Close
جستجو
بازگشت به همه مقاله ها

شب خوش، شب بدون باد با کولرگازی Wind-Free سامسونگ

کولرگازی دیواری ™Wind-Free با قابلیت سرمایش و گرمایش
سریع خنک شوید، بدون باد مستقیم خنک بمانید
سیستم سرمایش بدون باد میزان سرمای مطلوب را به خوبی حفظ می‌کند، بدون این‌که باد سرد و ناخوشایندی حس شود. هوای خنک به آرامی از طریق 21.000 سوراخ ریز هوارسان انتشار می‌یابد، به طوری که نه حس گرما و نه حس سرمای بیش از حد به شما دست می‌دهد.

از عوامل آزاردهنده خلاص شوید
کنترل شرایط محیطی امر کلیدی است اما انجام این کار بدون مزاحمت حتی مفیدتر نیز هست، زیرا باد سامسونگ Wind-Free مستقیم می‌تواند آزاردهنده باشد و مزاحم خوابتان شود. فناوری اختصاصی بدون ایجاد حرکت در هوا، به سرعت محیط را خنک می‌کند، تا اطمینان حاصل شود که خواب آرامی را بدون باد ناخواسته تجربه کنید.

با اینورتر دیجیتال 8 قطبی، صرفه‌جویی در انرژی تا 68%
اینورتر دیجیتال 8 قطبی باعث می‌شود که مصرف انرژی آن تنها برای 32% از مصرف انرژی مدل‌های معمولی باشد. این سیستم دمای مطلوب را بدون خاموش و روشن کردن مکرر دستگاه حفظ می‌کند، بنابراین بسیار بی‌صداتر، بادوام‌تر و کارآمدتر است.

لذت خواب خوب شبانه
علم خواب، حقایقی شگفت‌انگیز از عملکرد مغز در خواب
خواب ناكافی قادر به تأمین انرژی هوشیاری فرد نیست و از این رو باعث كاهش عملكرد روزانه آدمی در تمامی حیطه‌های آموزشی، محیط كار و ارتباط با افراد می‌شود. ‏ برای عملکرد بهینه، به خواب شبانه خوب هفت تا نه ساعتی نیاز داریم. نداشتن خواب طولانی مدت نه تنها باعث می‌شود که همیشه احساس بی‌حالی و ضعف داشته باشیم، بلکه می‌تواند منجر به چندین عارضه سلامتی مانند چاقی، دیابت و افسردگی شود که می‌توان جلوی آن‌ها را گرفت.


حالت «خواب راحت» با سرمایش بدون باد٬ هوای ایده‌آل را در اتاق خواب شما بوجود می‌آورد تا بدون دمش جریان هوای سرد خواب راحتی را در شب تجربه کنید. قابلیت کنترل دمای آن با سرمایش بدون باد کمک می‌کند که سریع به خواب بروید، خواب عمیقی داشته باشید و با نشاط از خواب بیدار شوید.

سرمایش و گرمایش سریع
سریع‌تر خنک شوید، بیشتر گرم بمانید
کولرگازی Winde-Free سامسونگ گوشه به گوشه محیط را سریع خنک می‌کند؛ بنابراین هرجا باشید احساس آسایش خواهید داشت. فناوری اینورتر دیجیتال 8 قطبی هوا را %43 سریعتر خنک می‌کند، ضمن اینکه ساختار مثلثی‌شکل آن هوای خنک را تا فاصله دورتر و در وسعت بیشتر پخش می‎کند.

در حالت Good Sleep با استفاده از سیستم سرمایش Wind-Free بدون جریان هوای سرد، آب و هوای ایده‌آلی ایجاد می‌کند تا خواب راحتی را تجربه کنید. قابلیت کنترل دمای کولرگازی سرد و گرم سامسونگ با سیستم سرمایش Wind-Free به شما  این امکان را می‌دهد تا خیلی سریع به خواب بروید، خواب عمیقی را تجربه کنید و سر حال از خواب بیدار شوید.

قابلیت کنترل از طریق Wi-Fi در هر زمان و هر جا با برنامه Smart Home
با قابلیت کنترل از طریق Wi-Fi در برنامه Smart Home می‌توانید عملکردها را از راه دور تحت کنترل داشته باشید و کار دستگاه را زمان‌بندی کنید. این برنامه به صورت زنده نیز در خصوص نحوه عملکرد آن بازخوردهایی را به شما ارائه می‌دهد و امکان نظارت بر مصرف برق و کاهش آن را برایتان فراهم می‌کند.

کاهش ریزگردها تا بیش از 99% با فیلتر فوق عریض
ذرات ریز در هوا می‌توانند در ریه‌های شما بنشینند. فیلتر ذرات 2.5 میکرونی با جذب 99% از ریزگردها ظرف 100 دقیقه هوا را پاک نگه می‌دارد. این فیلتر همچنین 100% دریچه ورودی هوا را پوشش می‌دهد، بنابراین همه هوای ورودی را به طور کامل از فیلتر می‌گذراند.

با سیستم فیلتر Easy Filter هوایی پاک و سالم تنفس کنید
فیلتر Easy Filter به جذب گرد و غبار، آلاینده‌های خطرناک و ذرات حساسیت‌زا کمک می‌کند. علاوه بر این، واحد یونیزه‌کننده نیز ویروس‌ها و باکتری‌های مضر خاصی را تا %99 کاهش می‌دهد. این فیلتر با خلاص شدن از شر گرد و غبار و آلودگی‌های مضر می تواند کاری کند در عرض چشم بر هم زدنی به سرزمین رویاهایتان سفر کنید و هنگام بیدار شدن حس طراوت بیشتری داشته باشید.

روش سریع و آسان با Easy Filter Plus برای تمیز کردن فیلتر
فیلتر Easy Filter Plusدر قسمت بیرون و بالای دستگاه قرار گرفته است، بنابراین می‌توان به راحتی آن را بیرون آورد، تمیز کرد و سر جایش قرار داد بدون اینکه نیازی به باز کردن کاور باشد. روکش آنتی باکتریال آن نیز گرد و غبار، آلاینده‌های هوا و ذرات حساسیت‌زا را فیلتر می‌کند.

عملکرد پایدار و بادوام با محافظ سه‌گانه پلاس
در چالش برانگیزترین محیط‌ها با فناوری محافظ سه‌گانه پلاس به کار خود ادامه می‌دهد. این قابلیت بدون استفاده از تثبیت‌کننده جداگانه ولتاژ و با داشتن روکش مقاوم در برابر پوسیدگی از اضافه‌بار جلوگیری می‌کند و می‌تواند در برابر شرایط سخت دوام آورد.

آسودگی خیال بدون تغییر تنظیمات
حالت سرمایش دومرحله‌ای ابتدا هوا را در حالت «سرمایش سریع» خنک می‌کند، و سپس خود به خود به حالت سرمایش بدون باد تغییر می‌یابد تا دما را ثابت نگه دارد. و اینگونه همواره در آسایش خواهید بود، بدون اینکه نقطه‌ای بیش از حد سرد شود و نیاز به تغییر تنظیمات داشته باشید.

نظرات
نظر بنویسید بستن فرم نظر دهی