Close
جستجو
بازگشت به همه مقاله ها

سوزاندن کالری بدون زحمت با گجت‌های گلکسی Watch4 و گلکسی Buds2

خرید کنید، قدم بزنید و کالری بسوزانید

گاهی اوقات ارزشش را دارد که خرید آنلاین را فراموش کرده و به روش قدیم از مغازه خرید کنید. اگرچه برداشتن خواربار برای آماده کردن وعده غذایی یا برداشتن یک لباس، کارهایی نیستند که عرق شما را در بیاورند اما خرید کردن اصولاً یک ورزش پیاده‌روی محسوب می‌شود که به آن کاردیو نیز می‌گویند. قبل از شروع خرید می‌توانید ساعت هوشمند گلکسیWatch4 را دستتان کنید تا شمار قدم‌ها و میزان سوزاندن کالری خود را همزمان زیر نظر داشته باشید. برای بیشتر کردن سوخت‌وساز نیز بهتر است به جای استفاده از چرخ خرید از سبد استفاده کنید که حکم وزنه تمرینی شما را دارد.

با گلکسی Buds2 خانه خود را با رقص تمیز کنید تا کالری بیشتری بسوزانید

لازم نیست که به تمیزکاری به عنوان یک کار نگاه کنید؛ هر چه باشد شما مقدار زیادی کالری در حین تمیز کردن خانه می‌سوزانید. نیاز به یک نظافت اساسی دارید؟ با ترکیب گردگیری، جارو کشیدن و تمیز کردن پنجره‌ها در یک عصر پرانرژی با هدفون بی‌سیم گلکسی Buds2 بدون نیاز به دست‌هایتان با آهنگ‌های مورد علاقه خود برقصید و وزن کم کنید. اگرچه این کار چندان انرژی‌بر به نظر نمی‌رسد اما شما در واقع بیشتر از یک ساعت دویدن کالری می‌سوزانید.

از صندلی خود دست بکشید، با ایستادن وزن کم کنید

جدا از این‌که یک حرکت مودبانه در برابر همسفران شماست، ایستادن به جای نشستن در مترو و اتوبوس می‌تواند به شما کمک کند تا ۲۰ الی ۵۰ کالری بیشتر در ساعت بسوزانید. هر چند ممکن است این عدد چندان بزرگ به نظر نیاید اما توجه داشته باشید که شما هر روز و به مدت طولانی در حال استفاده از وسایل نقلیه عمومی هستید. باور داشته باشید که این مقدار جمع می‌شود.

آماده افزایش متابولیسم خود هستید؟

گجت‌های پوشیدنی مانند گلکسی Buds2 و ساعت هوشمند گلکسی Watch4 به کمک شما می‌آیند تا کالری‌سوزی را افزایش دهید و پیشرفت خود را زیر نظر بگیرید، حتی در روزهایی که رفتن به باشگاه جزء انتخاب‌های شما نیست.

نظرات
نظر بنویسید بستن فرم نظر دهی