Close
جستجو

شرایط خرید و گارانتی محصولات سامسونگ

شرایط ضمانتنامه

 محصولات شرکت سامسونگ بر اساس قوانین کارخانه سازنده، شامل ارائه خدمات بوده و تمامی دستگاه­ ها از جمله لوازم خانگی، صوتی تصويری، تجهيزات جانبی کامپيوتری و تلفن های همراه شامل 18 ماه گارانتی شرکتی می­ باشند.

برای استفاده از خدمات پس از فروش، مشتریان میتوانند با شماره تلفن مرکزی سرویس 8255-021 و یا تلفن های درج شده در کارت گارانتی تماس گرفته و یا با همراه داشتن برگه ضمانتنامه معتبر و شناسنامه دستگاه به هر یک از مراکز مجاز در سراسر کشور مراجعه کنند تا از تسهیلات ضمانت محصول برخوردار گردند.

قوانین و شرایط ضمانتنامه:

ضمانتنامه های بدون برچسب هولوگرام فاقد اعتبارند .

خدمات ضمانت شامل تعمیر یا سرویس دستگاه و ارائه خدمات رایگان جهت تعویض قطعات و دستمزد تعمیر میباشد .

دستگاه هایی مشمول ضمانت هستند که دارای برگ ضمانتنامه باشند . بدیهی است جهت استفاده از خدمات پس از فروش ارائه برگ ضمانتنامه ضروریست .

خدمات پس از فروش فقط در مراکز خدمات مجاز معرفی شده ارائه می گردد .

حداکثر مدت زمان پوشش خدمات پس از فروش در لوازم خانگی، صوتی تصويری و تجهيزات جانبی کامپيوتری ۱۸ ماه از تاریخ تولید و برای تلفن همراه ۱۳ ماه از تاريخ شروع ضمانت محصول میباشد. تاریخ تولید محصول بر روی کارت شناسایی دستگاه ذکر شده است .

 گارانتی ویژه : تمامی کمپرسورهای اینورتر نصب شده روی یخچال ها و کولرگازی های سامسونگ ، دارای 123 ماه گارانتی،کمپرسورهای معمولی برای یخچال ها 18 ماه و برای کولرگازی ها 60 ماه می باشد.

تذکر: قبل از هرگونه خرید آنلاین و یا واریز وجه جهت خرید کالا با تلفن 66488069 - 42709-021 تماس گرفته تا از موجودی  و قیمت نهایی کالای مورد نظرتان اطمینان حاصل کنید ضمنا تاریخ بروز رسانی سایت دلیل بر درست بودن قیمت کالا نیست با توجه به نوسان شدید قیمت ها فقط باید برای خرید و واریز وجه هر کالا پیش فاکتور به صورت فکس از فروشگاه دریافت نمایید و معیاردرست بودن قیمت کالا فقط پیش فاکتور فکسی میباشد

ضمانتنامه در شرایط ذیل قابل اجرا نیست :

الف- صدمات ناشی از  نوسانات برق، آتش سوزی، رعد و برق، حوادث طبیعی، ضربه و استفاده غلط و یا بی توجهی
به دستورالعملهای ذکر شده در دفترچه راهنمای دستگاه
ب- دستگاههایی که دستکاری شده اند و یا توسط اشخاصی به جز نمایندگان مجاز خدمات تعمیر شده باشند
ت- هر نوع دستکاری و يا آسيب در برگه ضمانتنامه یا هولوگرام آن، برچسب سریال و يا شناسنامه و مشخصات دستگاه که منجر
به خدشه در آن شده باشد.

قطعات و قسمتهایی از محصولات که شامل ضمانت نمی باشند عبارتند از :

کلیه وسایل و تجهیزات جانبی (Accessory)

بدنه

لوازم تزیینی و داخلی و جانبی

قفسه ها

باطریها

دستگاه کنترل از راه دور

فیلتر ، برس و پاکت جاروهای برقی

بلندگوی دستگاههای صوتی

تذکر: قبل از هرگونه خرید آنلاین و یا واریز وجه جهت خرید کالا با تلفن 42709-021 برای لوازم خانگی و صوتی تصویری و 86086500 - 86086400 برای موبایل تبلت و کلیه اقلام دیگر تماس گرفته تا از موجودی کالا و یا شرایط فروش محصول  مورد نظرتان اطمینان حاصل کنید، در صورت موجود نبودن کالای خریداری شده وجه واریزی توسط فروشگاه به مشتری باز گردانده خواهد شد.(هدایا ویا قرعه کشی محصولات ممکن است بدون اطلاع قبلی حذف یا تغییر یابد) لطفا قبل از خرید آنلاین با فروشگاه تماس بگیرید.

شماره های تماس :

سام سرویس :  8255-021

پارس مایکروتل :  84220-021