Close
جستجو
بازگشت به همه موارد اخبار

فیلم‌برداری حرفه‌ای با گلکسی S22 اولترا با 58 درصد لرزش کمتری که در ویدئوها خواهد داشت

1400/10/06

به گزارش وب‌سایت فون‌آرنا، Ahmed Qwaider ادعا می‌کند گلکسی اس ۲۲ اولترا می‌تواند ویدیوهای بسیار بهتری نسبت به نسل قبلی ضبط کند؛ Ice Universe، یکی از مشهورترین افشاگران دنیای فناوری، نیز این موضوع را تأیید می‌کند. ظاهرا گلکسی اس ۲۲ اولترا همان وضوح دوربین گلکسی اس ۲۱ اولترا را ارائه می‌دهد؛ بدین‌معناست که احتمالا دوربین اصلی ۱۰۸ مگاپیکسلی، دوربین فوق عریض ۱۲ مگاپیکسلی و دو دوربین تله‌فوتوی ۱۰ مگاپیکسلی را در گوشی بعدی سامسونگ تجربه خواهیم کرد.

ثابت‌ماندن وضوح دوربین‌ها به این معنی نیست که شاهد پیشرفت در دوربین دستگاه جدید سامسونگ نخواهیم بود. این سه سنسور بدیهی است که جدید خواهند بود و طبق شایعات قبلی، این گوشی می تواند عکس های ماکرو ثبت کند و در شب عملکرد بهتری داشته باشد.

Qwaider می‌گوید که گلکسی اس ۲۲ اولترا در فیلم‌برداری بهتر است. اگر بخواهیم به‌طور دقیق بگوییم، گوشی هوشمند مذکور در این زمینه ۵۸ درصد بهتر عمل می‌کند. ویژگی «Wide Shift OIS» با کمک هوش مصنوعی لرزش دوربین را تا 4 برابر در مقایسه با گلکسی اس 21 اولترا کاهش می‌دهد.

این افشاگر تازه‌وارد دنیای فناوری که پیش‌تر موفق شده بود اطلاعات محصولات دیگری را پیش از عرضه آن‌ها فاش کند، در حساب کاربری توییتر خود به آیدی AhmedQwaider888@ در تاریخ December 24, 2021 نوشته:

به‌لطف ویژگی Wide Shift OIS، تثبیت کننده ویدئو گلکسی اس ۲۲ اولترا توسعه یافته و پایدارتر شده، ۵۸ درصد بهبود پیدا کرده و در کاهش لرزش ۴ برابر بهتر از AiVDiS شده است؛ و اینکه هوش مصنوعی از Ai AF برای پیش‌بینی حرکت انسان در حالت پرتره استفاده می‌کند.

شایعه شده گلکسی اس 22 اولترا ویژگی‌های فیلم‌برداری سینمایی را ارائه می‌دهد. گلکسی اس 22 اولترا دستخوش تکامل ویدیویی شگفت انگیز و فیلمبرداری حرفه ای HDR به سوپر HDR شده است، رنگ‌ها واقعی‌تر و کیفیت نور به دلیل Super ISO Pro بهبود یافته است. ویدئو به ۶۸ میلیارد رنگ با نرخ ۱۲ بیتی تبدیل شده، ویرایش فیلم آسان شده است.

به‌نظر می‌رسد گلکسی S22 اولترا به‌‌لطف پشتیبانی از فایل‌های خام ۱۲ بیتی که در نسخه قبلی و Super HDR نیز وجود دارد،‌ می‌تواند ویدیوهای دقیق‌تری با طیف رنگی وسیع‌تری تولید کند. اگر شایعات صحت داشته باشند، دوربین سامسونگ گلکسی اس ۲۲ اولترا یکی از بهترین گزینه‌ها برای سال 2022 خواهد بود. با توجه به اینکه بعضی شایعه‌های منتشر شده ادعا می‌کنند این دستگاه با S Pen نیز همراه است، به نظر می‌رسد پرچم‌دار آینده سامسونگ یکی از بهترین گوشی‌های هوشمند همه‌کاره ۲۰۲۲ باشد.

نظرات
نظر بنویسید بستن فرم نظر دهی