در دسته لپ‌تاپ‌های سنگین و ضخیم جای دارند؛ ولی خوب، کیفیت ساختشان بی نظیر است. با اینکه کل بخش های بدنه از پلاستیک ساخته شده و هیچ خبری از فلز یا مواداولیه‌ی خوب نمی باشد، مقاومت لپ‌تاپ بسیار خوب است. اگر بخش های گوناگون بدنه را فشار دهید، با  فرورفتگی خیلی کمی روبه رو می‌شوید. لولاها هم، بسیار خوب نمایشگر را  محکم نگه می‌دارند. در واقع، دقت ساخت E460 آنقدر خوب است که زمان کارکردن با آن، احساس می‌کنید با یک لپ‌تاپ حرفه ای و گران‌قیمت درحال کار هستید. تنها نکته اذیت کننده راجع به بدنه‌ی E460، قاب پشت نمایشگر است که اثرانگشت و چربی دست روی آن می ماند.

تینک‌پد E460، کل درگاه‌های لپ‌تاپ‌های جدید را  دارد؛ از خروجی  HDMI  تا درگاه شبکه‌ی LAN و سه درگاه USB و درایو نوری. اما درگاه‌های جدید مانند USB Type-C و Thunderbolt وجود ندارند؛ اما اصلا ایراد خاصی حس نخواهید کرد. در واقع لنوو خواسته بدون زیر سوال بردن عملکرد E460 به‌عنوان یک لپ‌تاپ اداری، حداقل درگاه‌ها را برای کم کردن قیمت نهایی دستگاه استفاده کند. برعکس E450، کل درگاه‌های USB در مدل E460 از نوع USB 3.0 هستند و دیگر اثری از درگاه USB 2.0 نیست. سیستم Wi-Fi مدل E460 هم دارای استاندارد ac می باشد و سرعت بالاتری نسبت به سیستم Wi-Fi مدل E450 دارد.

کل مدل‌های سری E460 دارای صفحه نمایش های LCD با فناوری TN و وضوح ۱۳۶۶ در ۷۶۸ پیکسل می باشند. نمایشگرهای LCD که از فناوری TN بهره می برند، خیلی ارزان‌تر از نمایشگرهایی هستند که دارای فناوری IPS هستند؛ اما به جای آن، زوایای دیدشان کم است. یعنی اگر از زوایای متفاوات به نمایشگر توجه کنید، رنگ‌های تصویر به هم ریخته و کیفیت تصویر کاهش می یابد. ازسوی دیگر، این رزولوشن، تراکم پیکسلی کمی عرضه می‌کنند که برای کاربرانی که خیلی با متون سروکار دارند یا از دقت تصویر توقع دارند، یک ضعف به حساب می آید. روشنایی نمایشگر و کنتراست تصویر تینک‌پد E460 هم زیاد جالب نیست. توجه داشته باشید که حدودا کل لپ‌تاپ‌هایی که در این رده ی قیمتی قرار دارند، از این مدل صفحه‌نمایش استفاده می‌کنند. شاید  تنها نکته مثبت نمایشگر E460 را بهره گیری از روکش مات است که باعث می شود انعکاس محیط، اذیت کننده نشود.

برعکس بیشتر لپ‌تاپ‌های امروزی که بلندگوهایشان قسمت لبه‌ی جلویی قرار دارند، لنوو در مدل تینک‌پد E460،  روش سنتی به کار گرفته است؛ در بالای کیبورد یک شبکه‌ی ظریف وجود دارد که در دو سمتش، دو بلندگوی استریو تعبیه شده است. این بلندگوها، دقت و بلندی صدای مناسب دارند؛ اما اگر بلندی صدا را روی بیشترین حدش بگذارید، با اعواج و به‌هم‌ریختگی روبه رو خواهید شد.

لنوو E460 هم مانند دیگر لپ‌تاپ‌های اداری/مهندسی، در تنوع زیاد و با قطعات سخت‌افزاری گوناگونی ارائه شده است تا هر کس، بتواند باتوجه به خواسته ای که از دستگاهش دارد، مدل خود را تهیه کند. بازه‌ی سخت‌افزاری مدل E460 وسیع است و از مدل‌هایی با پردازنده‌های نسل ششم Core i3 تا مدل‌هایی با پردازنده‌های Core i7 و تراشه‌های گرافیکی AMD را شامل می شود تا حتی کاربرانی هم که نیازهایشان حرفه ای و بیش از نرم‌افزارهای حسابداری و آفیس است، بتوانند  از مدل‌های قدرتمند E460 استفاده کنند. مدل‌هایی که از پردازنده‌های مرکزی Core i3 و Core i5 بهره می برند و تراشه‌ی گرافیکی جدا هم ندارند، تنها برای کار با نرم‌افزارهای سبک آفیس، مرورگری اینترنت، تماشای ویدیو و ادیت تصویر مناسب هستند. دستگاه های که پردازنده‌ی Core i7 دارند،توانایی انجام محاسبات سنگین مانند برنامه‌نویسی را به آسانی انجام دهند. تراشه‌ی گرافیکی جدا هم باعث می شود  تا محاسبات گرافیکی (ویرایش ویدیو، مدل‌سازی سه‌بعدی و...) با سرعت بالاتری انجام شوند؛ از این رو اگربخواهید از این گونه کارها هم انجام دهید، از مدل‌هایی استفاده کنید که دارای تراشه‌های گرافیکی AMD می باشند.

لنوو برای کل مدل‌های سری E460، باتری‌هایی را با ظرفیت ۴۸ وات‌ساعت طراحی کرده و تایید می کند که این باتری می‌تواند تا ۹ ساعت E460 دوام بیاورد. البته تعیین نشده که دقیقا این ۹ ساعت در چه وضعیتی به دست آمده است. به هر حال، در حالت واقعی، این باتری باتوجه به مدل پردازنده‌ی مرکزی و تراشه‌ی گرافیکی، می‌تواند تا تقریبا ۶ ساعت مرورگری اینترنت را از طریق شبکه‌ی بی‌سیم گارانتی کند. این مقدار، برای مدل‌هایی که از پردازنده‌های Core i7 و تراشه‌های گرافیکی مجزای AMD بهره می برند، کمتر از ۶ ساعت می باشد.

لپ‌تاپ‌های اداری/مهندسی که حرفه‌ای هم هستند، عموما گران تر هستند و امکانات زیادی هم عرضه می کنند. این لپ‌تاپ‌ها، نمایشگر بی نظیری دارند، ساختار ظریف، سبک، خوش‌ساخت و عالی داشته و قدرت زیادی را برای کاربرشان فراهم می کند. اما فناوری ساخت کامپوترهای شخصی آنقدر بهتر شده که برای داشتن یک لپ‌تاپ حرفه ای و خوب، لازم نیست که مقدار زیاد پول خرج کنید؛ لنوو هم با ساخت مدل تینک‌پد E460 ثابت کرد که این موضوع کاملا صحت دارد . این لپ‌تاپ‌ها، دقت ساخت خوبی دارند، درگاه‌هایشان زیاد است، کیبورد و ابزارهای ورود اطلاعاتشان عالی بوده و سخت‌افزار جدیدی هم دارند. اگر از دقت نمایشگر ۱۵ اینچی‌شان بگذریم، لنوو ThinkPad Edge E460 یکی از بهترین لپ‌تاپ‌های اداری/مهندسی در این رده ی قیمتی است.

خرید از : شعبه ونک42709 - 88647891
خرید از : شعبه جمهوری66488069 - 66952002

امکان خرید اقساط : وجود دارد
تذکر :
مشتری گرامی امکان دادن یک چک برای هر دو قسط وجود دارد.در صورتیکه پیش قسط بیشتری پرداخت نمایید و یا قصد داشته باشید تعداد اقساط را تغییر دهید امکانپذیر میباشد.ضمنا مبلغ 3 درصد مبلغ فاکتور شما هزینه اعتبار سنجی شرکت بای چک جهت صدور تاییدیه چک میباشد که از مشتریان تایید شده که برای خرید مراجعه مینمایند اخذ میگردد.

 

 

 

مشخصات محصول
ابعاد24.4 × 235 × 339 ميلي‌متر
وزن1.9 کيلوگرم
سازنده ی پردازندهIntel
سری پردازندهCore i7
مدل پردازنده6500U
محدوده سرعت پردازنده2.5 تا 2.8 گيگاهرتز
فرکانس پردازنده2.50GHz up to 3.10GHz
حافظه ی cache4مگابايت
ظرفیت حافظه ی RAM8گيگابايت
نوع حافظه ی RAMDDR3
ظرفیت حافظه ی داخلیيک ترابايت
مشخصات حافظه ی داخلی5400RPM
شرکت سازنده پردازنده ی گرافیکیAMD
مدل پردازنده ی گرافیکیRadeon R7 M360
حافظه ی اختصاصی پردازنه ی گرافیکی2GB
اندازه صفحه ی نمایش14 اينچ
نوع صفحه ی نمایشTFT LED-backlit LCD
دقت صفحه ی نمایش1366x768
صفحه ی نمایش ماتدارد
صفحه ی نمایش لمسیندارد
توضیحات صفحه ی نمایشنسبت تصویر 16:9
درایو نوریفاقد درايو نوري
وبکمدارد
توضیحات وبکمHD 720p
مشخصات تاچ پدپشتیبانی از فرمان‌های چند لمسی
حسگر اثر انگشتندارد
کارت خواندارد
مودمفاقد مودم
شبکه بیسیم WI-FIدارد
توضیحات شبکه بیسیم WI-FI802.11ac
بلوتوثبلوتوث داخلي
پورت شبکه Ethernetدارد
پورت VGAدارد
پورت HDMIدارد
تعداد پورت USB 3.03
طبقه بندیکاربري صنعتي، کاربري عمومي، کاربري مالتي‌مديا
سیستم عاملفاقد سيستم‌عامل
مشخصات اسپیکربلندگوهای داخلی استریو
کیبورد با نور پس زمینهندارد
توضیحات پورت شبکه Ethernet10/100/1000
تعداد پورت USB 2.00
اقلام همراه لپ تاپشارژر و کابل برق - دفترچه راهنما
پورت Serialندارد
پورت Thunderboltندارد
شارژدهی با تری7:00 ساعت
نوع حافظه ی داخلیهارد ديسک
پورت USB Type-cندارد
نسخه سیستم عاملDOS
توضیحات درایو نوریDVD Recordable
نوع باتری6 سلولی
توضیحات باتریباتری لیتیوم-یون با ظرفیت 48 وات‌ساعت
بررسی و نظر خود را بنویسید بستن فرم نظر دهی
  • تنها کاربران عضو می توانند بررسی خود را بنویسند
*
*
بد
عالی
*
*
*
*