Close
جستجو

سینمای خانگی HT-E4551K

متاسفم - این محصول دیگر در دسترس نیست

0 تومان

شعبه ونک : 86086400 021 _ 86086500 021
شعبه جمهوری : 42709 021 _ 66488069 021
*

سینما خانگی HT-E4551K سامسونگ

• یک تجربه صوتی جدید
• گشت و گذار در اینترنت روی صفحه بزرگ
• با سیستم سینمای خانگی خود از مجموعه گسترده تری از امکانات تفریحی بهره مند شوید
• طیف کامل صدا را با سینما خانگی سامسونگ بشنوید

یک تجربه صوتی جدید

تصاویری که روی صفحه مشاهده می کنید را با صدای کامل 3D Sound Plus تولید شده توسط سیستم سینمای خانگی خود تکمیل کنید. 3D Sound Plus با تحلیل عمق تصویر 3 بعدی، صدا را برای مطابقت با حرکت و عمق تصویر همسان سازی می نماید. حالا می توانید از تجربه 3 بعدی کاملاً فراگیر لذت ببرید.

گشت و گذار در اینترنت روی صفحه بزرگ

چرا وقتی می توان با سیستم سینمای خانگی هوشمند و تلویزیون در اینترنت به گشت و گذار پرداخت برای این کار از کامپیوتر استفاده می کنید؟ مرورگر اینترنتی ارتقا یافته با دارا بودن قابلیت های بهبود یافته جستجو سریع تر بوده و استفاده از آن آسان تر می باشد. بعلاوه قابلیت های بهبود یافته پیمایشی کار گشت و گذار در اینترنت را بسیار ساده و هوشمند می سازند. کامپیوتر را کنار گذاشته و اینترنت را روی صفحه بزرگ تجربه کنید.

طیف کامل صدا را با سینما خانگی سامسونگ بشنوید

با دامنه کامل صوتی از برنامه های سرگرمی خود بیشترین بهره ممکن را خواهید برد. یک ساب ووفر فرانت فایر تعبیه شده در زیر بلندگوها صداهای عمیق و غنی بم را بازآفرینی خواهد کرد تا صدای برنامه های تلویزیونی، موسیقی و فیلم به بهترین شکل ممکن واضح و فراگیر گردند. برخلاف محصولات مشابه برای در اختیار داشتن صدای قوی مجبور به خرید تجهیزات جانبی گران قیمت نیستید. سیستم سینمای خانگی سامسونگ شما از تمام امکانات لازم برای لذت بردن از صدای سینمایی و موسیقی عالی در آسایش منزل برخوردار است.

تماشای فیلم از طریق USB

با قابلیت ConnectShare Movie کافی است که درایو حافظه USB یا دیسک سخت HDD خود را به سیستم سینمای خانگی وصل کرده و از برنامه های دلخواه خود لذت ببرید. قابلیت ConnectShare Movie از تعداد وسایلی که برای مشاهده، گوش کردن و پخش برنامه ها و فایل های دلخواه خود لازم دارید می کاهد. فایل های موسیقی را مستقیماً در بلندگوهای سیستم سینمای خانگی پخش کرده و فایل های فیلم و عکس خود را به صفحه بزرگ منتقل سازید. حالا می توانید در حالی که راحت در منزل خود نشسته اید از محتواهای گوناگون لذت ببرید.

سینما خانگی های ساسونگ دارای صدای بم بسیار قوی می باشد

سیستم سینمای خانگی سامسونگ شما صدای بم عمیق تری تولید می کند. صدای بم با همان میزان وات قبلی تولید می شود، اما صدای عمیق تر و غنی تری خواهید شنید. ارتعاشاتی که از سیستم بلندگوها منتشر می شوند بگونه ای است که تمام صداهای پایین بخوبی بازآفرینی می شوند. این صدای قوی کیفیت سرگرمی ها و تفریحات شما را ارتقا داده و فضایی که می آفریند مانند سالن سینما خواهد بود. با سیستم سینمای خانگی سامسونگ از صداهای قوی لذت ببرید.

بهینه سازی فیلم های ویدیویی اینترنتی برای سیستم سینمای خانگی شما

شما می توانید با BD Wise Web سامسونگ و سیستم سینمای خانگی خود، فیلم های دارای کیفیت اینترنتی را در تلویزیون خود پخش کرده و تماشا کنید. این سیستم فیلم های ویدیویی اینترنتی را بطور خودکار بهینه ساخته و کیفیت تصویر آنها را افزایش می دهد تا تصاویر واضح تر و متون خواناتر باشند. BD Wise Web حتی می تواند اندازه نسبت صفحه را تغییر دهد تا لبه ها بریده نشوند.

با سیستم سینمای خانگی خود از مجموعه گسترده تری از امکانات تفریحی بهره مند شوید

دنیای جدید سرگرمی های اجتماعی اختصاصی را با Smart Hub بروزآوری شده سامسونگ و سه سرویس جدید در سیستم سینمای خانگی خود کشف کنید. با قابلیت داستان خانواده - Family Story می توانید عکس ها، پیام ها و رویدادهای ویژه را با عزیزان خود به اشتراک بگذارید. در عین حال، کودکان می توانند با قابلیت ویژه کودکان – Kids سرگرم شده و مطالب جدیدی بیاموزند. شما نیز می توانید با استفاده از قابلیت تندرستی - Fitness ورزش کرده و برنامه تمرینات خود را مدیریت کنید. این دستگاه ها با ایجاد امکان دسترسی به محتواهای عالی و نیز مجموعه Samsung Apps، گشت و گذار در اینترنت و بسیاری امکانات دیگر، برترین تجربه سرگرمی های خانگی را برای خانواده شما به ارمغان می آورند.
* برنامه های ارائه شده از طریق Smart Hub ممکن است بر حسب منطقه متفاوت باشد.
* برای بهره مندی از برخی قابلیت ها و ویژگی های Smart Hub ممکن است نیاز به ارتقای ثابت افزار باشد.
* تصویر صفحه نمایش شبیه سازی شده است. نیاز به دسترسی اینترنت می باشد. برخی از برنامه های کاربردی خاص باید خریداری شوند
* خدمات تندرستی – Fitness ممکن است در تمام مناطق در دسترس نباشد.

همراه شما برای بهره برداری هرچه بیشتر از فن آوری اشتراک گذاری بیسیم

با قابلیت AllShare Play سامسونگ می توانید به هر وسیله سازگار اعم از کامپیوتر یا وسایل همراه بطور بیسیم وصل شده و سپس برنامه های رسانه ای آنها را روی سیستم سینمای خانگی سامسونگ پخش کنید. این بدان معنی است که می توانید از یک دستگاه واحد فیلم، عکس و موسیقی به اشتراک بگذارید. اگر در منزل نیستید نیز می توانید با مزایای ذخیره سازی وب به فایل های رسانه ای خود دسترسی داشته و حتی آنها را اشتراک گذاری نمایید.
* استفاده از قابلیت ذخیره سازی در وب مستلزم ثبت نام جداگانه نزد یک ارائه کننده ثالث فضای ذخیره سازی می باشد.

همراه آهنگ های دلخواه خود بخوانید

لذت کارائوکه را به منزل و مجموعه موسیقی خود بیاورید. می توانید همراه تمام آهنگ های دلخواه خود روی CD، MP3 یا DVD بخوانید. فن آوری پیشرفته حذف صدا می تواند صدای خواننده را از آهنگ حذف کند، و فقط موسیقی زمینه را باقی بگذارد. اگر یک میکروفون اضافه کنید، می توانید کیفیت عالی صدا را به صدای خواندن خود بخشیده و مکمل آهنگ شوید. با قابلیت کارائوکه من، شما ستاره برنامه خواهید بود.

صدای هوشمند همه چیز را متعادل می کند

صدای بعضی کانال ها بیشتر از بقیه است. اما سیستم سینمای خانگی سامسونگ صداها را متعادل می سازد. فن آوری صدای هوشمند سامسونگ به شما اجازه می دهد تنظیمات لازم را برای متعادل ساختن میزان صداها انجام دهید. حالا می توانید بدون نیاز به استفاده مکرر از کنترل از راه دور از برنامه ها، فیلم ها و مسابقات ورزشی دلخواه خود لذت ببرید.

برنامه های کاربردی سامسونگ

با مجموعه فراگیر و مداوماً در حال رشد برنامه های کاربردی اینترنتی تلویزیون های سامسونگ می توانید قدرت حقیقی سیستم هوشمند سینمای خانگی سامسونگ خود را کشف کنید. بدون نیاز به روشن کردن یک کامپیوتر، خیلی سریع و آسان به محتواهای دلخواه خود دسترسی یابید. فایل ها و محتواهای دلخواه خود را دانلود کرده و به آنها دسترسی یابید (فیلم، موسیقی، خدمات شبکه اجتماعی و غیره)
* برخی برنامه های کاربردی خاص باید خریداری شوند و ممکن است در تمام مناطق در دسترس نباشند.

Crystal Amplifier Plus

Crystal Amplifier Plus، فن آوری انحصاری تقویت صوتی سامسونگ است که کیفیت صدای اچ دی را از طریق سیستم سینمای خانگی سامسونگ در اختیار شما قرار می دهد. این فن آوری خلاق برای دو بار فیلتر کردن منابع صوتی طراحی شده است تا اختلالات به حداقل ممکن کاهش یافته و صدایی فوق العاده واضح و شفاف ایجاد شود. حالا می توانید تمام صداها را دقیقاً همانطور که باید شنیده شوند بشنوید.

(HDMI (ARC

با قابلیت HDMI ARC (کانال بازگشت صوتی) می توانید تجهیزات سازگار را براحتی وصل کنید تا سیگنال های صوتی تلویزیون بدون نیاز به یک وصل کردن یک کابل اپتیکال مجزا به گیرنده قابل پردازش باشد. با وجود دو ورودی HDMI می توانید تجهیزات AV خود را با تعداد کابل های کمتری متصل کنید تا کیفیت شنیداری نوینی را تجربه کنید.

خرید از : شعبه ونک42709 - 88647891
خرید از : شعبه جمهوری66488069 - 66952002

تذکر :
تغییر در تعداد اقساط ،دادن یک برگ چک به ازای دو یا سه قسط و یا تغییر مبلغ پیش قسط امکان پذیر میباشد.مبلغ 3 درصد کل فاکتورهزینه اعتبار سنجی شرکت بای چک جهت صدور تاییدیه چک میباشد که از مشتریان تایید شده که برای خرید مراجعه مینمایند اخذ میگردد.

 

مشخصات محصول
نام تجاری محصولHT-E4551K
خروجی AVدارد
خروجی Componentدارد
خروجی HDMIدارد
ورودی AUXدارد
ورودی USBدارد
ورودی میکروفوندارد
رادیودارد
قابلیت پخش فیلم از USBدارد
قابلیت پخش عکس و فایل صوتی از USBدارد
ANYNET+دارد
قدرت خروجی صدا1000Watt
هزینه نصب150000 ریال
مدت گارانتی18 ماه
شرکت گارانتی کنندهسام سرویس
هزینه ارسال تهران ( کلیه نقاط )10000تومان
هزینه ارسال شهرستان ( کلیه شهرستان ها )15000 تومان
بررسی و نظر خود را بنویسید بستن فرم نظر دهی
  • تنها کاربران عضو می توانند بررسی خود را بنویسند
*
*
بد
عالی
*
*
*
*