Close
جستجو

لپ تاپ 14 اينچي ايسوس - مدل K456UQ - A

0 تومان

شعبه ونک : 86086400 021 _ 86086500 021
شعبه جمهوری : 42709 021 _ 66488069 021
*

لپ تاپ ایسوس K456، به روزترین مدل از لپ‌تاپ‌های رده‌ی کاربری عمومی این برند تایوانی است که ابتدای سال ۲۰۱۶ میلادی تولید شد. بازار هدف این مدل، کاربرانی هستند که دوست ندارند پول زیادی برای تهیه س یک لپ‌تاپ بپردازند؛ اما می‌خواهند از به روز ترین تکنولوژی کامپیوترهای شخصی استفاده کنند. همه ی مدل‌های سری K456 به ششمین نسل پردازنده‌های سری Core برند اینتل، معروف به «اسکای‌لیک» (Skylake) و تراشه‌های گرافیکی مدل ۹ برند انویدیا تجهیز شده‌اند. همچنین، ایسوس برای لپ‌تاپ‌های میان‌رده‌ی جدیدش، پورت USB Type-C هم در نظر گرفته تا کاربرانش هیچ‌گونه نقصی در رابطه با گجت‌های جدید احساس نکنند.

•لپ تاپ  ایسوس K456 چیست؟ مدل لپ‌تاپ‌های ۱۴ اینچی میان‌رده که کاربری عمومی دارد و  شرکت ایسوس که اوایل سال ۲۰۱۶ میلادی معرفی کرد.

• چرا بایدلپ تاپ  ایسوس K456 بخریم؟ این دستگاه ها ، به خاطر قیمت به‌صرفه‌ای که دارند، بسته‌ای کامل و مناسب برای انجام هر کاری هستند.

•لپ تاپ  ایسوس K456 کجا کاربرد دارد؟ این دستگاه ها ، برای کاربران خانگی تولید شده‌اند؛ اما محدودیتی برای استفاده در محل کار ندارند.

یکی از تغییرات مهمی که در نسل جدید لپ‌تاپ‌های مدل K در قیاس با مدل‌های سال های  قبل صورت گرفته، اضافه‌شدن پورت USB Type-C است. این مسئله هم خوب است و هم بد؛ خوب از این نظر که کاربران لپ تاپ  K456 برای اتصال گجت‌های جدید به لپ‌تاپشان مشکلی نخواهند داشت؛ اما برای این کار،شرکت  ایسوس مجبور شده یکی از پورت های USB 3.0 را حذف کند. این یعنی تمام مدل‌های K456، تنها دو پورت USB سنتی یا همان Type-A دارند. معمولا یکی از این دو پورت به وسیله ی یک ماوس اشغال می‌شود و دیگری هم برای بیشتر کاربران، مهمان پایه‌ی خنک‌کننده خواهد بود؛ گرچه احتمالش خیلی زیاد است که زمان اتصال چند دستگاه USB مانند هارددیسک اکسترنال یا فلش‌مموری، به ایراد برخورد کنید.

از بحث پورت USB که خارج شویم،شرکت ایسوس دیگر پورت های استاندارد و موردنیاز برای یک دستگاه میان‌رده را در مدل K456 قرار داده که شامل خروجی‌های تصویر VGA و HDMI، شبکه‌ی LAN، کارت‌خوان با پشتیبانی از کارت‌های حافظه‌ی SD، درگاه صوتی ۳٫۵ میلی‌متری و درایو نوری است.

ظاهرا شرکت ایسوس از واکنش کیبورد مدل‌های پیشین رضایت داشته ؛ زیرا در کیبورد مدل  K456 در قیاس با مدل سال گذشته، کوچکترین تغییری انجام نداده است. این کیبورد جزیره‌ای با کلیدهای مشکی جدا از هم تلاش کرده کاربر را یاد کیبوردهای بی نظیر لپ‌تاپ‌های مک‌بوک بیندازد؛ اما تصور فاصله‌ی زیادی از واقعیت دارد. دکمه های  کیبورد مدل K456 با اینکه جای کافی برای حرکت و نقطه‌ی فشار مشخصی دارند؛ گاهی زمان تایپ تند، به‌درستی شناسایی نمی‌شوند و این مسئله، برای کاربرانی که قصد دارند خیلی حرفه‌ای تایپ کنند، اذیت کننده خواهد بود. البته کاربرانی که زیاد و تند  و حرفه ای تایپ نمی‌کنند، مشکلی با کیبورد K456 پیدا نخواهند داشت. مانند بیشتر  لپ‌تاپ‌های میان‌رده، کیبورد K456 هم نور پس‌زمینه ندارد.

تاچ‌پد مدل K456 سطحی وسیع و صیقلی دارد تا انگشت دست به آسانی روی آن سر بخورد. فرمان‌های چندلمسی هم به آسانی شناسایی می‌شوند. دکمه های چپ و راست هم با اینکه در سطح تاچ‌پد مستتر شده‌اند؛ با توجه به عمق و نقطه‌ی فشار مطلوبشان ، به آسانی حس می‌شوند. به طور کلی، اگر احتیاج خاصی به استفاده از ماوس ندارید، تاچ‌پد  کاملا K456 نیازتان را برطرف می‌کند. مخصوصا اینکه با توجه به میزان محدود درگاه USB لپ تاپ، بد نیست قید استفاده از ماوس را بزنید.

یکی از ویژگی های مهم لپ‌تاپ‌های کاربری عمومی این است که برای هر مدل نیاز، سخت‌افزار ایده آلی دارند.لپ تاپ ایسوس K456 هم از همین اصل پیروی می‌کند؛ البته با این تفاوت که همه ی مدل‌ها، از به روز ترین قطعات تولیدشده استفاده می‌کنند. برند ایسوس همه ی مدل‌های K456 را به نسل ششم پردازنده‌های Core i5 و Core i7 تجهیز  کرده تا کاربر با نقصی در اجرای محاسبات در طول روز مواجه نشود. گرچه در نظر داشته باشید که این پردازنده‌ها از نوع کم‌مصرف (Low Voltage) هستند و قدرت پردازنده‌های Core i5 و Core i7 استفاده‌شده در لپ‌تاپ‌های بالارده را ندارند. اگر در کار های روزمره‌تان، کارهایی سنگین مانند برنامه‌نویسی، ادیت عکس یا کار با برنامه‌های مهندسی هم دارید، قطعا مدل‌هایی که از پردازنده‌ی Core i7 استفاده می‌کنند، بهتر خواهند بود. برای پردازش گرافیکی، مدل‌های پایین و میان‌رده‌ی تراشه‌های گرافیکی انویدیا در نظر گرفته شده است؛ در این مدل‌ها سری میان‌رده‌ی 930M و 930MX دیده می‌شوند. این تراشه‌ها، برای کارهای گرافیکی و بازی‌های سبک خوب هستند ، اما نباید انتظار زیادی از آن‌ها داشته باشید. باتری لیتیوم-پلمیری که قرار است لپ تاپ K456 را سرپا نگه دارد، با توجه به مدل پردازنده و تراشه‌ی گرافیکی، می شود  بیشتر از ۶ ساعت جستجو ی اینترنت و ۴ ساعت دیدن ویدیو را تضمین کند. این میزان برای یک لپ‌تاپ میان‌رده، بسیار عالی است.

سیستم خنک‌کننده‌ای که برند ایسوس برای مدل K456 در نظر دارد، از یک فن و مقداری لوله‌ی انتقال حرارت ساخته شده که حتی زمان اجرای محاسبات سنگین هم، صدای زیادی تولید نمی‌کند. همچنین ، ازآنجایی‌که هیچ یک از مدل‌ها، از پردازنده‌های با ولتاژ بالا یا تراشه‌های گرافیکی رده‌بالا استفاده نمی‌کنند، دمای فضا های گوناگون بدنه هم، خیلی زیاد نمی‌شود. باید گفت که  همه ی مدل‌های K456 فقط از ویندوز ۱۰ پشتیبانی می‌کنند و حتی در سایت ایسوس هم، درایورهای مخصوص ویندوزهای قبلی در دسترس نیستند.

حالت صفحه نمایش در مدل‌های گوناگون K456 یکسان است و تعریفی ندارد. همه ی مدل‌ها، از صفحه نمایش های ۱۴ اینچی براق با کیفیت ۱۳۶۶ در ۷۶۸ پیکسل استفاده می‌کنند. این مدل صفحه نمایش ، تقریبا بدترین وضعیت نمایشگری است که در دستگاه های امروزی استفاده می‌شود؛ روشنایی، نسبت کنتراست و گستره ی دید، همگی در سطح پایینی قرار دارند. کیفیت و غلظت رنگ‌ها هم خوب نیست . این‌طور می شود نتیجه گرفت کرد که گرافیست‌ها و طراحان، جزو بازار هدف سری K456 نبوده‌اند.

در پایین قسمت جلویی دستگاه، دو اسپیکراستریو وجود دارد. این اسپیکر ها به خاطر تکنولوژی «سانیک‌مستر» (SonicMaster)، صدای عالی ، رسا و بلندی تولید می‌کند که برای دستگاهی در این محدوده ی قیمتی، کاملا مطلوب است. باوجوداین، اگر دنیای موزیک را دوست دارید یا علاقمند هستید که با لپ‌تاپتان زیاد فیلم ببینید، بهتر است که یک جفت اسپیکر به آن وصل کنید یا حداقل از هدفون استفاده کنید.

تقریبا همه ی چیزی که از قاب یک لپ‌تاپ میان‌رده انتظار داشته باشید، در لپ تاپ  K456 دیده می شود. روی قاب صفحه نمایشگر، طرح دایره وار سمبل ایسوس یعنی «زن» (Zen) وجود دارد که در دید اول، تصور یک روکش جنس فلزی را در ذهن شما ایجاد می‌کند. همه ی قسمت‌های لپ تاپ ازجنس  پلاستیک ساخته شده و هیچ اثری از آلومینیوم یا مواد اولیه‌ی لوکس مشاهده نمی‌شود. دقت ساخت بدنه هم خیلی جالب توجه و لوکس نیست ؛ فشار به فضاهای مختلف بدنه می‌تواند در آن خمش ایجاد کند. بدانید که اینچنین بدنه‌ای برای دستگاه های میان‌رده در این حدود قیمتی، کاملا طبیعی است و نباید انتظار زیادی هم داشته باشید.

مدل K456 دنباله‌روی مدل‌های میان‌رده‌ی برند ایسوس است؛ لپ‌تاپ‌هایی با تکنولوژی روز و قیمت مطلوب که بتوانند همه کاری هم انجام دهند ؛ گرچه همه کاری در سطح یک دستگاه میان‌رده. با این لپ‌تاپ‌ها می شود فیلم ببینید، بازی کنید، مقاله بنویسید و عکس و ویدیو هم ادیت کنید؛ ولی همه‌ی این‌ها با توجه به محدوده ی قیمتی انجام می‌شوند. برای لپ‌تاپی در این بازه‌ی قیمتی، K456 امکانات و توانایی های بسیار خوبی دارد و یک تجربه‌ی جالب و رضایت بخش از کارکردن با ویندوز ۱۰ را در اختیار شما قرار می‌دهد. پس اگر به دنبال لپ‌تاپی ارزان و با قابلیت هستید، لپ تاپ ایسوس K456 گزینه ی خوبی محسوب می‌شود.

خرید از : شعبه ونک42709 - 88647891
خرید از : شعبه جمهوری66488069 - 66952002

مشخصات محصول
ابعاد25.5 × 251 × 378 ميلي‌متر
وزن2 کيلوگرم
سازنده ی پردازندهIntel
سری پردازندهCore i7
مدل پردازنده7500U
محدوده سرعت پردازنده2.8 گيگاهرتز و بيشتر
فرکانس پردازنده2.7GHz up to 3.5GHz
حافظه ی cache4 مگابايت
ظرفیت حافظه ی RAM12گيگابايت
نوع حافظه ی RAMDDR4
ظرفیت حافظه ی داخلیيک ترابايت
نوع حافظه ی داخلیهارد ديسک
مشخصات حافظه ی داخلی5400RPM
شرکت سازنده پردازنده ی گرافیکیNVIDIA
مدل پردازنده ی گرافیکیGeForce 940MX
حافظه ی اختصاصی پردازنه ی گرافیکی2GB
اندازه صفحه ی نمایش14 اينچ
نوع صفحه ی نمایشTFT LED-backlit LCD
دقت صفحه ی نمایشFull HD 1920x1080
صفحه ی نمایش ماتندارد
صفحه ی نمایش لمسیندارد
توضیحات صفحه ی نمایشنسبت تصویر 16:9
درایو نوریDVD-RW
توضیحات درایو نوریSuper-Multi DVD
وبکمدارد
توضیحات وبکمVGA Web Camera
مشخصات اسپیکربلندگوهای استریو داخلی با تکنولوژی Sonic Master
کیبورد با نور پس زمینهندارد
مشخصات تاچ پدپشتیبانی از فرمان‌های چند لمسی
حسگر اثر انگشتندارد
کارت خواندارد
مودمفاقد مودم
شبکه بیسیم WI-FIدارد
توضیحات شبکه بیسیم WI-FI802.11b/g/n
بلوتوثبلوتوث داخلي
پورت شبکه Ethernetدارد
توضیحات پورت شبکه Ethernet10/100/1000
پورت VGAدارد
پورت HDMIدارد
تعداد پورت USB 3.01
تعداد پورت USB 2.01
پورت USB Type-cدارد
پورت Thunderboltندارد
پورت Serialندارد
طبقه بندیکاربري مالتي‌مديا
نوع باتری2 سلولي
شارژدهی با تری5:00 ساعت
توضیحات باتریباتری لیتیوم-یون پلیمر با ظرفیت 37 وات‌ساعت
سیستم عاملفاقد سيستم‌عامل
نسخه سیستم عاملDOS
امکانات دیگریک عدد پورت USB Type-C
اقلام همراه لپ تاپشارژر و کابل برق -دفترچه راهنما
بررسی و نظر خود را بنویسید بستن فرم نظر دهی
  • تنها کاربران عضو می توانند بررسی خود را بنویسند
*
*
بد
عالی
*
*
*
*