Close
جستجو
بازگشت به همه موارد اخبار

عرضه سنسور 20 مگاپیکسلی برای گوشی های تمام صفحه سامسونگ

1397/11/03

 

 

عرضه سنسور فوق العاده باریک 20 مگاپیکسلی برای گوشی های تمام صفحه سامسونگ

 

 

صنعت گوشی های هوشمند به سرعت به سمت نمایشگرهای تمام صفحه کشیده شده است و سامسونگ می خواهد مطمئن شود که راه حل هایی را ارائه می دهد که بتوانند چنین طرح هایی را در نظر بگیرند . این شرکت امروز اعلام کرد که سنسور تصویری جدید فوق العاده باریک 20 مگاپیکسلی ISOCELL خود را که برای گوشی های تمام صفحه طراحی شده است ، معرفی خواهد کرد .

ISOCELL Slim 3T2 کوچکترین سنسور تصویری سامسونگ با رزولوشن بالا می باشد . همچنین ادعا می شود که کوچک ترین سنسور دوربین در صنعت موبایل می باشد . این سنسور حدود 5.1 میلیمتر قطر دارد .

 

استفاده از سنسور جدید ISOCELL Slim 3T2 با نمایشگرهای حفره دار

 

سنسور جدید 0.8 میکرومتر پیکسلی ISOCELL Slim 3T2 سامسونگ برای دوربین های جلو و عقب با وضوح 20 مگاپیکسلارائه شده است . این سنسورها برای گوشی هایی با نمایشگرهای تمام صفحه طراحی شده اند بنابراین برای صفحه نمایش هایی که دارای حفره و بریدگی می باشند مانند Infinity-O مناسب می باشند . با استفاده از فناوری ISOCELL Plus سامسونگ ، 20 میلیون پیکسل با اندازه 0.8 میکرومتر فعال در این سنسور دارای وضوح بالا می باشند . این سنسور می تواند نور بیشتری برای تولید دقیق رنگ جذب کند .فناوری Tetracell این شرکت نیز در دسترس است . این فناوری چهار پیکسل را با هم ادغام می کند و این سنسور را قادر می سازد تا عکس های واضح تر و روشن تر را در نور کم نشان دهد . هنگامی که از این سنسور در دوربین چند منظوره عقب استفاده می شود ، از فیلتر رنگ RGB به جای تکنولوژی Tetracell سامسونگ استفاده می کند . اندازه کوچک آن همچنین به کاهش ارتفاع دوربین به میزان 7 درصد نسبت به سنسورهای یک سوم اینچی 20 مگاپیکسل سامسونگ کمک می کند .

سامسونگ می گوید ISOCELL Slim 3TW در سه ماه اول سال جاری به تولید انبوه خواهد رسید . کسب و کار در زمینه قطعات گوشی ها برای شرکت ها بسیار سودآور می باشد . با استفاده بیشتر از دستگاه های میان رده و نمایشگرهای حفره دار و دوربین های بهتر ، سامسونگ نیز در جهت ارائه چنین راه حل هایی علاقه مند خواهد بود .

 

 

منبع : sammobile

 

 

نظرات
نظر بنویسید بستن فرم نظر دهی