Close
جستجو

لپ تاپ 14 اينچي لنوو مدل ThinkPad Yoga 460 - C

0 تومان

شعبه ونک : 86086400 021 _ 86086500 021
شعبه جمهوری : 42709 021 _ 66488069 021
*

کمپانی خوشنام و معتبر لنوو آخرین لپ‌تاپ‌های مدل Yoga  به اسم Yoga 460 عرضه کرد. لپ‌تاپ تبدیل‌پذیر ۱۴ اینچی که مثل همه ی مدل‌ّهای ThinkPad برای کارهای  اداری و صنعتی تولید و ساخته شده است. این لپ‌تاپ با طراحی خاص، اعلا و منحصربه‌فرد و خصوصیات سخت‌افزاری می‌تواند نیازهای گستره ی زیادی از کاربران را رفع کند و برای کارهای صنعتی، اداری،‌ مالتی‌مدیا و حتی کاربری عمومی مورد استفاده قرار بگیرد. دستگاهی که در گروه لپ‌تاپ‌های تبدیل‌پذیر نسبتا گران است. با وجود خصوصیات امنیتی مانند حسگر اثرانگشت، برای بخش صنعتی و اداری خوب تر است و با توجه به قیمت آن برای دانشجویان و محصلان زیاد مناسب نیست.

به خاطر اینکه به بدنه‌ی این لپ تاپ نگاه کنید، کاملا درک می کنید تولید و طراحی آن کامل و بی‌نقص است و کمترین اشتباهی در آن وجود ندارد. با اولین نگاه احساس می‌کنید جنس بدنه از جنس پلاستیک می باشد، ولی این حس اشتباه است و فیبرکربن بدنه‌ی این لپ تاپ را می‌سازد. فشار و خمش روی این لپ تاپ اثری ندارد و باید فشار زیادی وارد شود تا فرورفتگی وخمش تغییر شکلی در آن دیده شود. لوگوی نقره‌ای رنگ ThinkPad با نقطه‌ی قرمزرنگ «i» و بدنه‌ی مستحکم ، باکیفیت آن کاملا لوکس بودن را نشان می دهد. همه‌چیز در جای خود وجود دارد و در دست داشتن لپ‌تاپ و کارکردن با آن احساس خوبی را به شما منتقل می‌کند. فشار های وارده و باز و بسته‌کردن در لپ تاپ  هیچ‌صدایی ایجاد نمی‌کند و هیچ‌گونه لقی یا ناهماهنگی در آن به چشم نمی آید. بهترین خبر اینکه لپ تاپی با این دقت قابل تبدیل هم می باشد؛ یعنی می شود آن را در چهار حالت گوناگون استفاده کرد: لپ‌تاپ، خیمه، ایستاده و تبلت. گرچه باید این نکته را هم  گفت که وزن آن برای استفاده در شکل هایی به جز لپ‌تاپ خیلی کم و مناسب نیست و وزن ۱.۸ کیلوگرمی آن شاید در شکل تبلت اندکی سخت و خسته‌کننده باشد. با توجه به اینکه این لپ‌تاپ برای مقاصد اداری طراحی شده است و احتمالا به شکل تبلت و در دست کارکنان و مدیران زیادی دیده می‌شود،کمپانی  لنوو می‌توانست برای وزن فکرهای بهتری داشته باشد. لولاهای این لپ تاپ هم قابل بحث هستند و طراحی آن به اندازه ای خوب است که با وجود داشتن توانایی چرخش ۳۶۰ درجه، خیلی محکم است و نمایشگر را در هر زاویه و حالتی که مورد نظر شمااست ثابت نگه می‌دارد. گرچه زمانی که لپ تاپ  در شکل لپ‌تاپ بوده و بخواهید از توانایی لمسی نمایشگر استفاده کنید لرزش بسیار اندکی را حس خواهید کرد که زیاد محسوس نیست. ثابت بودن لولاها هم باعث می‌شود نود آن را با یک دست باز کرد و به هر دو دست احتیاج خواهید داشت.

یکی از خصوصیات خوبی که در این لپ تاپ تبدیل‌پذیر وجود دارد تغییر اتوماتیک حالت دستگاه با تغییر حالت‌های گوناگون آن می باشد. برای مانند زمانی که لولاها ۳۶۰درجه بچرخند و لپ‌تاپ در حالت تبلت باشد ، کیبورد به شکل خودکار قفل می گردد تا قراردادن Yoga 460 روی میز یا هر سطح صاف دیگر و لمس اتفاقی دکمه‌های کیبورد باعث اختلال در کار لپ تاپ نگردد. با توجه به گفته‌ی کمپانی تواید کننده، وقتی لولاها ۱۸۰ درجه و زیادتر باز شوند، کیبورد آن کاملا به سمت پایین برمی‌گردد و همه ی دکمه ها قفل می گردد و فقط به وسیله ی نمایشگر لمسی لپ تاپ می‌توانید از آن استفاده کنید و صفحه کلید مجازی آن فعال می گردد.

تاچ‌پد460  Yoga دقت و کیفیت زیادی دارد. پشتیبانی از فرمان‌های چندلمسی، وسیع بودن و جنس روکش آن باعث می شود انگشتان راحت سرخورده و کار با آن راحت  است، تجربه‌ی جالب و بی نقصی به شما منتقل می‌کند. دکمه های یکپارچه و هم‌سطح در قسمت پایین و بالای تاچ‌پد وجود دارند. همه‌ی ما با دستورات ترکیبی تاچ‌پد و دکمه‌‌های شبیه جویستیک در مدل لپ‌تاپ‌های ThinkPad آشنایی داریم. خوشبختانه این فناوری در آلترابوک ThinkPad Yoga 460 نیز وجود دارد و شما می‌توانید به آسانی از این دستورات استفاده کنید. به علت نزدیک‌بودن به TrackPoint که در وسط کیبورد وجود دارد، دو دکمه ی تاچ پد تیز داخل بدنه و در بالای آن طراحی شده است تا با یک دست به آسانی بشود فرمان‌های ترکیبی را اجرا کرد

زیاد بودن پورت‌ها و اتصالات در دو سمت این لپ تاپ کامل می باشد و کمبودی از جهت پورت های ارتباطی وجود ندارد. توزیع درگاه ها بر روی لبه‌ی قسمت چپ و راست تقریبا خوب می باشد و فضای لازم برای تمام درگاه ها وجود داشته اما تراکم و مدل پورت‌ها روی لبه‌ی سمت راست اندکی بیشتر می باشد: قفل کنسینگتون، خروجی HDMI،Mini DisplayPort، دو درگاه USB 3.0، کلید کنترل صدا و کلید power لپ تاپ. روی لبه‌ی قسمت چپ اما وضع بهتر می شود و ورودی شارژر، پورت OneLink+، یک درگاه USB 3.0، جک ۳.۵ میلی‌متری صدا، کارتخوان و محل قرارگیری قلم نوری را می شود دید.

با وجود این تنوع در پورت های ارتباطی، احتیاجی به هاب نمی باشد و می شود همه ی دستگاه‌های مورد نیاز را به لپ‌تاپ خود وصل کنید. لنوو در انتخاب این پورت ها نهایت کیفیت و خلاقیت را به‌کار گرفته است و با توجه به رده‌ی کاربری و اداری‌بودن این لپ تاپ درگاه ها کامل هستند و نقصی احساس نخواهد شد. اما نداشتن درگاه شبکه‌ي Ethernet ‌را می شود از ایرادات اصلی این لپ تاپ دانست.

ماژول تولید کمپانی اینتل داشتن ارتباط بدون سیم را در این لپ تاپ به عهده دارد و ماژول Wi-Fi به بلوتوث نسخه 4.2 تجهیز می باشد و انتقال اطلاعات با سرعت ۸۶۷ مگابیت بر ثانیه را ممکن می‌کند، همچنین از استاندارد شبکه‌ی 802.11ac هم پشتیبانی می‌کند.

از آنجایی که این دستگاه برای اهداف و کاربری‌های اداری و صنعتی تولید شده است، امنیت و حفظ اطلاعات نباید در آن نادیده گرفته شود. به همین دلیل یک حسگر اثرانگشت در قسمت راست و پایین لپ تاپ وجود دارد که ورود راحت به فضای ویندوز و در عین حال حفاظت کامل از اطلاعات را ممکن می‌کند.

آلترابوک  Yoga 460 از نمایشگر لمسی خازنی با تکنولوژی IPS و ابعاد ۱۴اینچی استفاده می‌کند که دارای کیفیت تصویر (۱۹۲۰x۱۰۸۰ (Full HD می باشد. لنوو این نمایشگر را به روکش ضدخش Gorilla Glass تجهیز نکرده و روکش استفاده‌شده در این نمایشگر استحام زیادی در برابر خط و خش از خود نشان نمی‌دهد. پس باید  زمان استفاده از این دستگاه اندکی حساس باشید. کنتراست و روشنایی و شفافیت تصویر در Thinkpad Yoga بسیار عالی است. همان‌طور که از یک نمایشگر IPS انتظار می‌رود، گستره ی دید چه در حالت افقی و چه در حالت عمودی بسیار خوب است و جایی برای صحبت باقی نمی‌گذارد. در مجموع این نمایشگر از دقت خیلی خوبی برخوردار است. به علت تبدیل‌پذیر بودن این آلترابوک‌ها، نمایشگر آن‌ها نیز حالت چرخشی داشته و با تغییر جهت و حالت لپ تاپ، صفحه‌ی آن نیز به شکل خودکار تغییر می‌کند. ماوس و کیبورد تنها وسایلی نیستند که شما می‌توانید از آن‌ها برای فرمان‌دادن به لپ تاپ استفاده کنید. در بالای نمایشگر یک وب‌کم HD 720p وجود دارد که با نصب نرم‌افزار حرکتی لنوو شما می‌توانید فرمان‌هایی را با حرکت دست به460  Yoga انتقال داده و دیگر نیازی به ماوس و کیبورد نیست. این توانایی در حالت ایستاده این لپ تاپ ، خیلی کارایی داشتهو تجربه‌ی جالب و لذت‌بخشی برای شما خواهد بود. علاوه بر این با نصب نرم‌افزار امنیتی لنوو، می شود از توانایی تشخیص چهره بهره‌مند شوید و به جای واردکردن کلمه عبور، با استفاده از وب‌کم، قفل لپ تاپ را فقط با نشستن روبروی آن باز کرده و وارد فضای ویندوز شوید. اگر چه در نور اندک، این وب‌کم رنگ‌ها را اندکی تیره‌تر نشان داده، اما برای برقراری ارتباط تصویری و ثبت فیلم یا عکس در نور خوب دقت تقریبا خوبی دارد.

لپ‌تاپ جدید برند لنوو مدل Yoga 460 از پردازنده‌ی چهارهسته‌ای ولتاژ پایین  Intel با نام تجاری Skylake و مدل 6200U بهره میبرد که مجهز به تکنوللوژی Hyper-Threading هستند و فرکانس آن قابل تغییر می باشد. فرکانس پایه‌ی آن ۲.۳ گیگاهرتز می باشد و با استفاده از تکنولوژی Turbo Boost و زمان اجرای کارهای سنگین تا ۲.۸ گیگاهترتز هم می‌رود. پایین‌بودن ولتاژ پردازنده باعث افزایش زمان شارژدهی باتری می گردد. باتری سه‌سلولی غیرقابل تعویض لیتیوم‌یون با ظرفیت ۵۳ وات‌ساعت، تا ۸ ساعت امکان کار با لپ تاپ را برای مرورگری اینترنت فراهم می‌کند که بسیار رضایت‌بخش می باشد. این لپ تاپ از حافظه‌ی رم DDR3 با ظرفیت‌های هشت گیگابایت استفاده می‌کند. از طرفی این آلترابوک از پردازنده‌ی گرافیکی آنبورد HD Graphics 520 ساخت شرکت اینتل بهره‌مند هستند که به‌نظر برای انجام کارهای روزمره و کاربری عمومی کافی می باشد. ThinkPad Yoga 460، از حافظه‌ی داخلی خشک SSD با ظرفیت ۲۵۶ گیگابایت استفاده می‌کند که سرعت انتقال اطلاعات آن زیاد است. همه‌ی این خصوصیات داخل یک شاسی کربنی با کیفیت قرار گرفته‌اند که تنها ۱۹ میلی‌متر ضخامت دارد.

آلترابوک لنوو 460  ThinkPad Yogaیکی از کم ضخامت ترین و بهترین لپ‌تاپ‌های تبدیل‌پذیر موجود در بازار می باشد که استفاده از همه ی قابلیت‌های ویندوز ۸ و ۱۰ را ممکن می‌کند. این لپ تاپ برای استفاده‌ی عادی روزانه و جابجایی خیلی مناسب بوده اما نباید توقع زیادی برای اجرای بازی‌ها یا برنامه‌نویسی از آن داشت، بلکه عملکرد این لپ تاپ بیشتر برای مصرف صنعتی و اداری حرفه‌ای خوب است. در این آلترابوک شیک و لوکس، توانایی های ویژ ه ای وجود دارد که همگی در راستای راحتی کاربر هستند. اما به هر حال به علت ظرافت این دستگاه، نگهداری از آن بسیار اهمیت دارد. طراحی جذاب و مدرن، تبدیل‌پذیری به چهار شکل مختلف، قیمت خوب نسبت به توانایی های  لپ تاپ ، بدنه‌ی محکم ، سرعت پردازش زیاد، نمایسگر لمسی IPS، ویندوز ۱۰  اوریجینال 64 بیتی و شارژدهی و طول عمر زیاد باتری از حسن های این لپ تاپ به حساب  می‌روند و ارزش خرید آن را زیاد می کنند.

خرید از : شعبه ونک42709 - 88647891
خرید از : شعبه جمهوری66488069 - 66952002

امکان خرید اقساط : وجود دارد
تذکر :
مشتری گرامی امکان دادن یک چک برای هر دو قسط وجود دارد.در صورتیکه پیش قسط بیشتری پرداخت نمایید و یا قصد داشته باشید تعداد اقساط را تغییر دهید امکانپذیر میباشد.ضمنا مبلغ 3 درصد مبلغ فاکتور شما هزینه اعتبار سنجی شرکت بای چک جهت صدور تاییدیه چک میباشد که از مشتریان تایید شده که برای خرید مراجعه مینمایند اخذ میگردد.
مشخصات محصول
ابعاد19 × 236 × 338 ميلي‌متر
وزن1.8 کيلوگرم
سازنده ی پردازندهIntel
سری پردازندهCore i5
مدل پردازنده6200U
محدوده سرعت پردازنده2.2 تا 2.5 گيگاهرتز
فرکانس پردازنده2.30GHz up to 2.80GHz
حافظه ی cache3 مگابايت
ظرفیت حافظه ی RAM8 گيگابايت
نوع حافظه ی RAMDDR3
ظرفیت حافظه ی داخلی256 گيگابايت
نوع حافظه ی داخلیSSD
مشخصات حافظه ی داخلیحافظه خشک
شرکت سازنده پردازنده ی گرافیکیIntel
مدل پردازنده ی گرافیکیHD Graphics 520
حافظه ی اختصاصی پردازنه ی گرافیکیبدون حافظه‌ي گرافيکي مجزا
اندازه صفحه ی نمایش14 اينچ
نوع صفحه ی نمایشIPS LCD
دقت صفحه ی نمایشFull HD|1920x1080
صفحه ی نمایش ماتدارد
صفحه ی نمایش لمسیدارد
توضیحات صفحه ی نمایشصفحه نمایش 14 اینچی با قابلیت 10 لمس همزمان
درایو نوریفاقد درايو نوري
وبکمدارد
توضیحات وبکم720p HD با فوکوس ثابت
مشخصات اسپیکربلندگوهای داخلی با فناوری Dolby Home Theater v4
کیبورد با نور پس زمینهندارد
مشخصات تاچ پدپشتیبانی از فرمان‌های چند لمسی
حسگر اثر انگشتدارد
کارت خواندارد
مودمفاقد مودم
شبکه بیسیم WI-FIدارد
توضیحات شبکه بیسیم WI-FIIntel Dual Band Wireless-AC 8260
بلوتوثبلوتوث داخلي
پورت VGAندارد
پورت HDMIدارد
تعداد پورت USB 3.03
تعداد پورت USB 2.00
پورت USB Type-cندارد
پورت Thunderboltندارد
پورت Serialندارد
طبقه بندیکاربري صنعتي، کاربري عمومي، کاربري مالتي‌مديا
شارژدهی با تری8:00 ساعت
سیستم عاملMicrosoft Windows 10
نسخه سیستم عاملنسخه‌ی 64 بیت Professional
امکانات دیگردارای یک پورت Mini DisplayPort -بلوتوث نسخه 4.1
اقلام همراه لپ تاپشارژر و کابل برق - دفترچه راهنما
نوع باتری3 سلولي
بررسی و نظر خود را بنویسید بستن فرم نظر دهی
  • تنها کاربران عضو می توانند بررسی خود را بنویسند
*
*
بد
عالی
*
*
*
*