Close
جستجو
بازگشت به همه موارد اخبار

صفحه نمایش 6.6 اینچی گوشی گلکسی نوت 10 سامسونگ

1397/07/23

 

صفحه نمایش 6.6 اینچی گوشی گلکسی نوت 10 سامسونگ

 

باتوجه به گزارشات و شایعاتی که اخیرا تمامی فضای شبکه های اجتماعی را به خود اختصاص داده است ، گوشی گلکسی S10 در سال آینده در اندازه ای بزرگتر طراحی خواهد شد . مدل منحصر به فرد گلکسی S10 انتظار می رود که دارای صفحه نمایش 6.44 اینچی باشد که کمی بزرگتر از گوشی گلکسی نوت 9 می باشد . همچنین بر اساس گزارش جدید دیگر گلکسی نوت 10 ممکن است در نهایت بزگتر از تمامی این مدل ها و در اندازه صفحه نمایش 6.66 اینچ عرضه شود .

 

شایعات موجود حول محور صفحه نمایش 6.66 اینچی گلکسی نوت 10

 

طبق گزارشات ، سامسونگ پنل های 6.66 اینچی را از مرکز نمایشگرهای این کمپانی برای گلکسی نوت 10 سفارش داده است . با این حال ، حتی اگر این شایعات بر پایه اطلاعاتی باشند که از منابع موجود و قابل اطمینان باشند ، اما باز هم باید در حد حدس و گمان باقی بماند چون ممکن است در ماه های آینده تغییرات قابل توجهی داشته باشند . به گفته این شرکت داشتن جهش قابل توجه در سری جدید گلکسی های نوت در سال آینده که عمدتا هم مربوط به سایز صفحه نمایش آن ها می شود بسیار منطقی به نظر می رسد . اگر گلکسی S10 دارای سه دوربین عقب باشد ، گلکسی نوت 10 نیز حتما از این ویژگی برخوردار خواهد بود . به علاوه هنگامی که شما چیزهایی مانند قلم S Pen و یک باتری بزرگ را در نظر می گیرید ، مطمئنا به یک دستگاه بزرگتر نیاز خواهید داشت تا بدون نیاز به حذف ویژگی ها همه چیز را به طور مناسب در کنار هم قرار دهید .

لازم به ذکر است که نمایشگر گلکسی S10 انتظار می رود که کمی بزرگتر شده باشد و از نسبت ابعاد 18:5 به 19:9 تغییر کرده باشد . امیدواریم که جک هدفون این گوشی حذف نشود تا سامسونگ بتواند گلکسی نوت 10 را به طور کامل عرضه کند . گزارش اخیر به احتمال حذف جک 3.5 میلی متری هدفون از گوشی های نوت 10 و گلکسی S11 توسط سامسونگ اشاره کرده است که این موضوع قطعا باعث نگرانی می شود .

اما با وجود رونمایی از گلکسی S10 در چندین ماه آینده ، خیلی زود است که بخواهیم درباره شایعات و هشدارهای گوشی گلکسی نوت 10 قضاوت بکنیم . صفحه نمایش بزرگتر به نظر می رسد که جالب و پذیرفتنی است ، مخصوصا که شرکت اپل هم آخرین رده از گوشی های خود را با نمایشگرهای بزرگ عرضه کرده است ، اما بهتر است که دیگر بیش از حد تعادل عبور نشود .

 

منبع : sammobile

نظرات
نظر بنویسید بستن فرم نظر دهی