Close
جستجو
بازگشت به همه موارد اخبار

لپ تاپ سامسونگ با صفحه نمایش قابل انعطاف

1397/08/02

 

لپ تاپ در حال توسعه سامسونگ با صفحه نمایش قابل انعطاف

 

شرکت سامسونگ در حال توسعه لپ تاپی با صفحه نمایش قابل انعطاف می باشد . این کمپانی روز گذشته در طول مراسم رونمایی از Notebook Flash این موضوع را به طور رسمی اعلام و تایید کرد . واضح است که دیدگاه شرکت برای تولید نمایشگرهای تاشدنی فراتر از دستگاه های تلفن همراه می باشد . سامسونگ در حال حاضر یک گوشی تاشو در خط تولید خود دارد که ماه آینده عرضه خواهد کرد .

Lee Min-cheol ، معاون مدیر فروش سامسونگ برای بازاریابی PC ها ، در روز گذشته اظهار داشت که این شرکت در حال توسعه و کار روی این حالت خاص از لپ تاپ ها می باشد . این بخشی از تلاش های سامسونگ برای ایجاد نوآوری در بخش محصولات لپ تاپ با ایجاد تغییراتی در بازار می باشد .

 

لپ تاپ سامسونگ با صفحه نمایش تاشدنی

 

معاون فروش سامسونگ در مراسم اعلام کرد " مانند گوشی های هوشمند تاشو ، سامسونگ با تولیدکنندگان صفحه نمایش همکاری می کند تا لپ تاپ هایی با صفحه نمایش های قابل انعطاف را توسعه دهند که نه تنها به راحتی تا و باز می شوند ، بلکه ارزش ها و تجربه جدیدی را در اختیار کاربر قرار می دهد . "

او همچنان اضافه کرد که سامسونگ در حال حاضر نمایشگرهای بزرگ AMOLED را برای لپ تاپ ها استفاده می کنند . هدف اینجا این است که تجارب جدیدی برای کاربر ایجاد شود و یک لپ تاپ با صفحه نمایش قابل انعطاف دقیقا همین کار را انجام می دهد . Lee Min-cheol ،حدود زمانی که لازم است انتظار عرضه این محصول را بکشیم ، اعلام نکرده است  .

مشتریان به دنبال این هستند که نوت بوک هایشان آنقدر قوی ومحکم باشد که بدون دردسر و آسیب دیدن به راحتی حمل کنند .کل فرضیه تولید این محصول جدید بر این اساس پایه ریزی شده است . لپ تاپ با نمایشگر تاشدنی به راحتی قابل حمل می باشد . شما می توانید نمایشگر این لپ تاپ را تا کرده ، هرجه که می خواهید ببرید و بعدا برای کار با آن و یا زمانی که می خواهید فیلم تماشا کنید صفحه را بزرگتر کرده . سامسونگ تنها شرکتی نیست که در حال توسعه نمایشگر تا شدنی برای دستگاه های مختلف غیر از گوشی می باشد . لنوو نیز طبق گزارش ها در حال کار روی تبلتی 13 اینچی با نمایشگر قابل انعطاف می باشد .

 

منبع : sammobile

نظرات
نظر بنویسید بستن فرم نظر دهی